Spring naar bijdragen

Zondag, 14 november 2010


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 245
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal!

Heb nog niks gelezen, pas net mijn bed uit gerold:P
Vandaag op dag 14. Vandaag een "keuteldagje" gepland. Zou bij vrienden op bezoek, maar die belden af. Niks erg, ga nu lekker mijn boek uitlezen:D
Nu gaat mijn jongste achter de computer, mocht van hem ff een berichtje tikken...Ben er nu dus maar kort. Misschien kom ik vanmiddag nog even langs!

Alle nieuwerikken welkom:present:

En iedereen een fijne droge zondag!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe maar met roomboter Bolletje. Hmmmm lekker.

Vandaag ook zo'n binnendag denk ik. Alleen ff naar mijn moeder die het het maar zwaar heeft met dit weer en lange avonden.

Morgen gesprek met P. en contactpersson van GGZ s'avonds bij mij thuis. Zie er best tegenop op om iemand duidelijk te maken dat ik niet met hem verder wil en kan.:brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

Ik kom me ook weer kort melden. Gisteren was de open dag zeer geslaagd. Dochter was erg enthousiast en de twijfel over haar volgende opleiding is volledig weggenomen. Nu kan ze zich het laatste anderhalf jaar mooi concentreren op het halen van haar Havo-diploma ;)

We zijn daarna gelijk wezen shoppen in Alkmaar. Dochter geslaagd voor een winterjas en spijkerbroek, ik voor een stel hele mooie schoenen. Daar keek ik al naar sinds de zomer, maar in mijn eigen stad hadden ze mijn maat niet meer. En nu in de aanbieding met 60% korting :D

Aan het einde van de dag zeer moe thuisgekomen. Wel trek gehad, maar geen wijn of bier gehaald. We hebben nog een gezellige avond gehad en vandaag heb ik lekker geen kater.

Vandaag hou ik het ook droog. Als ik trek heb, dan heb ik nog 3-chocolade-ijs van Hertog-Jan in de vriezer en kant en klaar geklopte slagroom.

Dochter slaapt nu nog en zodra ze wakker wordt maken we een lekker ontbijtje met croisantjes van Danerolles (we rollen daar een plak kaas tussen die dan meesmelt) en lekkere Kaiserbroodjes. Doen we vaker op de zondagochtend. Gezellig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook aan de snaai dames? Ik heb al rwee schaaltjes chips op en twee minibounty's. :P

Wat een saaaaaie zondag is dit zeg. Lijkt misschien raar dat ik het zeg maar waar blijft die regen die ons beloofd was? Het is alleen maar grijs en grauw buiten. Deprimerend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier anders wel regen hoor Mupke! Ik zal wat jou kant op sturen:P

Hier gisteren een goed gesprek met vriendlief achter de rug. Wel een zwaar gesprek. Het ging over de invloed van mijn drankgebruik op onze relatie en wat het met hem deed.
Ik zie mijn drankprobleem eigenlijk altijd als MIJN drankprobleem. Volgens vriendlief hou ik het daarom alleen in mijn hoofd en betrek hem er niet in. En dat (en daar heeft hij wel gelijk in) het ook zijn probleem is...
Maar ja, dan denk ik: de enige die er wat aan kan doen ben ikzelf...
Moeilijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...