ekstertje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Ben weer weg....Alle latere inloggers ook vast goedemorgen:)Ik ga hier wat kinderen bij hun oren pakken!Tot laterzzz en een fijne maandag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Nou die after shave mag voor mij ook wel. Zaaaaalig vind ik dat. Mmmmmmmm.......Je zei gisteren dat je Lurrie Bell had gevonden met die andere Bell. Nou dat was zijn vader. Hier heeft hij altijd samen mee gewerkt totdat die stierf. Toen is hij (Lurrie) ook helemaal aan verslavingen ten prooi gevallen en heeft Lurrie zijn hele harsens kapot gemaakt. Het schijnt dat hij alleen nog maar kan spelen. Aan zijn muziek gaat veel drama vooraf. Ik houd van die doorleefde muzikanten. Echt Blues. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Zie dat ik er vandoor moet.Ga me dus in de file nestelen.Vind de file geeneens zo veschrikkelijk, muziekje aan, vroeger een peukie..Die peuk mis ik trouwens niet.Het vervelendste van files is dat je ze niet kunt vertrouwen, ze geven nooit het oponthoud dat je verwacht.Dus je bent altijd veel te vroeg of gewoon te laat.Hele fijne dag allemaal en denk er aan: hij komt nooit meer terug dus maak er wat van.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Luitjes, ik ga er vandoor. Har, kijk nog even uit met die lippenstift, zit een beetje scheef;)Fijne dag allemaal... doegggggggggggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Ik ga vanavond eens op mijn gemak luisteren Desi,W is oppassen tot een uur of negen, hoef ik niet zo op de decibels te letten.En nu echt weg, bye... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Goedemorgen allemaal!Vandaag 1 week!Of dag 8?Eks we houden vol he,nog wat van Dimph gehoord?Desi top zeg 3 weken!Voor jou een dikke Bol:heart: hij zit erin hoor!!Gisteren verjaardag met veel drank om me heen gehad en....het deed me niks!Vond ze alleen maar vervelend worden.De restjes heb ik toen iedereen weg was meteen weggegooid dus geen gevaar in huis!Heerlijk....maandag!!Wel een frisse maandag!Dikke kus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Mogge Ya:sun:Vandaag dag 1 met de Antabus? Let maar eens op wat dat een rust gaat geven. Als je denkt aan alcohol en denkt dan dat je Antabus neemt en de gevolgen daarvan gaat de zin in alcohol heel gauw weg is mijn ervaring. Het kan gewoon niet! Geen gezeiks denk je dan .Echt waar. Echt Rust krijfg je daaravan net zoals Boll dat steeds verteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Vandaag je jongste voor de eerste keer naar school?Wat een mijlpaal weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Goedemorgen allemaal:DBegin de een nieuwe week en ik heb er zin in...Nu eerst een bakkie thee, heb al 3 bakken koffie op, anders word ik zo'n spring in 't veld.........................................Poing !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Goedemorgen lieve mensen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 quote: Originally posted by: DesiMogge Ya:sun: Vandaag dag 1 met de Antabus? Let maar eens op wat dat een rust gaat geven. Als je denkt aan alcohol en denkt dan dat je Antabus neemt en de gevolgen daarvan gaat de zin in alcohol heel gauw weg is mijn ervaring. Het kan gewoon niet! Geen gezeiks denk je dan .Echt waar. Echt Rust krijfg je daaravan net zoals Boll dat steeds verteld. Helemaal waar Dees,voel me echt rustig in m,n hoofd idd!Had gisteren ook totaal geen moeite!Wat me wel opviel was dat m,n "vriendinnen" alleen maar commentaar hadden over het feit dat ik \niet dronk!Commentaar allom!Zal ze eens een poepie laten ruiken zeg!Ze zouden het zelf ook beter kunnen doen,waren aardig wat flessen doorgegeaan.Kleintje naar school ja,wat een mijlpaal!!Gisteren heeft hij ook z,n speen weggegooid want hij is nu groot natuurlijk he! hihi!Nieuwe fase voor hem maar ook voor mij!Ik ben er helemaal klaar voor!Blondie onze toppertopper! Hoe gaat het wijfie?Niet teveel stuiteren van die koffie he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Jet. Ook Blues fan?Voel me al weer wat happyer dan vrijdag. Weekend heeft me goed gedaan. Zaterdag naar Festival Blues aan zee geweest in Monster. Als P. moet spelen geeft altijd weer een kick. Kan ik weer ff op teren. Zalig is dat. (Alleen moet ik daarna altijd slaap inhalen want meestal zijn we dan tegen de morgen pas thuis ivm afbouwen en reistijd vanuit Limburg. Maar dat haal ik wel weer in. Het is de slaap dik en dubbel waard. Energie levert het me op). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Ya, lieverd...Wat heerlijk om te lezen dat je de draad weer opgepakt hebt, al had ik eigenlijk niks anders van je verwacht... hihihihi...Fijn dat je medicatie hebt gekregen van de huisarts.Getuigd van moed om toe te geven aan je huisarts dat je op het moment even een stok achter die deur nodig hebt... Toppie meis !!!Hier juist koffie nodig om te kunnen springen.Ben afgelopen tijd zo verschrikkelijk moe, al slaap ik goed...Neem de dag nu maar even zoals ie is, ertegen vechten kost me veel meer energie, dus rustig aan en vroeg naar mijn bedje iedere avond:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 BTW.Laat die vriendinnen maar lekker kletsen, jij weet waarvoor je het doet;)Enneeeehhh, kleintjes worden groot he !!! Vind ik soms helemaal niet zo leuk, heb al zoveel gemist van hun leventje door die rotdrank...maar ja, je kan de tijd niet terugdraaien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Ya "Echte" vriendinnen? Dan zou er begrip voor zijn dat je niet wil drinken. Meestal vind ik dat een excuus voor zichzelf dat ze het zelf niet kunnen laten. Ik krijg dan medelijden met hen. Stom is dat he?Laatst sprak me ook iemand aan (denk dat hij aandacht van mij wilde) waarom ik AV dronk. Was toch niet normaal dat je geen alcohol drinkt.......Alsof je dan niet gezellig kunt zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Een hele goede morgen Kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Ben ik weer:)Kids weer naar school en een leeg huis.Yajala:Dat heb jij nu dus ook: een leeg huis! Zal wennen zijn in het begin, maar ik vind het heerlijk! Inderdaad zitten we nu gezellig saampjes op dag 8, van Dimph heb ik ook niks gehoord. Weet dus ook niet hoe het daar mee gaat. Geen bijwerkingen van de Antabus?Blondie:Koffie...dat is nog n's een idee. Senseooooooóó!!!Desi:Het gaat goed met je hè, 3 weken alweer:present: Mooi om je zo positief hier te horen praten over de muziek en je vriend:) Weg slachtofferrol van een tijdje geleden! Super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Goeiemorgen allemaal, ben ook weer present, nou ja............Yala: nog gefeliciteerd met je lieve grote kleine vent!Drup: als je leest: heel veel sterkte meis denk aan je.Hoop dat je het fijn had met je bezoek en wat zn vrouw betreft, ach dat soort reacties ken ik helaas. Maar aan de andere kant zijn er ook kerels die er wel degelijk van lijken te kunnen profiteren, zo had ik al binnen 1 jaar een huwelijksaanzoek, sooooooo heeeee wat was ik kwaad op die vent.Tegenwoordig zeg ik al heel in t begin, als ik denk vriendschap met een man te kunnen sluiten, dat ik absoluut niet op zoek ben naar een partner. Schept duidelijkheid en geeft mij rust.Zal een kaarsje voor je/jullie aansteken vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Borrie lieverd hier deze zijn weer voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 quote: Originally posted by: TeveelHoi Desi, Ben al geschoren hoor, zit aan mijn 2e bakkie thee, had W al gemaakt dus toch maar niet bij Yvonne thee gaan drinken. Make up gebruik ik niet, wel deo en speciaal voor Bolletje wat extra After Shave. Wat lief Har. Ik dacht al wat ruikt het hier lekker zeg. Zeker als ik je een ochtend:sun: geef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Hoi Sara, hoi Bolletje,Hoe is't met jullie? Nog plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Ha Ekstertje, ja moet vervelende adm. afhandelen thuis, achter dingen aanbellen die niet lopen enzo. Verder kerkewerk want morgenavond weer vergadering.Maar ben nog lam van gisteren, zware en lange training met de honden, hebben me over de streep getrokken: ga zaterdag toch examen doen maar nou ja we zien wel.Zo nu ff aan de slag anders is de vrije dag weer voorbij voor ik het gemerkt heb:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Ya meis heerlijk te horgen dat je een refu. geslikt hebt. Hier zit ie er ook weer in hoor, dus heb ik weer rust in de kop. Ik vind het tot nu toe nog de grootste uitvinding allertijden.En Dees ook weer geslikt? Geweldig meid. Al zo lang droog. Dat is een waard.Moghu Eks. Ik ga vandaag weer naar m'n kaboutertje. En hier het bed weer verschonen zodat ik vanavond weer in een heerlijk schoon bed kan kruipen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Dag dag lieve Jettie. Hier voor jou een kadootje. Straks uitpakken hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Dag Jet:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden