zoermuis Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Sara: Van Harte gefeliciteerd met jullie behaalde succes.Trouwens goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Geen idee of er vanavond een leuke film is op tievie, MupkeHebben hier ruim 1000 films op DVD en op Harde Schijf en velen nog niet gezien dus als er niks op tievie is gaan we die kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Goedemorgen allemaal!Heb nog niks gelezen, pas net mijn bed uit gerold:PVandaag op dag 14. Vandaag een "keuteldagje" gepland. Zou bij vrienden op bezoek, maar die belden af. Niks erg, ga nu lekker mijn boek uitlezen:DNu gaat mijn jongste achter de computer, mocht van hem ff een berichtje tikken...Ben er nu dus maar kort. Misschien kom ik vanmiddag nog even langs!Alle nieuwerikken welkom:present:En iedereen een fijne droge zondag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Ik kijk op zondag altijd naar border securrity. Een van mijn favorieten en begint om 19.30 op veronica. Daarna vind ik er niets meer aan en ga jullie vervelen met mijn gezelschap hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Tot vanavond Beate.goeie morgen later ingelogden. Ik ga een dik plak cake pakken. Iemand nog meer zin? Met of zonder roomboter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Doe maar met roomboter Bolletje. Hmmmm lekker.Vandaag ook zo'n binnendag denk ik. Alleen ff naar mijn moeder die het het maar zwaar heeft met dit weer en lange avonden. Morgen gesprek met P. en contactpersson van GGZ s'avonds bij mij thuis. Zie er best tegenop op om iemand duidelijk te maken dat ik niet met hem verder wil en kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Met wie wil je niet verder Dees? Misschien heb ik eerdere berichtjes hierover gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Goedemorgen allemaal Ik kom me ook weer kort melden. Gisteren was de open dag zeer geslaagd. Dochter was erg enthousiast en de twijfel over haar volgende opleiding is volledig weggenomen. Nu kan ze zich het laatste anderhalf jaar mooi concentreren op het halen van haar Havo-diploma We zijn daarna gelijk wezen shoppen in Alkmaar. Dochter geslaagd voor een winterjas en spijkerbroek, ik voor een stel hele mooie schoenen. Daar keek ik al naar sinds de zomer, maar in mijn eigen stad hadden ze mijn maat niet meer. En nu in de aanbieding met 60% korting Aan het einde van de dag zeer moe thuisgekomen. Wel trek gehad, maar geen wijn of bier gehaald. We hebben nog een gezellige avond gehad en vandaag heb ik lekker geen kater.Vandaag hou ik het ook droog. Als ik trek heb, dan heb ik nog 3-chocolade-ijs van Hertog-Jan in de vriezer en kant en klaar geklopte slagroom. Dochter slaapt nu nog en zodra ze wakker wordt maken we een lekker ontbijtje met croisantjes van Danerolles (we rollen daar een plak kaas tussen die dan meesmelt) en lekkere Kaiserbroodjes. Doen we vaker op de zondagochtend. Gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Voor mij een goede morgen, dat kan ik rustig stellen, voor jullie een goede middagHeerlijk geslapen en ik denk ook mooi gedroomd want voel me prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Mupke: Met mijn huidige contactpersoon van het GGZ. Hij is erg nalatig geweest al die tijd en heeft zijn werk niet gedaan. Hierdoor is ook mijn aanvraag voor opname in het UCentrum verbruidt. Ik wil iemand waar ik op kan vertrouwen bij GGZ anders hoeft het voor mij niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Ik raakt in de war omdat je er een gebroken hartje achter geplaatst had Desi. Dacht dat je het over P. had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Saar wat goed dat je geslaagd bent voor jou een grote bos :present:en en als ik in de buurt kom een reuzen bot voor je hond. en dat met dit hondenweer, knap hoor. een dikke voor je viervoeter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 , Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Smak smak Klinkt helemaal niet verkeerd zeg Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Ben weer weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Sara::present::present::present::present::present::present:Wat goed dat je toch examen hebt gedaan met je hond! En ik maar denken dat je had afgebeld?GEFELICITEERD!:present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Zo, broodje en tompoesje naar binnen gewerkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Lekker Desi...Ik heb net een zak sneeuwcaramels weg zitten malen:$ Ook lekker:DNet wat bij zitten lezen...zit in mijn hoofd nog op het draadje van "weer gaan drinken na een stopperiode". Heb het te doen met Alf, niet dat hij daar wat aan heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Ook aan de snaai dames? Ik heb al rwee schaaltjes chips op en twee minibounty's. Wat een saaaaaie zondag is dit zeg. Lijkt misschien raar dat ik het zeg maar waar blijft die regen die ons beloofd was? Het is alleen maar grijs en grauw buiten. Deprimerend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Hier anders wel regen hoor Mupke! Ik zal wat jou kant op sturen:PHier gisteren een goed gesprek met vriendlief achter de rug. Wel een zwaar gesprek. Het ging over de invloed van mijn drankgebruik op onze relatie en wat het met hem deed. Ik zie mijn drankprobleem eigenlijk altijd als MIJN drankprobleem. Volgens vriendlief hou ik het daarom alleen in mijn hoofd en betrek hem er niet in. En dat (en daar heeft hij wel gelijk in) het ook zijn probleem is...Maar ja, dan denk ik: de enige die er wat aan kan doen ben ikzelf...Moeilijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Ja, ik vind dat soort gadgets wel leuk:$ En nu maar hopen dat hij na dag 31 verder telt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Regen is aangekomen Ekstertje. Tnx. en de schemerlampjes kunnen alweer aan. Wel vroeg, maar dat heb ik liever dan die grauwigheid van de hele dag. nog even wat kaarsjes erbij zo, dan kom ik de avond wel weer door. En een stukje worst nog even ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Jet, ik heb je nieuwe draadje gelezen. Maar ik begrijp niet wat de bedoeling is en nu durf ik het daar niet te vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden