zoermuis Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Sara, denk inderdaad wat beter aan jezelf. Je kunt nu eenmaal geen bergen verzetten. Let goed op jezelf!Die varkenspoot gebruik ik niet vind ik een heel vies idee. Ik gebruik ander draadjes vlees wat net zo lekker is. Daarnaast nog sauzijzen en kookworst erbij. Goh ik krijg al honger!Pannekoek erbij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Blondie,Wat je rustig (op)bouwt wordt doorgaans heel mooi, sterk en zonder rafelige randjes waar je je later aan kunt verwonden.Harry:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Sara ik kan toch moeilijk aan de slager vragen of hij varkenspootjes heeft:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Poehee, Harry...Dit komt binnen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Goeie morgen lieve kanjers,Poeh ik heb me verslapen, erg hé? Maar het was wel heerlijk in bed. Zo nu ff bijlezen. Stormt hij bij jullie al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 en ook een goiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Ik storm de deur uit, geldt dat ook Bol ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Morge Bol,Je hebt gewoon lekker uit geslapen, zo moet je het zien, dat is een veel beter begin van de dag.Als je zegt dat je je verslapen hebt ren je de rest van de dag achter alles aan.Je bent relaxt begonnen, ga zo door, wordt het een heerlijke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Ha die Bol! Nee hier nog en rustig Jahoor Dees, elke slager heeft varkenspootjes Maarre......klinkt superrrrr lekkerrrrrr wat je gaat maken Pffff nou echt wat doen zeg, kom niet vooruit vandaag. HUP! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Heyhey ook goeiemorgen voor jou Jane!Nu weg, doeiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Ja Blondie dat geld ook. Heb ik je hier dan net voorbij zien zoefen?Ja maar ik doe het rustigaan hoor Har. Heb niet veel te doen, alleen naar mijn manneke vandaag en een beetje aan rotzooien.Hey lief Saartje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Kunnen we alsjeblieft ophouden over die varkenspoten, het beneemt me alle eetlust Nou ja, laat maar, jullie houden er van, ik lees er wel over heen.Aanpassing: er stond lullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Hahaha Har. ben jij ook naar de tandarts geweest dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Borderliner1964 Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Goedemorgen allemaal, ik begin aan mn 3e droge dag. Ik zie er niet tegenop, het voelt alsof het vanzelf gaat. Vandaag ook de 2e dag dat ik even niet op mn werk ben maar rust in mezelf zoek. Ben net terug van mm 3 wekelijkse meeting met mn psycholoog. Ik ben de bewandelde paadjes in mn hoofd aan het herprogrammeren, nieuwe reacties op mn vaak heftige emoties aan het onderzoeken. Heb het gevoel dat het beter gaat. Mn zoon die vandaag vrij is gaat zo zwemmen met mn moeder. Dan duik ik nog even met een boek op de bank of in bed. Bakje vla en een kop koffie er bij. Genieten van rust in mn hoofd...ik twijfel of ik nog een start met het nieuwste deel van het spel COD black ops. Vaak kan ik dan niet makkelijk stoppen...Maar verrek, IK ben de baas! Ik stel mezelf gewoon de grens. Eerst 2 uurtjes lezen, dan 2 uurtjes gamen :-)Overigens, ik ga proberen om me jullie namen een beetje eigen te maken en jullie belevenissen te volgen. Wie van jullie is hier het langste actief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Hoi Bordy,lekker he, rust in je hoofd,dag per dag, moment per momenthet leven kan simpel zijn zoen je lijf heeft rust nodig om te kunnen resetten.Jet, hier ook de stilte voor de storm,er schijnt windkracht 10 aan te komenen mijn volleyteam wilde gister al de wedstrijd vanvanavond annuleren, dacht het toch niet hoor:Dnu kijken we het aan en gaan er vanuit dat we er komen.Bolletje: heb je lekker gedroomd? Niks verslapen boef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Jane als je nu zorg met volleyen dat je de wind mee hebt, win je altijd.Goeie morgen lieverd.Welkom Bordie op ons forum. Knap dat je al zo lang zonder alco. bent en dat het nu wat ristiger in je hoofd bent. Ja dat gebeurd er als je geen alco. drinkt.Mis nog steeds Glen. Maak me nu toch wel een beetje erg bezorgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Moghu lieve Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Misschien is Glen sneller opgenomen?Laten we maar hopen, beter dan terugval.Ha die Bor, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Hoezeeeeeeeee,TAPAS meid, drie jaar niet gedronken. Allang droog en zo goed bezig NUCHTER te worden.Bedankt voor het delen. Je bent een topper meid. Ik heb bewondering en respect voor je. Vallen en opstaan en doorgaan. Zoveel groei, toppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Kleine nuance Jet,Als ik later wakker wordt dan ik me had voorgenomen en het heeft geen consequenties ben en blijf ik lekker relaxt.Verslaap ik me echt, kom dus te laat op mijn werk of een afspraak, dan ben ik even niet relaxt.Moet mezelf dan in bedwang houden om niet alles wat voor me zit rechts in te halen of naar rechts te dwingen.Dat lukt meestal wel, dan dwing ik me te denken: Harry, als je een ander ziet doen wat je nu zelf van plan bent, dan vindt je dat zo 'n ontzettende kl...zak, daar wil jij niet op lijken.Harry, de ver van perfecte (om even een vroeger forumlid na te doen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 goedemorgen allen!de enige plek waar het stormt momenteel is in mijn hoofd,aan het strand nog niks spectaculairs!jammer ik hou van zware storm,maar goed de dag is nog niet om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Harry jouw manier van denken bevalt me:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Goeiemorgen op de valreep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Moet even iets raars vertellen. Gister is bij mij refusal "gerefused". Had ik mezelf eindelijk zover om het te proberen, krijg ik het niet. Ha ha. Nou ja!Gister bij psychiater geweest en VNN. Dus was druk dagje. Maar wel productief. Ben net wakker dus heb hier niet bijgelezen maar val met de deur in huis. Hè verdorie, zie ik het weer voor me. Languit op mijn snuit in de huiskamer en jullie verbaasde gezichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Waarom krijg je het niet Bethanie?Gisteren had mijn vriendin bijna hetzelfde. Ze had zich er zo op voorbereid en een hele grote berg moeten overwinnen weigerden ze het eerst ook. Na goed overleg met verslavingsarts uiteindelijk wel gekregen. Ben bang dat ze anders weer teruggetrokken zou hebben als ze had moeten wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden