Spring naar bijdragen

Vrijdag 12 november

Yvonne

Aanbevolen berichten

Oeps Jet ik kan me voorstellen dat je in je broek doet als je al die geluiden hoort. Het is ook nog maar net je huis en het gevoel van veiligheid zal misschien nog moeten groeien. Maar als dat er eenmaal is, zou ik me kunnen voorstellen dat je denkt, laat maar waaien die hap, ik voel me veilig in m'n eigen stekkie.;)

Mensen ik ben er weer van tussen. Later allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 123
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

Eerste keer dat ik me meng in het gesprek. Lees al een paar dagen mee en heb ook al wat gepost hier en daar.
Het stormt buiten maar inerlijk is het heerlijk rustig. Vier dagen droog en het gaat goed! Slaap heerlijk alleen word zo brak wakker. Ik wijt het maar aan de refusal.
Ga maar even een kopje thee zetten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Weer in gesprek met droomprins dus dat is erg fijn.
Groot verdriet nog steeds, vooral nu hij mn gevoel weer losgemaakt heeft. Nog 1.5 maand wachten op uithuilpsych. Het wordt nu toch wel echt hoog tijd met mn slapeloosheid en huilend wakker worden ....
Tot die tijd maar even voorzichtig aan....
Moet ongesteld worden, is wel even spannend want ik ben niet aan de pil. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik ben weer terug van de vergadering.

Jet hartstikke bedankt voor je uitleg. Ga het uitprinten en mee nemen dan heeft de andere persoon waarik het mee samen doe, er ook wat aan.

Welkom Joost.

nou het gesprek van vaonochtend was best wel emotioneel. Mijn manneke zal toch naar een verpl. tehuis moeten omdat het te gecompliceerd is voor de thuiszorg.
Hij was het er uiteraard niet mee eens en heeft naderhand weer flink gescholden op zijn H.a. Ja de vorige, mijn eigen h.a. was wel goed maar dat vond hij toendertijd ook niet. Nu is deze ook niet goed, tja het was toen z'n eigen beslissing.
En verder heb ik toch gevraagd of ze het rustigaan willen doen met een opname zodat mijn kereltje er makkelijker aan kan wennen. dus kan het nog wel een paar weken gaan duren. Verder zal hij toch weer gewoon moeten gaan eten en niet die astronautenvoeding. Dat vind hij erg lekker maar het is niet gezond voor een lange tijd.
Zie weer erg op tegen de zoveelste verhuizing. voor hem ook maar ik moet weer van alles gaan inpakken en de flat zal dadelijk ook weer leeg geruimd moeten worden dus er is weer werk aan de winkel.
Nou vanavond nog een vergadering en dan is het wer rustig rondom de bol. Trouwens ik heb een heel kort koppie gekregen, met een langer plukkie achter de oren om te te kunnen blijven pulken. als ik dat niet meer kan raak ik helemaal gefrustreerd.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat gevoel heb ik zelf ook Ya, hij heeft het alleen vaak zo verdomd moeilijk met alles, en ik kan hem toch niet gelukkig maken. Daar ben ik heel onze relatie mee bezig geweest. Nu heb ik zoiets van, als hij aangeeft iets te willen en ik kan het voor elkaar krijgen dan probeer ik dat. Meer kan ik niet voor hem doen. Het zal weer een hele tijd nodig hebben dat hij aan het idee went dat hij weer weg moet maar goed ze kennen hem al daar waar hij naar toe moet, dat scheelt, ook voor mijn kabouter.
Maar wat heerlijk voor je dat je je toppie voelt, het is je zo gegund.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes Niwi je bent opa van een heel klein rekeltje geworden. Ach wat ontzettend leuk voor je joh. Is alles goed gegaan met de moeder? Is het haar eerste kindje? Maar belangrijk is, dat je gelukkig bent met je kleinkindje. En ieder klein ukkeltje is een wolkje, en wat ik het mooist aan zo'n kleintje vind is het mondje. Als je goed kijkt zie je op het bovenlipje een klein bultje zitten in het midden. Dat is zo ontzettend mooi bij zo'n kleintje.
Proficiat kerel.:heart::sun::musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker dat je je goed voelt Dees. Ja je doet inderdaad op een dag dan nog veel maar alles in een rustig tempo als het goed is. Het moeten is eraf en dat werkt altijd erg ontspannen.
Maar je kunt trots zijn op jezelf zeg, hoelang sta je nu droog? En valt het nu een beetje mee of heb je nog veel last van trekmomenten?

Lieve vrienden ik word zo gehaald om naar de vergadering te gaan. Ben blij dat ik refu. in heb genomen zodat ik er met een gerust hart naar toe kan gaan. Vaak, na afloop van zo'n vergadering wordt er nog stevig gedronken. En ik blijf nuchter.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...