BamBam Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Snotverdepotver, geeft tie regen vanmiddag...dat hadden we niet afgesproken!geeft nie, ben nie van suiker.Heb een fijne dag allemaal. Ik neem de eerste niet, jij dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Goedemorgen Jee, geen treinen via Utrecht? Gaan ze dat niet met bussen oplossen ofzo?Ik hoop heel erg dat er een oplossing is voor de meeting-gangers die via Utrecht moeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Kijk op teletekst pagina 751 voor reisadvies. Vertraging minstens 60 minuten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Goeiemorgen, Nijn misschien kan Jet je oppikken, maar die moet Bol ookophalen. Ik kreeg van ns een mail dat ze noodbussen inzetten, maar datis erg lastig, zeker met aansluitingen/overstappen.Mischien even snel een oproepje zetten bij de meeting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 zitten er nog mensen in de knoei met vervoer? geef even een hint vanuit welke (ongeveer) 'grote plaats' iemand moet komen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Heb jij zelf al een oplossing Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Jane maar Bol woont in het zuiden en ik dacht dat Nijn in noord holland woont. Bah wat een ellende allemaal zeg. Dat dat nu net vandaag moet gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Bol we laten onze dag toch niet verzieken door de ns.een klein ommetje rijden is niet erg. (daarmee bedoel ik niet dat je het hele land moet doorrijden hoor)nou ik zal jullie een plezier doen en even onder de douche springen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Ja Mup, ik heb achter de schermenwat mensen aangesproken, ik kom er wel dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Katwijk is in Z holland aan Zee,boven wassenaar Bol, dus met een ommetjezouden jullie misschien kunnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Sunny, kom jij op de meeting vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Is het al aan Jet gevraagd w.b. Bako? Anders zal ik het zo ff doen.Ik weet dat Jane maar ik weet niet waar Bako woont. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Sorry mensen, misverstand. Ik heb zelf een auto, dus ik bedoelde dat ik zelf iemand op kan pikken ergens in Zuid Holland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 nou dan tot straks nijnff boodschappen doenlees zo verder bij.foei foute icoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Goedemorgen allemaal,Ja, Jane, ik kom ook vanmiddag. Ik haal woman op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Moghu Sunny. en de prins van Woman? Die zou toch ook komen of heb ik dat verkeerd gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 De prins op het witte paard bedoel je , die zou ik ook weleens willen zien hihi......als je het hondje bedoeld, dan komt het helemaal goed. Die gaat ook mee.....tot hoe laat duurt het eigenlijk? gaan jullie ook een hapje eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Nee ik bedoel haar Arabische prins, met het lange haar. Nee Zowie komt mee dat was zeker. Woman zonder Zowie is een half mens Nou nog een min. of 10 en dan staat Jet voor de deur. laat ik nou toch hopen dat ik in haar reacekees mag roken, anders ziet het er uit zeg. Moet wel zeggen dat het hier nog al mee valt met de zenuwen. Maar wat niet is kan nog komen hé?Zal wel een bodywarmer meenemen denk ik want zo warm zal het niet zijn langs het strand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Jippie Jet is er, dus tot straks allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 goedemorgen allemaal!je kan makkelijker stoppen met drank dan met medicijnen! jemig wat ben ik beroerd,trillen,paniekaanvallen etc etcmaar ik kom wel hoor vanmiddag!ik dacht dat de NS een noodscenario had uitgetest voor aankomende winter? hebben ze dit akkefietje blijkbaar niet in meegenomen?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 tot zo Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Jane :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 is het vervoer nu geregeld?????ik vertrek ook zo dus als ik nog iemand ergens kan oppikken, geef het nu dan aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 arabische prins?? hahaha, je maakt het steeds leuker..... ik ben nog erg duf van gisteravond, voor het eerst sinds een jaar weer uitgeweest en ik heb ook een arabische prins ontmoet! Heb er echt van genoten zoals hij op de versiertoer was, zo ouderwets, nee helemaal niet ouderwets, maar hollandse mannen doen het zo niet meer volgens mij....voelde me net 16 of zo...hij zat de hele avond al naar me te kijken en ineens....stond ie voor mijn neus! zullen we gaan dansen? Het was even alsof de wereld stilstond...heel raar...hij komt uit Iran, spreekt 5 talen (perzisch, arabisch, frans, engels en nederlands (8 jaar hier) al kon ik hem heel vaak niet verstaan , gevoelig, intelligent! en zo vol enthousiasme in het leven staand, was onder de indruk. Hij heet Omid......nou, dat wilde ik even met jullie delen Niet meteen denken dat ik verliefd ben of zo...het was gewoon leuk om eens een andere man te ontmoeten (had ik nog nooit meegemaakt) dan onze hollandse "uit de klei getrokken" mannen.....had enorme hoofdpijn, veels te laat naar bed natuurlijk, heb er al een paar paracetamol opzitten en zit zwaar aan de koffie...wil een beetje fris en fruitig zijn.....goeie reis allemaal en tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Goeiemorgen allemaalHoe is t met de adrenaline vd meeting gangers?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden