Spring naar bijdragen

maandag 15 november


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 127
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goodmurning Igor en Ekstertje.

Vandaag een nieuwe dag en heb er nog geen zin in.Slecht geslapen en raar gedroomd. Moet er nog uitkomen lijkt me. Koffie moet me er nu maar ff doorhelpen.
Zie op tegen gesprek met `GGZ contactpersoon. BWAAAAAAAAAAAH.
Was het maar zover.

Poesjes al gegeten en buiten gelaten. Die zijn verzorgt. Nu ikzelf nog en dochter natuurlijk die naar school moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve kanjers,

Goh gisteren Soohte nog ff langs geweest? Wat ontzettend leuk zeg.

Jannigje van harte meis en nog heel veel gezonde jaren gewenst hoor :heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote:

Dees, akelig gedroomd wijfie. Ja dat is altijd ontzettend beroerd, je hebt dan niet het gevoel dat je nu eens lekker uitgeslapen bent. Je moet dan n.l. hard werken in bed.:present:

Dadelijk komen ze me, als het goed is, halen. De burgemeester komt dus alles moet er pikobello uit zien. Ik vind het altijd erg vreemd, het is toch ook maar een gewoon mens? Iedereen doet dan altijd zo onecht en overdreven. Heb dat nooit zo goed kunnen begrijpen maar dat zal wel aan mij liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Desi:)

Zal duimen dat je gesprek naar wens verloopt. Je kan er alleen maar op vooruit gaan lijkt me. Straks weten ze daar in ieder geval precies hoe of je erover denkt en volgens mij kunnen ze in deze situatie weinig anders dan je een ander contactpersoon geven. Maar goed, sukses!:present:

Hier alles goed, vandaag dag 15. Heb mezelf vandaag een extra weekenddag kado gedaan. De kinderen blijven vandaag over en ik ga mijn boek uitlezen:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen Bol:D

De burgemeester? Toemaar! Heb je je mantelpakje al klaar hangen dan?:P Hi hi...
Snap dat soort fratsen ook nooit zo, maar wanneer het er een puinhoop zou zijn werkt het ook tegen je.
Maar goed, de middenweg lijkt me dan ook prima...
Jij een superleuke dag vast! Toch wel bijzonder zo'n burgemeester op bezoek. Bij mij is t'ie nooit geweest!:D Misschien moet ik hem maar n's uitnodigen voor een bakkie;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo Eks. lekker een dag extra meid. altijd erg goed.;)

Hihihi mantelpakkie. die heb ik nog geen eens. Hij moet het maar doen met een spijkerbroek en een slobbertrui hoor. Zit, als het goed is toch achter het naaimachien.
Ja ik zal hem eens uitnodigen voor een bakkie. "He Goof, als je in de buurt komt, kom dan eens een bakkie slurp doen?:P Wel je schoenen uit doen hé maat?". Zo'n gast weet niet wat ie hoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal.
Nog bedankt voor jullie felicitaties en Igor het bot vond-ie geweldig :P

Jannigje: Van Harte Gefeliciteerd :present::musicnote::heart::present::musicnote::heart:

Desi: héééél veel succes straks meid :heart:

Bol: wordt vast wel leuk, douw hem (de burgervader bedoel ik) maar een ondeigend smerig hondje in zn armen :D

Drup: heel veel sterkte bij de tandarts!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, Rot van dat niet droog houden.
Maar goed dat je vooruit kijkt.
Ik heb overigens het idee dat de tussenpozen steeds groter worden.
Klopt dat een beetje ?
In ieder geval : :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:........
Voor jou.

Zo, hebben gisteren eindelijk ook aardig wat regen gekregen hier.
Nu weer droog.
En het ziet er naar uit dat we het de komende dagen ook droog houden geloof ik.
Mooi, want ik ga straks een weekje vakantie vieren in de bossen. Yessss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...