niwi Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 zit er nu ineens een half forum te gisten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Ik vond het ook lastig te omschrijven daarnet. Niet dat ik denk dat we onze uitglijders maar moeten accepteren als vaststaand gegeven (en er daarom niets aan hoeven doen). Maar idd wel als onderdeel van een proces. Als je van je fiets valt, ga je ook nadenken hoe dat nou zo gekomen is toch? Te hard gereden, niet goed uitgekeken.Nou ja en anywayzzzz, jullie snappen wel wat ik bedoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 quote: Originally posted by: niwizit er nu ineens een half forum te gisten ? Hu, ik snap je niet Niwi (se) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 liefe mensen ik hoop dat jullie mij een beeetje begrijpenik ben zat van alles maar er is ook wer hoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Quote niwi, je hebt je geheel eigen onmisbare rol hier, erg bijzonder! Soms kan ik je wel wat doen (heeeeeeeeeel eventjes), maar er blijft altijd iets hangen dat doorgist in mijn koppie.omdat Jet dat zei, Mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Jaha, Yala, Eks, maatjes met zijn 3-en? Krijg er kippenvel van. Als dat geen steun is.En goed zo Yala, dat je de trek nog hebt doorstaan, maarre van die sigaretten, pfff, ook dat al niet vandaag? Ik heb overdag nergens last van, maar 's avonds wel, dus ik moet er nog tegen aan. Mss dat ik nog wel even kom piepen als het lastig wordt.En Glenn, hoe moeilijk ook, hoe erg ook, ik denk dat het je heel veel kan opleveren. Complimenten dat je er aan gaat werken, dat is echt hartstikke knap. Alles alleen doen is ook erg moeilijk, vind ik ook. En als je zoveel verdriet hebt, dan moet je dat ook kunnen delen, anders word je toch helemaal gek daarvan?Zie het als een nieuwe start van een veel beter leven.Zo, nu ff tv kijken, Bol, jij veel dank voor je lieve pb-tjes. Het moet toch een keer lukken allemaal. Wil ook geen eendagsvlieg zijn zoals Mupke terecht opmerkte over sommigen. Daarom blijf ik ook eerlijk als het fout gaat. Tot laterrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Oh dat ja.Ik ben het trouwns deels wel met Jet eens. Welk deel dat is, mag je zelf uitvogelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 dat je me wel wat kan aandoen soms ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 quote: Originally posted by: dymph Wil ook geen eendagsvlieg zijn zoals Mupke terecht opmerkte over sommigen. Natuurlijk wil jij dat niet. Anders was je allang weer weggeweest hier Dymph. Je voelde je toch niet aangesproken he? Mooi dat je nu een paar maatjes hebt waarmee je gelijk op kan lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Niwi.Ik ga even bankhangen, beetje zenn worden. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Glen als je bij mijn berichtjes kijkt hé, dan zie je een slotje staan. als je daar op klikt kun je me een pb. sturen. Probeer het maar eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Knap mup dat je je foute bui doorstaan hebt!!En heel veel zennnnnn vanavond en iets lekkers eten gewoon als een kleine beloning voor jezelf.Glenn wat vervelend dat je opgenomen moet wordenDe andere kant is: wat heerlijk dat je opgenomen kunt worden.Dan kun je echt aan je probleem werken en krijgen ze goed zicht op watmoeilijk voor jou is.Het is maar net hoe en van welke kant je het bekijktEkstertje en Yalala wat doen jullie jezelf aan...Moeten jullie weer door die rotte bal heen, terwijl jullie al zo ver waren....(Eks ik gaf echt een klein vloekie toen ik je las....)Ik wens jullie Ekstertje Yalala en Dymph heel veel sterkte toe en frummen he dames!!!Geen beter middel dat je elke dag bij de les houdt.Hopelijk is dit de laatste keer dat jullie aan het begin staan....:heart: Zo voor alle drie 1 voor een moeilijk momentje. Gebruik m!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Zo mensen ik ga afsluiten. Ik voel me niet goed en ga vroeg naar bed.Misschien dat het morgen dan iets beter gaat.Truste en nog een fijne avond:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Truste Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 ik wil jullie ook vast weltrusten wensen ik lig er ook niet laat in (als ik niet op de bank in slaap val) weltrusten en morgen gezond en vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Igor slaap lekker groetjes Glen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Nou en ikke ga ff bankhangen want er komt zo een programma dat ik wil gaan zien.Maar kom tussen de reclames ff binnen wippen hoor, ik kan jullie niet missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Goedeavond mensen,Vanavond lekker vroeg thuis.Moet morgenavond werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Goeie avond lieve Rapi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Ik ga zo james Bond kijkenkom in de reclames wel evenom het hoekie gluren hier.Voor ons triootje Eks, Ya en Dymphjullie hebben een Aller Heiligenpact!:light:Glen, geef je maar over jongen, wij steunen jeop de achtergrond en in de opname heb je veelhulp van professionals om je heen. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 ik ga ook slapen groetjes Glen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Goeieavond lieve Bol,Welterusten Glen,En sterkte met je opname straks, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Heb je vandaag een fijne dag gehad Rap. ondanks het sombere weer of heb je daar niet zoveel last van. en kun je nu een beetje relaxen?Weltrusten lieve Glen. slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Bol,Hele dag in de zaak gewerkt,Dus weinig van het weer gemerkt.Vanochtend wel erg mistig op de fiets, maar ach verlichting aan, en we komen er wel.Nu dus lekker vroeg thuis.Beetje t.v. beetje forum.Dus lekker relaxen, dat wel.En jij?Nog druk gehad vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Ik ben vandaag naar de kabouter gegaan en heb geprobeerd om een mediabox aan te sluiten. Miste een paar kabels dus moet van de week wat nieuwe kabels halen en dan is dat ook weer goed. Dan kan hij ook mezzo kijken en luisteren. Daar komt veel barokmuziek op en daar is ie weg van. Hoop dat hij kan genieten want klaagt nu dat er op de t.v. niets voor hem is.Verder een lekker broodje gemaakt voor hem, maar ja dat was dus niet goed. Heb het gewoon laten staan en toen ik terug kwam had hij het toch lekker opgepeuzeld. Ja en verder boodsschappen gedaan en gepoetst. Morgen wil ik weer proberen te gaan schilderen, moet ff naar Peter maar daarna weer aan de gang. Anders komt m'n schilderij nooit af.Verder voel ik me uitstekend, en ga volgende maand m'n jaar alcoholvrij vieren. Heerlijk en ik gun het iedereen ook zo van harte om dit ook te ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden