Spring naar bijdragen

Dinsdag 2 november


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 221
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey Jane, ook weer precent?

Beth hier gaat het wel goed. Wel wat moe maar voor de rest niet klagen.
Zit een docu te kijken van Stephen Hawking. Tijdrijzen erg boeiend. Houd me toch een beetje wakker.
Moeilijk hé als je overdag al weet dat je het s'avonds moeilijk gaat krijgen. Je zou een gedeelte van je geheugen uit moeten kunnen schakelen en een paar keer een andere ervaring moeten krijgen.
Kun je het niet een beetje gezellig maken voor je? Kaarsje aan, wat lekkers op tafel? Jezelf een beetje verwennen? Zodat de avonden een hele andere sfeer krijgen, misschien veranderd het bij jou van binnen ook.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, ook Jurgen, leuk je op D&D te zien.
Zo, vandaag gewoon weer op sinas en glazen water. Ben gewoon blij. Hoe kon ik zo stom zijn gister.
Het draadje op t forum Themas moet ik nog lezen. Ben vanmiddag weggeweest en mezelf op een hele mooie broek getrakteerd. Ik koop heel weinig kleren, maar altijd wel mooie. Ik dacht, kom ik geef mezelf eens een goed gevoel. Thuis las ik dat ik die broek met de hand moet wassen en niet kan laten stomen.
Jonge jonge, dat weer.
Ik ga zo een film zien, t zal wel laat worden, dan ga ik door ins Bette. Prettige avond nog allemaal! t forum is een grote steun voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve allemaal:present:

Jurgen, ik heb even meegelezen; goed gedaan! Eten besteld en flink veel water... dat heet toch wel 'de trek uitzitten' ... het is niet gemakkelijk, maar het is je toch mooi gelukt!! Compliment!
En die bank hier, die is megagroot! Ik ga ook lekker bankhangen:D

Je kunt hier altijd terecht als je het moeilijk hebt, het forum heeft mij verder gebracht dan ik ooit gedacht had! 65 dagen droog... En dat worden er alleen maar meer, door alle lieve hulp en steun van iedereen.

Voor iedereen: fijne avond en voor morgen gezond en 'droog' weer op!:rose:

Liefs; ToPPertje:D :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beth voor als je geinteresseerd ben. Zaterdags komt het op Discovery of op Nat. Geographic. een van die twee. Om 19.05 Heel boeiend hoor. Ken je Stephen Hawking. Groot natuurkundige en kosmoloog. Hoe krijgt ie het voor elkaar zonder ook maar iets te kunnen bewegen, zelfs niet kunnen praten, maar een van de grootste geleerden die er bestaat.
Ik ga, zoals straks gezegd, ook afsluiten. Vanavond is er nog een programma over een onderzoek naar het monster van Loch Ness. Dat ga ik nog ff kijken en dan lekker m'n bed in. Morgenvroeg er bijtijds uit dus moet ik er bijtijds in.
Trusten allemaal, slaap lekker en morgen weer gezond en zonder kater op hé?;):sun::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens, ik ga ook afsluiten. Bol, pb-je morgen, goed lieve meid? Anders slaap ik ook niet als ik zo lang hier doorga.
Jurgen, fantastisch gedaan, je kunt het!!!
1 november-pact, morgen dag 3, bij mij met moeite, maar we gaan ervoor.
Bethje, rustig aan meis
en Jetje, dank voor je ontroerende pb.
En voor alle anderen, slaap zacht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Vanavond naar Allerzielen Alom geweest, het was weer magisch mooi met al die lichtjes en fakkels en lieve mensen :)
Thuis meteen mn uurtje met de hond gedaan en daarna mezelf flink beloond met ijs en chocola.
Ik zal morgen op verzoek het lijstje op het slaapdraadje zetten. Het is wel op mij afgestemd, maar wie weet zit er dingetjes tussen waar jullie ook wat aan hebben.
Vanavond mn eerste smsje gekregen van sprookjesprins, hij is niet zo scheutig met de telefoon, dus dat zegt heel veel dat hij een sms stuurde !

Even nog een reactie op mensen die trek hebben...ik heb daar zo'n last van gehad in het begin...oef. Denk aan HALT
Hungry
Angry
Lonely
Tired.
Dus bij trek helpt:
Veel eten
Je boosheid uiten
Een vriend opbellenof opzoeken
Een dutje doen.

Maar soms moet je het gewoon watertandend en op een houtje bijtend uitzitten. Vergeet dan niet dat de trek overgaat, en bedenk dat je minder erg is de trek uit te zitten dan achteraf de kater (Die soms wel eens drie dagen kan duren, tenminste dat was in mijn geval)
En rule number one: in alle gevallen: Hier komen !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...