Spring naar bijdragen

Dinsdag 23 november 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 230
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mogguh!

heb er alweer een halve dagtaak opzitten,wat een gejaag en gevlieg!
afspraak met de HA en vlak daarop de tandarts,en of de duvel er mee speelt,op zo'n ochtend verslaap je je!
door al het gestress ( mijn nek is een beetje ontstoken,doodeng! als dat doorzet moet al het ijzerwerk weer verwijderd worden!) vergeten om wat refusal mee te nemen,dus het wordt een spannende week voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh :)

Het valt me op dat ik veel mensen 'misgelopen' ben op de meeting.

Was natuurlijk alweer snel (veel te) weg.

Ik kan me nu al verheugen op een buitenmeeting met bbq. Weet niet of het dan nodig is om de honden mee te nemen. Hoop het niet. Is voor mezelf ook rustiger en die 2 vinden zo lang tussen alle andere honden ook niet echt relaxt heb ik gemerkt.
Ach ja, worden een dagje ouder.

Het is allemaal wel bezonken. Heb weinig tijd meer gehad er mee bezig te zijn omdat de scheduled amputatie van het onderbeen van Buurman me bezighield. Ook zijn gedrag was enorm triggerend.

Daarom ben ik vorige week weer een keer naar mn psychologe gegaan omdat, wat ik deed, me niet lekker zat. Klopte niet..

Geen alcohol hoor maar was mezelf de hele tijd aan het 'troosten'. Dat gevoel had ik.

Ineens zei mn psychologe dat tijdens het gesprek ook: "Het lijkt wel of jij jezelf aan het troosten bent."

Toen brak er even een dam open. Heb in geen jaren zo gehuild. Zoals destijds tijdens EMDR.

Dit had ook weer met vroegah te maken. Het verraad, ontkenning, miskenning en van die zaken.

Soms gebeurt er in mn omgeving blijkbaar iets wat me dan toch nog triggert naar een oude pijn.

Moest er uit en is nog steeds bezig. Huilen niet maar wel nieuw evenwicht vinden in wat en hoe ik dingen bekijk & benader.

Wat zo lekker is: ik ga er niet meer van onderuit. Blijf de dingen doen die ik ben begonnen; wandelen, dansen, muziek uitzoeken & luisteren, het huis gezellig houden, op bezoek, ook int ziekenhuis, koken, goed eten en slapen wat nu veel rustiger gaat.

Jopie! Geen idee hoor, je naam maar Jops, dat vind ik wel een leuke voor jou ;)

Jammer dat de mensen die last van de rook hadden dat niet ter plekke hebben gezegd. Dan had ik daar meer rekening mee gehouden. Er stonden wel ramen open maar blijkbaar is dat toch niet afdoende geweest.

Ben met 1 van mn honden wel ergens anders gaan zitten en uiteindelijk naar buiten gegaan (ook omdat het binnen zo ontzettend warm was en het zulk mooi weer was. Was zo'n beetje de wandelmeute gevolgd, niet helemaal in de gaten hebbende wat de bedoeling was. Wandelen dus hahaha. Dat had ik ff genoeg gedaan ;)

Zag vanochtend pas dat er sinds zaterdag (boodschappendag) een volle fles wijn in de keuken staat. Dan, eventjes heb ik zin in 1 glaasje, met een sigaar (heule grote) er bij.
Natuurlijk niet gedaan, wel die dikke sigaar :P

Zie dat er een paar mensen weer worstelen en ook proberen te accepteren dat wat is, is en ook weer voorbijgaat. Net als de leuke momenten in je leven. Dat zijn ook momentopnamen, hoogtepunten en die vloeien ook weer weg naar rustig vaarwater.

Ik ben vooral met grenzen bezig. Mijn grenzen leggen en verleggen. Soms wat ruimer, dan weer dichterbij.

Eigenlijk, denk ik, is dat iets wat je je hele leven blijft doen en dat lijkt me goed. Elke andere situatie heeft weer andere grenzen nodig.

Gisteren weer gedanst en 's middags een flink eind in het bos gelopen, op zoek naar de Avatarbomen.

Dacht ze gevonden te hebben; een paar nieuwe, samengebnden bomen in een trosje maar recht overeind. Flink wat foto's gemaakt ook.

Waren gewoon nieuwe bomen, nix bijzonders haha

Toen verder gelopen en nog verder, brug over, slingerdeslang weggetje en ja hoor, daar stonden ze!

Schuin in de grond geplante bomen met de kruinen naar elkaar toe.
Tis nog niet veel maar ga in het voorjaar, als ze gaan uitlopen zéker weer kijken.

Vandaag eindelijk naar de podoloog. 2 ontstoken pezen, in elke voet 1. Blijkt met platvoeten, x-hielen en lichaamshouding en belasting te maken hahaha, wat een rijtje ongeregeld.
Toen ik dat hoorde ben ik er op gaan letten (toen alleen linkervoetpees bezig) en beide voeten evenveel gaan belasten. Enfin, rechtervoet, 'stijgbeugel' ook ontstoken.
Er wordt gezegd dat rust goed is maar ik heb daar nooit iets van gemerkt dus ik loop en dans en dat gaat goed genoeg.

Jullie zullen me niet heel vaak lezen, daarvoor ben ik te 'druk' met andere dingen. Vooral veel buiten zijn.
Alleen de ochtenden besteed ik veel op de laptop. Ff lekker chatten maar ook foto's, filmpjes, artikelen, nou ja, noem maar op.

Ben inmiddels 20! kilo afgevallen. Alleen maar door niet te drinken, veel te bewegen en gezond te eten zonder 'gek' te doen.

Door het lopen en dansen heb ik ineens spieren! Niet alleen mn geest maar ook mn lichaam wordt sterker.

Ben een bevoorrecht mens, dat heb ik altijd geweten.

De zon is hier gaan schijnen.

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...