BamBam Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Ben ook naar mn meeting geweest. Was weer goed en verhelderend. Grappig vind ik dat toch dat ik elke x weer iets hoor waar ik wat mee kan. Stap 11 besproken. Gebed en meditatie. En de eerlijkheid van mn fellow's, ook zo mooi om mee te maken. Oke, tijd voor mn bed, morgen vroeg dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Kan ik me voorstellen Blondie. Maar wie zegt dat je helemaal rusteloos gaat worden van het schrijven van je stap 4? Wellicht valt dat heel erg mee. Misschien ook niet maar daar hoef je je nu nog niet druk over te maken, toch? One day at a time, one day at a time. Easy does it and so on.:light:Take care, U will get there! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Ik ben ook erg blij met meetings en leer er ook iedere keer weer wat...Kan me inmiddels ook geen leven meer voorstellen zonder meetings;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 En dan mogen we zaterdag alweer!!!!! YihaaaaB) See u. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Thnx BB... Dag voor dag !!! Ik ga ook mijn mandje opzoeken, morgen weer een dag !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Truste Blondie,Truste JetTruste allemaal Ik ga ook .Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 weltrusten allemaal en morgen gezond en vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Zo weer terug van meeting. Was gezellig en verhelderend.Jane: je zei gisteren dat je Muzikant een pbtj had gestuurd. Deze kan niet door hem gelezen worden want hij is al een hele lange tijd geblokkeerd.Will wat knap van je dat je het weer doorstaan hebt vandaag. je doet het echt SUPER. Ga ook afsluiten nu. Truste allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 ff welterusten zeggen meisje:lips:en Alf:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Dag Jane:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieved Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden