Spring naar bijdragen

Donderdag 11-11-2010

Teveel

Aanbevolen berichten

Sara, denk inderdaad wat beter aan jezelf. Je kunt nu eenmaal geen bergen verzetten. Let goed op jezelf!

Die varkenspoot gebruik ik niet vind ik een heel vies idee. Ik gebruik ander draadjes vlees wat net zo lekker is. Daarnaast nog sauzijzen en kookworst erbij. Goh ik krijg al honger!:D
Pannekoek erbij...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 134
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal, ik begin aan mn 3e droge dag. Ik zie er niet tegenop, het voelt alsof het vanzelf gaat. Vandaag ook de 2e dag dat ik even niet op mn werk ben maar rust in mezelf zoek. Ben net terug van mm 3 wekelijkse meeting met mn psycholoog. Ik ben de bewandelde paadjes in mn hoofd aan het herprogrammeren, nieuwe reacties op mn vaak heftige emoties aan het onderzoeken. Heb het gevoel dat het beter gaat. Mn zoon die vandaag vrij is gaat zo zwemmen met mn moeder. Dan duik ik nog even met een boek op de bank of in bed. Bakje vla en een kop koffie er bij. Genieten van rust in mn hoofd...ik twijfel of ik nog een start met het nieuwste deel van het spel COD black ops. Vaak kan ik dan niet makkelijk stoppen...Maar verrek, IK ben de baas! Ik stel mezelf gewoon de grens. Eerst 2 uurtjes lezen, dan 2 uurtjes gamen :-)

Overigens, ik ga proberen om me jullie namen een beetje eigen te maken en jullie belevenissen te volgen. Wie van jullie is hier het langste actief?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bordy,
lekker he, rust in je hoofd,
dag per dag, moment per moment
het leven kan simpel zijn zo
en je lijf heeft rust nodig om te kunnen resetten.

Jet, hier ook de stilte voor de storm,
er schijnt windkracht 10 aan te komen
en mijn volleyteam wilde gister al de wedstrijd van
vanavond annuleren, dacht het toch niet hoor:D
nu kijken we het aan en gaan er vanuit dat we er komen.

Bolletje: heb je lekker gedroomd? Niks verslapen boef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane als je nu zorg met volleyen dat je de wind mee hebt, win je altijd.
Goeie morgen lieverd.

Welkom Bordie op ons forum. Knap dat je al zo lang zonder alco. bent en dat het nu wat ristiger in je hoofd bent. Ja dat gebeurd er als je geen alco. drinkt.:)

Mis nog steeds Glen. Maak me nu toch wel een beetje erg bezorgd.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleine nuance Jet,

Als ik later wakker wordt dan ik me had voorgenomen en het heeft geen consequenties ben en blijf ik lekker relaxt.

Verslaap ik me echt, kom dus te laat op mijn werk of een afspraak, dan ben ik even niet relaxt.
Moet mezelf dan in bedwang houden om niet alles wat voor me zit rechts in te halen of naar rechts te dwingen.
Dat lukt meestal wel, dan dwing ik me te denken: Harry, als je een ander ziet doen wat je nu zelf van plan bent, dan vindt je dat zo 'n ontzettende kl...zak, daar wil jij niet op lijken.

Harry, de ver van perfecte (om even een vroeger forumlid na te doen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet even iets raars vertellen. Gister is bij mij refusal "gerefused". Had ik mezelf eindelijk zover om het te proberen, krijg ik het niet. Ha ha. Nou ja!Gister bij psychiater geweest en VNN. Dus was druk dagje. Maar wel productief. Ben net wakker dus heb hier niet bijgelezen maar val met de deur in huis. Hè verdorie, zie ik het weer voor me. Languit op mijn snuit in de huiskamer en jullie verbaasde gezichten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom krijg je het niet Bethanie?
Gisteren had mijn vriendin bijna hetzelfde. Ze had zich er zo op voorbereid en een hele grote berg moeten overwinnen weigerden ze het eerst ook. Na goed overleg met verslavingsarts uiteindelijk wel gekregen. Ben bang dat ze anders weer teruggetrokken zou hebben als ze had moeten wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...