will Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Vang blondje, niet morsen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Komt eraan Will. zoeeefffffffff.Goed aangekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Goedemorgen lieve mensen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Thnx... Morsen doe ik niet meer sinds een paar maanden;)Zo, kids de deur uit... Douchen en rennen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Ja hoor Deesje, en het smaakt Goede morgen susana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Borr wat betekend je onderschrift? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Ekstertje is in da house again:DMaar ben ff stoeien met mijn onderschrift, dus ik ben er wel en ben er niet...Jetset, Will, Susana ook goedemorgen! De rest had ik vanmorgen al gehad;)Tot laterzzzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Goed idee Borr. Zo hebben jullie iedere dag wat samen. Geeft een fijn gevoel iedere keer he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Hen Snow Patrol (Run) ff beluisterd. Mooie plaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Zoef zoef, ben weg, scheepjes vastmaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Wat een rust nog hier. Ga ook maar eens wat doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 goede morgen allen! we houden het niet droog vandaag,ik heb de eerste bui tenminste al te pakken gehad.volgens mij zit ik alweer op week drie of zo,gaat best wel aardig,ben alleen zo verschrikkelijk moe!moet zeker nog wat slaap inhalen of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 goede morgenJa Bor hier is alles oké. met jou?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 m'n velletje zit niet zo lekker zal wel door het weer komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Zo....ticker staat er weer goed op onder mijn onderschrift. De vraag is alleen of hij ook daadwerkelijk "loopt". Moet even geduld houden tot morgen dus;)Goedemorgen Sailor en Igor:DWill, had ik jou al goedemorgen gezegd? Bij deze anders;) En werk ze maar weer!Zo...en nu koffie!Nog meer liefhebbers? Of zijn jullie al voorzien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 He halo luitjes allemaal,Ja sorry ben zo met mezelf bezig geweest dat ik de drank met hulp kan laten staan.Heb me goed ellendig gevoeld de eerst paar weken maar nu is het heerlijk om niet meer te drinken.Heb jullie verwaarloost moet ik eerlijk toegeven sorry daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 beetje bor ik moet nu naar een afspraak. misschien kan die persoon m'n velletje wat strakker trekken zie jullie laterssszzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Hoi Slokje,Goed om te horen dat het goed met je gaat! Hoelang ben je nu gestopt met drinken?Igor:Niet teveel somberen hè meis, sterkte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Goodmeurning dames. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Morgen Jet. Lekker geslapen?Ik moest nog even teruglezen want begreep wat dingetjes niet. Nu wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 hallo allemaal en een goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Jet:Weet niet waarover het gaat, lees hier niet alles want niet te doen...Goed dat je er een nachtje over geslapen hebt zodat je het voor jou weloverwogen kunt opschrijven. En inderdaad soms moet je de geschreven boodschappen hier gewoon maar even binnen laten komen en zich laten "settelen". En soms hoef je er gewoon niks mee omdat het simpelweg niet bij je past toch? Verder denk ik dan de één hier floreert bij het toedekken en de aai over z'n bol en anders ervandoor vliegt en de ander juist graag een fermere hand nodig heeft en de kriebels krijgt van vriendelijke woorden. Gelukkig is het forum wel zo divers dat op ieder potje wel een dekseltje past. Zo zie ik het maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 nou ik heb best well onrustig geslapenmaar dat geefd niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Zeg dames en Glen, ik ga nog een rondje koddie doen. Meer liefhebbers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Sowhat ik ga er helemaal voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden