Moby Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Goedemorgen, deze morgen.De meeting van gisteren heeft veel meer losgemaakt dan ik had bedacht.Daarom ben ik zo vrij de dagdraad te openen.Bijvoorbeeld het ban- en modereerbeleid van AdB.Wat was ik tégen! Heb toen een eigen forum en chatbox geopend waar ik nooooooooit zou bannen en/of modereren. Heeft me nog geen 3 weken gekost dat pontificaal terug te draaien en inmiddels zit het forum zo goed als potdicht.Met dat forum en de chatbox faciliteer ik als beheerder enkel ruimte en veiligheid en merk dat maar weinig mensen het met mijn strenge regels eens zijn.Het belang van het stellen van (strikte) grenzen en daarmee laten zien dat grenzen juist zo belangrijk zijn om jevrij te kunnen voelen is me wel heel duidelijk geworden.In:Churchill's famous dictum: "Democracy is the worst form of government, except for all those other forms that have been tried from time to time." (from a House of Commons speech on Nov. 11, 1947) kan ik me goed vinden want ook binnen democratie zijn grenzen nodig anders wordt het pure anarchie.Pas als je je eigen grenzen kent kun je in vrijheid leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Goeiemorgen lieve mensen.Even ingelogd om jullie verhalen van de meeting te lezen.Heb met tranen naar je foto's gekeken Tapas................mooi............................zo mooi.Ben heel blij voor jullie.En natuurlijk wil ik vandaag een jarige feliciteren:Safidepafi VAN HARTE GEFELICITEERD !!!Ja Tida, mijn vader zei altijd "Democratie is de dictatuur van de minderheid" en daar komt veel ellende van.Denk nu ook meteen aan Drup, meid wat een rot-ervaring weer erbij, bah.Van mij een dikke knuffel {{{}}}Zo nu moet ik opschieten want hondentraining.Dagdag allemaal, good goan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jim Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Goedemorgen allemaal!Goed te lezen dat jullie meeting een groot succes was gisteren! Toch altijd weer bijzonder om mensen IRL te ontmoeten. Dat is vaak heel anders is dan het digitale beeld dat je van iemand hebt opgeslagen:-)Gisteren de eerste vuurproef gehad. Een eerste feest zonder alcohol. Voelt heel dubbel. Een gevoel dat graag mee zou willen drinken en deelnemen aan het feest, zo'n joehoe ik ga zwemmen gevoel/ een ander gevoel dat het wel prima vond met een pot thee en een gevoel van innerlijke rust heel dicht bij mezelf, zonder dat valse lallende feestgebral.Slapen gaat trouwens al steeds een beetje beter en de onrust neemt ook af. Wel met enige regelmaat een intens verlangen naar drank en wat donkere onderstroom gevoelens. Fijne dag iedereen!Jim.--------------------------------------------Drooggelegd op 13 november 2010. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 goede morgen allemaal nou ik ben nog helemaal brak. iets te enthousiast het strand opgerend geloof ik. ik heb gauw even de verhalen van gisteren terug gelezen, maar sta alweer in de startblokken.ik zie jullie later weer;)moet geloof ik nog wel babbel z'n staartje bijwerken snufsnuiflaterssszzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Moghu lieve kanjers, Ik heb nog niets gelezen maar zal dat zo eens ff doen. Ja ook ik kan terug kijken op een hele fijne dag. God wat was dat leuk heerlijk gewoon. Dadelijk werken dus er weer flink tegenaan. voel me gelukkig niet brak of zo maar heerlijk uitgeslapen. ik denk dat ik vandag de hele dag het Wilhelmus maar ga zingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Zie dat Sailor er ook al is. Waar was je gisteren ineens joh. Had je zo graag een dikke knuffel gegeven voor je weg ging maar ik zag je ineens niet meer. Jammer maar dan doe ik het bij deze. smak smak.Fijn hé die strandwandeling? Ik heb er ook heerlijk van genoten. Ook van je verhalen over je vroegere werk. Het was een plezier om naar je te luisteren.Waren er al foto's geplaatst van de meeting? En zo ja waar kan ik die vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Goeiemorgen mensenbest diep geslapen, ik kan meniet eens herinneren of ik er nou uit bengeweest of niet, ik denk het niet eigenlijk.Een unicum, maar dat ik het niet meer weetdoet me iets te veel aan vroeger denken.Tina, ik hoop dat het gaat met je, en dat je volgende keererbij bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Oh ja en Tida,voor mij is modereren ook een basisbehoeftezodat ik me veilig kan voelen. En ik lees dat de meesten het niet met je eens zijn, zo streng te zijn,maar ik weet niet of het om streng gaat. Je kunt in je eentje niet subjectief modereren en als deelnemervan het forum zijnde is het logisch dat het beleid als onrechtvaardig of willekeurig kan worden opgevat.Van hier weet ik dat bannen enz in teamverband worden besproken door mensen die niet persoonlijkin het verhaal zelf zitten en dat is wat ikzelf nodig heb. En dus ook de reden dat ik me niet meer aanmeldbij een ander forum. Wel jammer want ik voel me wel betrokken maar kan me dus niet vinden in de vorm en de sfeer die er vaak heerst(e). En dat geldt zeker voor de chat van Caro.Ik wens je er veel succes.En vond het leuk je in het eggie te zien, jij was de enige die paste in mijn "verwachting" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Goeie morgen lieve Jane. Wat lekker meid dat je zo heerlijk geslapen hebt hé? Ja joh dat doet die zeelucht. En dat in combinatie met de heerlijke ruimte waar we in zaten en de leuke mensen, dan moet je niet anders dan goed kunnen slapen. dus voor die gene die moeite hebben met slapen, gewoon een meeting organiseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Zou het dat zijn Bol?Volgend jaar in Jeruzalem, moet dan maar volgend (voor)jaar in Brabant worden:heart:en vadertje spoor spoort weer, dus ik stap lekker op mijn vouwfietsjeom mijn badenkaart voor de sauna wat leger te krijgen, want die verloopt al bijna.fijne zonnige dag allemaal:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 goedemorgen!jemig ik ben kapot! ff een km gelopen op het strand gisteren,met dank aan bolletje,knuffel!maar de gewrichtjes vinden/vonden dat wat minder geslaagd,en ik had geen medicatie bij me,vandaar dat ik er plotseling vandoor was!zo en nu eerst spekkie&zwoerdje ff voeren,mijn varkentjes hoeven er niet onder te lijden,sleep mij er wel ff naartoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Sailor kerel, en een lekker warm bad? of gaat dat niet lukken in je uppie. Dan stook de verwarming maar lekker warm en doe maar rustigaan. Ja joh, als je dat niet gewend bent om zo'n eind te lopen gaan je gewrichten protesteren. Maar wel fijn dat we het gedaan hebben hé?Nou ga je diertjes maar lekker voeren en kom maar veel op het forum. zou dat te gek vinden.Knuffeltje terug voor een sterke kanjer hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Ik vind het prima hoor Jane, om het het volgend jaar bij mij te doen. Maar dan moet het zonnetje wel schijnen hoor. en dan lekker barbequen. Gaan we doen hoor. Hier is er ook slaapgelegenheid dus wie wil komen is welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Goedemorgen allen Iedereen is nog aan het bijkomen van de meeting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Goedemorgen,Net wat terug gelezen en constateer dat jullie kunnen terug zien op een bijzonder geslaagd treffen.Heel mooi, hoop er volgende keer bij te zijn.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Hoe gaat het me je Harry? Heb je alles weer een beetje onder controle? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Hallo Mup,Ja hoor, gisteren lekker gewerkt, strakjes middagdienst.Niet mijn favoriet want ongezellig (vroeger niet favoriet omdat ik dan wel heel lang niet kon drinken Wel met enige schroom dat ik het forum betreed.Net zoals wanneer je 's morgens de mensen tegenkomt die er bij waren toen je de avond ervoor van het paadje raakte.Gister toen ik thuis kwam was mijn dochter er, kwam kleindochtertje van 3 brengen voor een nachtje logeren.W. vraagt wat ik wil drinken... had eigenlijk best zin in een espresso, maar, weekend, er was iemand, dus ik zeg geef maar een biertje, wat is dat voor stomme dwanghandeling?Gelukkig bij 2 gelaten.Denk dat ik Haddock zijn raad maar aanneem... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Goeie morgen Har.Ik ben er gisteren wel achter gekomen, ook omdat Jet en ik dat besproken hebben tijdens de reis, dat iedereen zijn eigen weg bewandeld naar een alcoholvrij leven. De een kan ineens stoppen en de ander heeft gewoon wat langer tijd nodig om dit te realiseren. Ik blijf er bij dat we allemaal mensen zijn en fouten mogen maken hoor.Zolang je blijft proberen zal het je eens lukken, daar ben ik van overtuigd.Het blijft gewoon erg moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Goedemorgen,Heb echt heel wat gemist lees ik.Jammer, misschien de volgende keer.Harry,De volgende keer neem je die expresso gewoon wel.Alles met stapjes he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 goedemorgen allen,leuk dat jullie het zo leuk gevonden hebben....volgende keer wil ik ook wel van de partij zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Ik vond het erg indrukwekkend gister en erg leuk om te ontmoeten. Ik vond het vooral ont-moeten....de sfeer was zo relaxed. Jet had het geweldig geregeld, mooie ruimte, open haard, het kon gewoon niet beter.....Ik had woman opgehaald, we zagen elkaar en we zijn gaan praten en eigenlijk niet meer opgehouden totdat ik haar weer thuis bracht.....we hadden elkaar zoveel te vertellen, zo'n enorme klik, niet normaal, wat een cadeautje sja, ik ben nog steeds onder de indruk van gister en aan het bijkomen........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Goedemorgen allemaal. Ja het was absoluut de moeite waard om er bij te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 quote: Originally posted by: bolletjeGoeie morgen Har. Ik ben er gisteren wel achter gekomen, ook omdat Jet en ik dat besproken hebben tijdens de reis, dat iedereen zijn eigen weg bewandeld naar een alcoholvrij leven. De een kan ineens stoppen en de ander heeft gewoon wat langer tijd nodig om dit te realiseren. Ik blijf er bij dat we allemaal mensen zijn en fouten mogen maken hoor. Zolang je blijft proberen zal het je eens lukken, daar ben ik van overtuigd. Het blijft gewoon erg moeilijk. Bol, Jane en ik hadden precies dezelfde conclusie ieder doet het op zijn eigen manier en met zijn eigen motivatie om zichzelf er doorheen te slepen. Voorop staat dat je het voor jezelf doet, maar je motivatie kan heel ergens anders liggen, voor je kinderen of je partner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Wat heerlijk te lezen dat het zo'n succes is geworden gisteren.Volgende keer probeer ik zeker van de party te zijn!50 jarige bruiloft waar ik naartoe ben geweest was ook heel gezellig. (Was voor mij de eerste kennismaking met familie van partner). Ben ook blij dat ik daar naar toe ben gegaan. Zo'n lieve mensen en alweer een drempel genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 volgende keer gaan we ook he, Desi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden