Spring naar bijdragen

Maandag 1 november.


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik vond het ook lastig te omschrijven daarnet. Niet dat ik denk dat we onze uitglijders maar moeten accepteren als vaststaand gegeven (en er daarom niets aan hoeven doen). Maar idd wel als onderdeel van een proces.
Als je van je fiets valt, ga je ook nadenken hoe dat nou zo gekomen is toch? Te hard gereden, niet goed uitgekeken.
Nou ja en anywayzzzz, jullie snappen wel wat ik bedoel. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaha, Yala, Eks, maatjes met zijn 3-en? Krijg er kippenvel van. Als dat geen steun is.
En goed zo Yala, dat je de trek nog hebt doorstaan, maarre van die sigaretten, pfff, ook dat al niet vandaag? :)
Ik heb overdag nergens last van, maar 's avonds wel, dus ik moet er nog tegen aan. Mss dat ik nog wel even kom piepen als het lastig wordt.

En Glenn, hoe moeilijk ook, hoe erg ook, ik denk dat het je heel veel kan opleveren. Complimenten dat je er aan gaat werken, dat is echt hartstikke knap. Alles alleen doen is ook erg moeilijk, vind ik ook. En als je zoveel verdriet hebt, dan moet je dat ook kunnen delen, anders word je toch helemaal gek daarvan?
Zie het als een nieuwe start van een veel beter leven.:heart:

Zo, nu ff tv kijken, Bol, jij veel dank voor je lieve pb-tjes. Het moet toch een keer lukken allemaal. Wil ook geen eendagsvlieg zijn zoals Mupke terecht opmerkte over sommigen. Daarom blijf ik ook eerlijk als het fout gaat. Tot laterrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
dymph

Wil ook geen eendagsvlieg zijn zoals Mupke terecht opmerkte over sommigen.



Natuurlijk wil jij dat niet. Anders was je allang weer weggeweest hier Dymph. Je voelde je toch niet aangesproken he? :present:
Mooi dat je nu een paar maatjes hebt waarmee je gelijk op kan lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knap mup dat je je foute bui doorstaan hebt!!
En heel veel zennnnnn vanavond en iets lekkers eten
gewoon als een kleine beloning voor jezelf.


Glenn wat vervelend dat je opgenomen moet worden
De andere kant is: wat heerlijk dat je opgenomen kunt worden.
Dan kun je echt aan je probleem werken en krijgen ze goed zicht op wat
moeilijk voor jou is.
Het is maar net hoe en van welke kant je het bekijkt


Ekstertje en Yalala wat doen jullie jezelf aan...
Moeten jullie weer door die rotte bal heen, terwijl jullie al zo ver waren....
(Eks ik gaf echt een klein vloekie toen ik je las....)

Ik wens jullie Ekstertje Yalala en Dymph heel veel sterkte toe en frummen he dames!!!
Geen beter middel dat je elke dag bij de les houdt.
Hopelijk is dit de laatste keer dat jullie aan het begin staan....
:heart::heart::heart: Zo voor alle drie 1 voor een moeilijk momentje. Gebruik m!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga zo james Bond kijken
kom in de reclames wel even
om het hoekie gluren hier.

Voor ons triootje Eks, Ya en Dymph
jullie hebben een Aller Heiligenpact!:light:

Glen, geef je maar over jongen, wij steunen je
op de achtergrond en in de opname heb je veel
hulp van professionals om je heen. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben vandaag naar de kabouter gegaan en heb geprobeerd om een mediabox aan te sluiten. Miste een paar kabels dus moet van de week wat nieuwe kabels halen en dan is dat ook weer goed. Dan kan hij ook mezzo kijken en luisteren. Daar komt veel barokmuziek op en daar is ie weg van. Hoop dat hij kan genieten want klaagt nu dat er op de t.v. niets voor hem is.
Verder een lekker broodje gemaakt voor hem, maar ja dat was dus niet goed. Heb het gewoon laten staan en toen ik terug kwam had hij het toch lekker opgepeuzeld. Ja en verder boodsschappen gedaan en gepoetst. Morgen wil ik weer proberen te gaan schilderen, moet ff naar Peter maar daarna weer aan de gang. Anders komt m'n schilderij nooit af.;)
Verder voel ik me uitstekend, en ga volgende maand m'n jaar alcoholvrij vieren. Heerlijk en ik gun het iedereen ook zo van harte om dit ook te ervaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...