niwi Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 nuchterheid is een beloning....goedenavond trouwens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Gossie Jurgen, zou ook wel eens door dat verrotte drinken kunnen komen.Sterkte maat,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Aloa jullie En den Niwi se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 den Mup se...nog laat op..kzal je weer eens in bed moet steken, geloof ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Niwi :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Maar ehhh, zo laat is het nog niet he. En ik zit al met mn slaapthee dus zo heel laat wordt het hier niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Jippie, vier mannen aan boord en de andere dames zijn er niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Hallo Mup. lekker die slaapthee?Zit aan de Nespresso, slaap ik ook prima van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Lieve kanjers tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 ga ook maar eens slapen, trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 T is eigenlijk gewone earl grey Harry. Maar ik niem het slaapthee omdat ik mezelf aangepraat heb dat ik lekker snel slaap als ik nog een kop thee neem voor het naar bed gaan.Er bestaat wel echte slaapthee ook, maar die heb ik nog nooit geprobeerd.*tikfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Truste Bolletje...Heb het kraantje van de barometer dicht gezet, druk zakt zo hard dat ik bang ben dat het er uitloopt, heerlijk slaapweer wordt het dus.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 quote: Originally posted by: Jurgenga ook maar eens slapen, trusten allemaal Ik vond het voor de aanpassing leuker Jur. Welterusten. Bol, ook welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Mijn W drinkt alleen maar kruidenthee Mup en van Kamille schijn je rustig te worden.IK hou er niet van, net als jij Earl Grey of Darjeeling, lekker, 's morgens dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Ja snap het ook niet maar klusjes man kwam nog ff. Ik zei nog hahaha de buurt weer roddelen. Ging kofie drinken op een zeiknatte tuinstoel. Ik brak want zijn hele kont was natuurlijk zeiknat zag er uit als de meest incontinente van het durrupMorgen nog een zware dag maar toch fijn dat ik heb mogen lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Truste Jurgen,Ze haken af Mup, die mannen van jouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Ja. En de dames komen weer binnendruppelen .Ik ben kansloos. Dan maar naar bed.Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 heb je daar meer kans, Mup ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Ik mag niet meer reageren. Heb al welterusten gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Truste Mup, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Dag mensen,Morgen heel vroeg op, ochtenddienst,Slaap lekker en droom een droom van een droom...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Nog niet bijgelezenmaar alvast welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 ----------------------------WOMAN, HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Jij bent snel hahahahaha Leuk zeg, dank je wel 41 was een worsteljaarNu tijd om uit de cocon te kruipen en mn vleugels uit te slaan xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 :lips::light::heart::lips::light::lips::light::heart::lips::light::heart::lips::light::heart::lips::light:en nog vele jarenvele prinsenvele witte paardenvele buikdansenen vele postings hiervan harte meis!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden