BamBam Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Dat wakker worden duurt vast niet lang Dees. En soms zijn hullie beetje traag maar ze komen altijd, echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Bol ; Geen idee of ik vervelend gedroomd heb. Ging gisteren wel naar mijn bed met mijn hoofd vol van stap 4, waar ik wat tegenop zie om eraan te beginnen.Vandaag dus maar een start maken met stap 4.Geeft me meer rust om eraan te beginnen dan het steeds maar uit te stellen.Straks gesprek met mijn counselor en daarna weer therapie, dus mijn dag zit weer vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 17 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 quote: Originally posted by: SaraGoeiemorgen Bethanie, Desi en BamBam!Mooi kaartjes hoor, Beth die van jou kan ik ook héél hard gebruiken Nou hij is en blijft lekker van mij. Mag er wel goed op passen . Als ie straks weg is weet ik jullie te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Hoe raad je het zo BB For the rest of my beautifull life AA-er;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 17 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 quote: Originally posted by: BamBamAA-er zeker;) Dit sloeg op Blondie natuurlijk maar die Beth komt er tussendoor fietsen. Haha Ha ha, ik weer. Zal het niet meer doen. Bestaat er ook een cursus langzamer typen?Of fietsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Borrie lieverd, goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 17 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Stap 4 en het juiste knopje????? heel interessant......maar snap er niks van. Misschien ontdek ik dat knopje ook nog eens. Hoe zag het eruit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 17 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Mijn koffie is op en ik moet weer aan het werk, dus voor iedereen net ingelogd en de uitslapers een hele goede dag gewenst. Kom missch. tussendoor nog wel even langsvliegen eh fietsen. Beth;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Hihi Beth maar ik gun t je van harte hoor, geldzorgen vreten aan je, tell me.....Bol: met doggies gaat goed hoor. Herder had t wel ff helemaal gehad met trainen, hij wist niet hoe snel hij maandag weer in de auto moest komen . Ouwetje wordt ouder, zakt nu steeds vaker door haar rechter achterpootje, sneu, maar ze heeft geen pijn en loopt nog vrolijk mee ondanks de verstappingen.Vanmorgen heb ik gesprek met de arb.deskundige van het UWV. Zie er niet tegenop, is een aardige begripvolle jonge vent en ben blij dat ik aan de bel heb getrokken. Was gisteren weer een lange, zware en vooral wisselvallige dag. Bazin is vooral 's morgens niet te pruimen merk ik zo onderdehand. Helaas wil het niet echt lukken om m.b.t. werktijden op 1 lijn te komen dus daar hebben we een probleem. Verder natuurlijk hoe ze me kan afkatten, pffffff. Zij zou echt nooit een hond moeten nemen; die zou 100% zeker vals worden door zulk inconsequent gedrag Nu moet ik opschieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Morgen lieve mensen.Desi: heel knap van je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 beth. Dat knopje it ziet er niet speciaal uit maar als je het gevonden hebt dan blijft het wel speciaal...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Hey hey, ook iedereen goede morgen, vanuit de haven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Moghu Susanna, Sowhat en Willbillie.Saar heeft de hond last van Heupdysplasie?Sowhat, goed geslapen?Willbillie ik las gisteren dat het ouwetje met je mee gaat. Wat heerlijk voor je joh. Toch nog iets bij je wat heel vertrouwd aan voelt.Susanna heb jij vandaag iets leuks op het programma? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 17 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 quote: Originally posted by: Desibeth. Dat knopje it ziet er niet speciaal uit maar als je het gevonden hebt dan blijft het wel speciaal...... Ha ha, heb een boek gevonden waar heel veel knopjes in staan, maar moet het nog lezen, misschien zit die van jou er ook bij. Jou knopje bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Ik ben er weer vandoor Kanjers. tot vanavond allemaal. en denk er aan, houdt het allemaal droog zodat je naderhand niet de rotzooi op moet dwijlen. Doei lieverds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Ja bolliewollie, ze gaat met me mee. Ik ga ze waarschijnlijk niet al te lang meer houden, maar wil er zijn voor haar. Het beestje voelt dat er wat aan de hand is, want ze ligt constant te miauwen ondanks ze eten volop krijgt. Het klinkt zelfs hartverscheurend, temeer omdat ze normaal gezien dikwijls op mijn buik ligt te spinnen als ik tv kijk. En dat is al heel lang geleden nu !!Nog 13 dagen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 17 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 quote: Originally posted by: bolletjeIk ben er weer vandoor Kanjers. tot vanavond allemaal. en denk er aan, houdt het allemaal droog zodat je naderhand niet de rotzooi op moet dwijlen. Doei lieverds. letterlijk???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 17 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Log nog even weer in en kom nog even door jullie heen fietsen, maar moet even vertellen dat mijn eerste geld al binnen in. Ben erg benieuwd wat er nog volgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Zo, duik hier de douche in en laat mn Laptoppie over aan mijn zoon...Is vandaag een dagje vrij.Wat een leven zeg, als puber.... En toch zou ik niet met hem willen ruilen;)Fijne dag allemaal en ik neem de eerste vandaag niet !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Ik kom me vandaag wat vaker melden. Vandaag woensdag, dus geen werkdag.Gisteren lag ik al om 21.00 uur in bed. Normaal is de dinsdag mijn tv-avond, maar gisteren trok ik het niet. Ik had het koud en was erg moe. Toch ben ik niet ziek aan het worden. Het voelt wel aan als een dag dat terugval op de loer ligt. Alsof ik letterlijk koud word van een "afscheid" die ik moet nemen.Ik tijfel over vandaag: aan de ene kant wil ik graag een dagje niets-doen en de soaps kijken die ik inmiddels weer opgenomen heb. Aan de andere kant roept de plicht om thuis de noodzakelijke dingen te doen.Toch maar proberen een combi te maken: alleen het hoogstnoodzakelijke doen en voor de rest proberen te genieten van een dagje vrij. Toch wel zin om vanavond weer iets lekkers te maken als maaltijd. En mocht ik het vandaag moeilijk krijgen, dan heb ik nog steeds 3-chocolade-ijs in huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Bol; op de valreep misschien: ouwetje heeft 1,5 jaar geleden een TIA gehad en er dat sleep-pootje aan overgehouden. HD lijkt niet a.d. hand. Is ook geen herder maar kruisinkje met windhond. Ach ik zie het gewoon als oude-dag-verschijnselen en zolang ze vrolijk is en honger heeft enzo.Jij een fijne dag gewenst!Ha die Will! Had je positieve berichten van gisteren gelezen, ben blij voor je man!Idd nu nog ff aftellen, einde in zicht, hèhè......Beth!!! Verdikkie, ik wil ook zo'n kaartje!Maar ik ga vandaag maar eens wat op Marktplaats zetten misschien lukt het mij dan ook.Fijn voor je!Blondie: still going strong je bent een echte kanjer Weer verder rommelen.....oh ja, ik dacht dus dat ik niet gespannen was maar mijn buik denkt daar dus anders over, over rommelen gesproken:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 jet, nu eerst samen aan de koffie dan maar? Een goed begin is het halve werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Hoi Tatum en Jet!Tatum: doe de dingen waar je zin in hebt en die je helpen om "gevaarlijke" momenten te vermijden, of dat nou juist actief of passief is, ligt aan jou. Wees maar n beetje lief voor jezelf, ja? Van mij in elk geval een Jet: vandaag is mn vrije dag, ga straks naar UWV en vanmiddag niet trainen met de hond, hebben er allebei geen zin in Vond je felicitatie lief maar ook een beetje moeilijk want dat is nou juist waar ik mn hele leven al tegenaan loop: dat iedereen blijkbaar verwacht dat ik alles kan.........en nog hoog scoor ook........Mijn grootste overwinning ooit was dat ik zakte voor mn eindexamen met een 1,2 voor statistiek had ik ze mooi ff laten zien dat het niet waar is dat ik overal maar goed in ben, aiaiai.....Wat dat betreft ook goed dat ik nu bij UWV ga aangeven dat ik het niet kan zoals het nu gaat, hopen dat ze me geloven...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Niet schrikken: heb mn icoontje weer eens veranderd.Vond het hoopvolle onbeschreven blad niet meer van toepassing maar wilde ook niet terug naar mijn oude volle rugzak. Daarom nu een koffertje, past beter bij hoe ik me nu voel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Bedankt Sara. Jij ook heel veel succes vandaag Ik ga vooral niet naar de winkel vandaag. Als het nodig is kan ik dochter vanmiddag vragen om de booschapjes vandaag te doen. Ze is nog te jong om alcohol te mogen kopen. En ze WIL ook geen alcohol kopen.Het valt me op dat veel vrouwen drinken omdat er te veel van ze verwacht wordt. Ook ik. Ook mensen bij de AA-groep. Als je in de roes bent, dan kan niemand meer wat van je verwachten. Zo zouden we eigenlijk ook moeten kunnen zijn zonder roes. Gewoon, voor onszelf. Soms gewoon denken": "zoek het uit!"** tiepvoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden