Spring naar bijdragen

Zondag, 14 november 2010


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 245
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Yvonne

bij één van de opstartschermen mup, rechts in de kantlijn staan dan vaak van die reclamelinkjes voor bedrijven en zo.


Maar kan niet meer vinden waar hij precies zat.


Zal nog ff verder zoeken voor je.



Ik was alleen maar nieuwsgierig Von. Ik heb dat nl. niet. Hoef het ook niet.


Oh, je hebt al voor me gezocht. Solly :huh::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moest gisteren even een heel diepe teleurstelling verwerken,en de eerste gedachtegang was toch weer de slijter,niet gedaan hoor,maar het viel me wel tegen van mijzelf. blijkbaar dieper ingesleten dan ik gedacht had!

een goede morgen trouwens allemaal,eerst maar eens een stuk of wat extra sterke bakken koffie nuttigen,want ik ben nog lang niet wakker,moet nodig eens wat minder medicatie gaan slikken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed gedaan Sailor. Zul je vast nog vaak denken maar dat geeft niet.
Niet toegeven, zit het moment uit, het gaat weer over!
Drank helpt niet, de roes is wel even lekker maar ja, je wordt altijd
weer wakker he...met kater én de problemen zijn hetzelfde gebleven.
Take care.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm, bericht was nog niet af dus nu de rest: hond en ik bedoel ik.
Heb gisteren stiekum toch meegedaan aan t examen en YES!!! :D

Dus Jet: had géén vrije dag hihihi, ja wel van t werk.

Mupke; herken je zóóó goed. Sta ook (nog) niet droog en ben er ook nog steeds niet uit.
Ook ik herinner mij de Smid nog en idd als je leest Smid: gefeliciteerd :present:!

Vonne was jij dat nou die een hoorapparaatje voor vaders zocht?
Altijd welkom in onze zaak hoor, koffie altijd klaar en een heel groot assortiment aan mogelijkheden.
Heb deze week open kaart gespeeld met bazin en guess what???
Ze was weer heeeeeeel lief tegen me :huh:
Heb a.s. woensdag gesprek met arb.desk. van UWV (vervroegd aangevraagd) en nu begint zij 'm te knijpen. Zegt nu weer heel zuinig op me te willen zijn enzo en dat ik t zo goed doe.
Ja goed, maar ik heb inmiddels een lesje gehad.......

Vandaag absolute rustdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sailor, hartstikke goed dat je niet bent gegaan.
kijk naar de goede dingen, niet teleurgesteld zijn omdat je toch trek kreeg, wees trots op jezelf dat je er niet aan toegaf... dikke pluim.

Saar, goeiemorgen meis.... van harte, wat goed van je... en dan vandaag een dag lekker rustig bijkomen van de stress??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saar hieperdepiep HOERAAAAAAA van harte. Wat een bekroning op je werk hé? Heerlijk voor je meis.:present::musicnote:

Jullier raden nooit wat. Ik zit te schilderen want voor hetzelfde geld komen ze vandaag niet. Kan me dat niet voorstellen hoor want we hebben het barstends druk. Morgen ook werken want de burgemeester komt. Maar goed, zolang ze er niet zijn, blijf ik een beetje aan de gang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens: hallo Nijn!
Had jou ook nog geen welkom geheten.
"Nijntje" was mijn eerste boekje (het origineel, net uit toen ik geboren was;)) en ik kende het helemaal uit mn hoofd.
"Op een groot groen grasveld
stond een leuk wit huis
daarin woonden twee konijntjes:
meneer en mevrouw Pluis"...................
zo begon het.
Zelf ben ik een stopper die weer teruggevallen is en nu nog steeds bezig is met opkrabbelen, vallen en opstaan zeg maar.

Vraag me de laatste tijd wel eens af of hier nog mensen zitten die wel adb maar niet droog staan, als je begrijpt wat ik bedoel? Hoor ze weinig.

Zo nu peukie en aankleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Sowhat.
Hartstikke goed, ruim drie weken al dus.


Pffff, heb net ff die fittest gedaan...
hihi, mag dan wel twee keer in de week naar de sportschool gaan en mezelf een aardige piet voelen daar. De oefeningen die ik hier moest doen waren van totaal andere soort....
Uitslag was dat mijn 'fitleeftíjd' zeven jaar hoger ligt dan mijn eigen leeftijd, oef...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sailor ook goeie morgen. Ja het blijft toch heel lang een gevecht waarin je iedere keer weer opnieuw sterk moet zijn. Dan is het ook logisch dat af en toe de moed in je schoenen zakt. Maar fijn dat je sterk bent geweest.

Morgu Sowhat. Voor jou een dikke pluim wat goed van je zolang droog.:)

Ik ben niet a.d.b. maar wel een stopper.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Saar,
ik trek het me ook niet echt aan hoor.
moest er wel een beetje om lachen.
en ik denk dat deze uitslag ook wel klopte in relatie tot de betreffende oefeningen.
Op ander gebied heb ik dan wel weer een goeie conditie...
Ben een beetje op die site aan het neuzen, kan geen kwaad, ik wil toch de komende tijd weer wat gewicht kwijtraken, en ieder steuntje in de rug is dan welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha ha, ik was gisteren blijkbaar zo moe dat ik mn post in het zaterdagdraadje van vorige week plaatste :-))



Hoi hoi, met luciferstokjes om mn ogen open te houden wil ik me toch nog even op het zaterdagdraadje melden. Vandaag was ik op een verjaardagsfeestje met vele verleidingen. Heb het uiteraard droog gehouden want ik ben de baas ;-)

Zelf de verleiding van mijn vrouw die enthousiast over een lekkere wijn tegen me zei, wil je een slokje wijn proeven, kon ik afslaan. De rest van de dagen ben ik ook prima doorgekomen met af en toe een gedachte aan 'oh ja als ik nu niet was gestopt had ik op dit moment naar een blik bier gegrepen'. Ik merk wel dat ik nu ben gaan snoepen dus daar moet ik nog eens kritisch over nadenken want er mogen geen kilootjes bijkomen.....


Ik ga zo afsluiten en lekker proberen te slapen.


Oh ja nog een vraagje aan mensen die de internetbehandeling ook volgen: ik ben eigenlijk alleen maar van plan mijn moeilijke momenten in het alcoholschrift te schrijven en niet van uur tot uur bij te houden of ik wel of geen zin heb. Dat is toch ook de bedoeling of niet soms? Het gaat toch om inzicht te krijgen in de situaties die leiden tot het alcoholgebruik?


Anyway, lekker slapen voor diegenen die dat zo gaan doen en de anderen een fijne nacht toegewenst!


-------------------------

De baas sinds 9 november 2010


Aangepast: 14-11-2010 at 00:01 door Borderliner1964

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen mensen
en sarah van harte met deze mijlpaal he
en voor jou en je hond nu maar ff kalmpjes aan!

Bordy, ik dacht al gisteren:D
dan toch maar dat snoepen, of juist meteen aanpakken, net wat je wilt en kunt.
Je lichaam is aan suiker verlsaafd, alcohol is omgezette (loze) suikers, dus jhe smaak kan even helemaal
veranderd zijn en de suikers kun je langzaam og in één keer afbouwen, net als de drank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...