Spring naar bijdragen

zaterdag 6 november 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 292
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Klopt wel.Ik onderdruk mijn jeugd en een aantal andere belabberde zaken erna.Toch zie ik het niet alleen negatief,je bent anders,intenser,ja.
Maar dat heeft ook zijn voordelen.Mijn man en kids dwepen met het feit dat ik ondanks mikjn 39 af en toe zo blij als een kind ben.Ook positieve dingen komen sterker door dus kan heel blij/uitgelaten zijn.Helaas kan datr ook weer omslaan maar heb er ook pluspunten in letren zien.Zal mijn leeftijd en jaren therapie zijn.Prettig gestoord,maar soms zo down dat ik keihard val...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh,moet echt mijn bed opzoeken maar vind dit wel een heel interessant onderwerp.Vond net een draad over borderline van even geleden.Begin alle draasjes/forums iets te snappen.Best lastig als je net start.
Had vandaag ook op forum nieuwe vraag gezet omdat huiskamer nog te snel ging maar lukt aardig nu.
Nog veel mensen wakker?
Gaat het beter qua trek,Bethanie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie niet veel reacties meer.Ga zelf ook proberen te rusten.Hou ook van Pink maar werkt meer opzwepend dan kalmerend bij mij.
Weet niet hoe erg de crisis is,
ik probeer dan diverse dingen.
Van een goed boek tot hete douche,van aromaolie brandertje tot wat ook.
In echte crisis ook wel hulplijn gebeld(hielp wel) en las hier over noodoproepen...
Probeer rustig te blijven,cliche...morgen ziet het er anders uit!!
Klinkt flink,not,morgen weer knokken maar probeer ok de nacht in te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...