sailor Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 zo,ben ik weer eens de eerste sinds tijden,goedemorgen allen!nou ben ik of "voor de poes" of ik "vang een worm" in de engelse versie!laat ik het maar bij een kopje (engelse) thee houden!
Teveel Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Goede morgen Sailor,Je bent er vroeg bij, Earl Grey?Harry
Teveel Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Och, en voor ik het vergeet,Goedemorgen voor al die nog moeten ontwaken, maak er iets moois van.Het wordt buiten nat en ontstuimig...Laten we het binnen droog en kalm houden.Harry
lady jane Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 en een hele goedeearlybirdmorning too you too
Teveel Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Morge Jane,Ook al zo vroeg, wel goed geslapen?
lady jane Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Ik ben halverwege Harry,moest er ff uit voor dochter,pannekoekjes bakken (ze is een slechte brood-eter)en uitzwaaien. Ze is naar Brussel (en hoopt "de"jas" te vinden.Maar ik kan nog even terug dus. dacht laat ik nu de draad eens openen,maar nee hoor, Sailor is me voor.Next time dan maar weer.Hoi Susana!
lady jane Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 ik ga nog even terug dus, trusteluxe he!
Teveel Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Zeker luxe Jane, geniet en droom maar lekker.Dat wil ik trouwens ook wel, naar Brussel...Maar moet dalijk naar Schuddebeurs bij Vlissingen.Twee dagen training, blijf daar ook slapen, wel een fijn hotel Harry
igor Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 goede morgen frummers OOOOpppstaan het is 7 uur. het werk roept
zoermuis Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Goodmorning........Wat zijn er vroege vogels bij vandaag. Ik kan maar niet goed wakker worden. Droom nog geloof ik.Iemand koffie zwart?
Teveel Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Ik ben er vandoor...Fijne dag allemaal en hou het helder.Harry
blondie6173 Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Koffie gaat er hier ook wel in, DeesOok hier nog niet helemaal goed wakker... Komt goed, eerst nu een peukie in de tuin in de regen.:wacko:Bah, rotweer
zoermuis Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Blondy hier is het droog. Dus ook maar peukie nemen. Het is nog zo stil hier. Zou dat door dat uur verzetten komen?
blondie6173 Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Hier storm en miezerig...Als ik het zou kunnen zou ik zo gewoon weer terug mn mandje induiken, maar wakker is wakker bij mij helaas:huh:
ekstertje Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Goeiemorgen allen:)Ben laat...ook met de kinderen, dus haast:o
zoermuis Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Ook goedemorgen Boll en Ekstertje.Boll vandaag weer schilderen of werken?
zoermuis Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Boll hoe is het je vergaan op de DA? Afspraken gemaakt?
bolletje Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Goeie morgen Eks.Zo ik ga zo poetsen, heel even maar hoor, bed op maken tanden poetsen en dan lekker schilderen vandaag. Vanmiddag ff weg maar dan weer gauw terug om verder te gaan.Heb er zin an. Net weer een Refu. ingenomen dus het is hier ook weer safe. Mijn dag kan niet meer kapot.Laat de storm maar komen hoor, mijn huis is dan wel oud maar heeft al veel stormen doorstaan.
ekstertje Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Hier ook een stevige wind...ga er zo weer doorheen op de fiets...Bolletje poets zè!Teveel:Je bent alweer weg, maar hou je het droog daar in je hotel? Het zou voor mij tricky zijn zo'n locatie:$Jane:Draai je maar n's lekker om, heerlijk! En dan die wind op de achtergrond en jij lekker warm onder de dekens....Ben jaloers!Alle anderen werk en/of geniet van de dag die je voor je hebt!Met mij alles goed, zit nu op dag 4. Pril nieuw beginnetje dus.Ga nu vliegen!Tot laterzzzzzzz.....
bolletje Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Dees ik ben gisteren flink van leer getrokken. Ik heb geen zin in grote bekken en altijd maar smoezen hebben om niet te doen wat er gevraagd wordt.Er is binnenkort een vergadering en dan zal ik ook mijn woordje doen. Er moeten duidelijk afspraken gemaakt worden en daar moet iedereen zich aan houden. als de afspraak is om van 12.00 tot 12.30 te pauzeren moet dat niet om 11.50 zijn tot 12.45.Ook heb ik iemand aangesproken die zich van de week bemoeide mijn mijn werkwijze. Heb gezegd dat ik dat toch zelf bepaal en dat dat niet zijn pakkie an is. Hij is er voor de ambulance zelf en niet voor het huishouden.Was moeilijk en ik heb het op een hele voorzichtige manier gezegd, maar wel rechtstreeks en niet via via. Dat vind ik niet juist. Dus nu maar kijken maar met de jeugd op deze manier omgaan vind ik erg moeilijk, omdat ze een grote bek hebben. Maar we zien wel.Ik moet netjes vragen aan de jeugd of ze iets willen doen, nou ik dacht het niet, ik vraag het gewoobn en als ze het niet doen, kunnen ze naar huis.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden