Bethanie Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Mag ik er ook nog een van je? Een peuk bedoel ik?
Bethanie Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Igor: HAHAHAHAHAHA, dan zijn er heel veel mensen, hele straat wakker en de politie ook!
Bethanie Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Jet ik bedoelde dat niet als dreigend en had niet het idee dat ik iets verkeer doe. Had wel het gevoel dat jij me negeerde.
Yvonne Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Jet, gauw er in kruipen dan. Ik hoop dat je nog wat slaap kunt pakken en straks een stuk fitter er tegen aan kunt.
Bethanie Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Weet niet wat ik dan wel en niet kan zeggen. Heb gister hierover bericht naar mod. gestuurd wat ik wel en niet kan zeggen, en als het een of 2 keer mssch wel dreigend was bedoeld sorry dan Jet en iedereen.
Bethanie Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Daarom deed ik het ook op het borderlinedraadje omdat ik dacht dat je daar alles kon zeggen. Wist ik niet dus.
Yvonne Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Bet, ik ben er savonds nooit, dus wist ook van niets. Heb even terug zitten lezen en schrok er ook eigenlijk wel van. Ik denk inderdaad dat dit niet thuishoort hier. En dat je er verstandig aan zou doen een telefoonnummer bij je te hebben van een hulpdienst of een hulpverlener .... voor geval van nood. Dit gaat te ver voor een forum. en ik weet verder eigenlijk ook niet wat ik er verder op moet zeggen. Ik hoop echt dat je al professionele hulp krijgt... en daar ook een beroep op kunt doen als het heel slecht met je gaat.
igor Geplaatst 7 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst 7 november 2010 jet slaap nog even lekker.en beth misschien kun je er wat mee?
Bethanie Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Nog wat over nagedacht, was missch. soms toch wel dreigend vanuit mijn wanhoop. Iedereen mijn excuuses hiervoor.
igor Geplaatst 7 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst 7 november 2010 is oké beth.ik moet gaan latersszzzzzzzzzzzz
Yvonne Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Fijne dag Igor, knuffel voor K&B hoor. Bet, ik ga er ook vandoor. Hoop dat je inderdaad een direkte 'lijn' hebt met hulpverlener, hier moet je niet alleen voor staan.
sailor Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 goedemorgen allemaal!forten bouwen op het strand jetset?heb je al naar buiten gekeken,het is echt strandweer!ik ga nog maar even "bomen zagen" maak mij in mei of zo maar weer wakker!
jerre1982 Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Pfff, had hier een lang bericht gesschreven en dan is men pc gecrashed... Opnieuw typen dus. Beetje korter houden nu wel.Goeiemorgen dus!Even snel iets kwijt over Beth en Jet's reactie. Beth, ik vind dat je niet direct als dreigend overkwam met je post in borderline draadje. Je deed het tenslotte in het draadje dat daarover gaat. Nu vind ik wel dat je absoluut ander hulp moet zoeken, want dit forum biedt je inderdaad onvoldoende steun hiervoor en is er ook niet voor bedoeld. Heb je al eens de volgende site/forum bezocht: http://www.borderline-hulpgroep.com/forum.html? Ik wens je heel veel succes en moed bij je zoekopdracht daarrond en hoop dat je de juiste hulp vindt! Maar je kan het wel dat weet ik zeker!Gisteren super dag gehad: Voormiddag marktje gedaan met vrouw en dochter, namiddag achtertuin opgeknapt, vvoortuin alle bladeren weg gedaan, luidsprekers in vouw haar auto gemonteerd. En dat laatste heeft me echt meer tijd in beslag genomen dan ik dacht, een uur of 3 haha! wat een gepruts met al die kabeltjes Nu snel naar de bakker voor pistoleetjes en brood!Voel me echt elke dag beter worden t gaat heerlijk! wat een verschil tegenover vorige week al zeg!'t leven is mooi zonder drank whiii!!!Sterkte aan alle anderen hier! als je nog maar aan 't begin zit, keep on going want 't is echt de moeite waard dat kan ik jullie evrzekeren!doeiiiiiiiiiiiiiii!
Bethanie Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Dacht dat je daar alleen telefonisch contact mee kon hebben anders was ik daar al veel eerder naar toe gegaan. Maar bedoelt iedereen nou dat ik hier niet meer moet komen? Sorry dat ik het vraag maar dat weet ik nu dus echt niet.
lady jane Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Goeiemorgen lieven mensen.Beth, niemand zegt ook maar iets in de richting van dat jij hier niet zou mogen komen.Het is jammer als je iets negaitiefs haalt uit wat juist positief is bedoeld.Borderline is een van jouw problemen las ik gisteren, en als je schrijft weer aan snijden te denken,dan maak je iets los bij ieder die dat leest en er niets mee/tegen kan doen. Dat maakt machteloosen daar moet ik zelf dus mee verder. Dat deel is mijn verantwoording, net als grenzen aangevenwat Jet deed. meer kan ze niet naat jou toe. Ik ervaarde datzelfde gisteren en ging in de aktie doortel. nrs op te zoeken, dan heb ik het idee dat ik gedaan heb wat ik kon. Maar voelde me niet echtfijn toen ik bed in ging. Jouw deel is je te realiseren dat dit een ADB forum is en virtueel. Het lijkt somsalsof je meer verwacht of hoopt hier dan wij kunnen bieden. Ik hoop net als Yvonne dat je individuelehulp hebt al, die je ook in het weekend kunt bereiken en dat je dat dan ook doet. Misschien lucht het jou op te schrijven over snijden, maar het kan ook zijn dat de gedachte juist meer vorm/energie krijgt.Wij aan deze kant vd PC weten dat dus niet. s avonds zijn gedachtes zowieso al wat sterker dan overdag, want minder afleiding. En jouw dag en nachtritme raakt ontregeld als ik jou lees. Dat is voor niemand goed Beth. Ik hoop echt dat je morgen in RL zorgt dat je een achterban kunt creeren voor de nacht/weekends. En natuurlijk kun je hier blijven schrijven, dat weet je toch?
bolletje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Goeie morgen Jane en Sowhat.Ga je vandaag nog iets leuks doen Jane? Strandwandeling of zo? Lekker met dit weer, en dan daarna thuiskomen en een glas warme chocomel zetten en op de bank hangen.
ekstertje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Goedemorgen allen:)Kom me ff laten zien;)Even kort dat wel...Doordat ik op de zaterdagen werk zit de zondag altijd nogal vol met vanalles. Allereerst met lekker uitslapen...en ga zo een rondje hardlopen. Zit nu in hardloopkleding achter de pc, ziet er niet uit maar dit terzijde:DZit nu op dag 7 en gisterenavond voor het eerst sinds mijn uitglijder weer redelijk normaal geslapen.Straks op familiebezoek en verder zien we wel.Misschien ben ik in de middag nog even hier, doe mijn best.Fijne zondag iedereen en hou het droog:)
bolletje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Doeg doeg Eks. en een hele fijne dag meis.
lady jane Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 En ikke volleyenvoor de verandering Bol:Dff door de regenmaar dan een warme zaalgoed gezelschapen lekker zweten
bolletje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Veel plezier met volleyen meid.Zo Bol gaat zitten schilderen. Alles lekker uitgestald en heeeeeeeeeeeeeerlijk ontspannen aan de gang. Yeeeaaaaahhh Voel me weer zo goed!!!!
lady jane Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Je bent dan ook ongewoon goed bezig meiden het is er weer voor he, enjoy!
PROUD2BME Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Goedemorgen allemaal,vandaag m,n kleine mannetje jarig!Ineens wordt hij"groot"!Hij gaat naar de basisschool,vandaag z,n speen weggegooid want dat kan natuurlijk niet meer als je 4 bent he!Hij is stoer,mama minder!hihi!Vandaag samen met Eks dag 7!ik kan hem hebben,ik hou het droog vandaag!Hoop dat Dimph ook bij dag 7 zit!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden