Beate Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 trusten. Ik stop nu met drinken en met het forum. k Zoek mn bedje maar eens op. Dag. Morgen begin ik weer opnieuw, zeker weten. Dag. Dit was ook niks uiteindelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Truste Jet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Truste Beateen wie nog op is:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Hallo Blondie,Wat tref ik je eenzaam aan op het forum?Lukt het allemaal een beetje?Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Dooie boel hier, maar het is ook wel bedtijd.Tatum ik zag dat wij het forum delen.Welterusten en dat geldt ook voor de mensen die misschien straks nog even komen kijken.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Harry, ik wilde Beate vooral steunen. Leuk dat je me zag overigens Hoi Meisje, leuk dat je er bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 En nu ga ik écht naar bed. Morgen gaat de wekker om 07.00 uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden