Spring naar bijdragen

Zaterdag 27 november.


Yvonne

Aanbevolen berichten

................. heb ik gisteren bij het zetten van de wekker ook de tijd blijkbaar een uur naar voren gegooid..
Kwam er pas achter toen ik daarnet de koffie aan het zetten was.
Terug naar bed heeft weinig zin, dus maar heel vroeg aan de koffie dan vanmorgen.
Kukelekuuuuuuuuuuuuuuu goeie morgen luitjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 398
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mogguh Igor...........en K&B natuurlijk!

Vriendin doet straks 1e examen met haar jonge hond maar denk dat me dat niet meer gaat lukken. Is zeker half uur rijden,eerst nog aankleden, honden uit, auto krabben aaaarrrgggggg wat haat ik dat!!!
Vanmiddag werken dus doe waarsch beter ff rustig aan.

Sjongejonge ik maak 's morgens altijd zóveel typevauten dat t wel lijkt of ik zwaar dronken ben, hoe komt dat toch, zeker nog niet wakker, oog-hand-coördinatie nog niet in orde zeker blèèhhhh.

Laters!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh jee Bambam, het enige dat ik leuk vond/vind aan de ijsbaan was de hete kwast :P:D
Ben een raskoukleum hahaha.

Igor: da's nou net t probleem; ben ik eenmaal wakker dan begint gelijk mn kop te racen, vliegen gedachten als dollen en ben ik helemaal "op scherp" :angry:

Mensen er is de afgelopen dagen veel gebeurd en heb veel gehuild en spanning gehad.
Heb nu geen zin/tijd om er verder op in te gaan maar praat jullie op n rustiger (voor mij dan) moment wel bij. Er wordt aan gewerkt. Wordt vervolgd!

Heb het goed vandaag;
good goan! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Bor, alles naar wens thuis? :heart:

Het gekke is bij mij, inzichten komen en gaan. Ik heb tegenwoordig een on-line moestuin en kan veel bereiken door werkelijk geld te storten. Toch zal dat niet zoveel voldoening geven als "het ervoor werken en het wachten tot het zover is".l

Ook de woede naar ex-vriend is te herleiden naar: hij heeft al ons geld willen hebben, maar is niet gelukkig. (In mijn woede noem ik dat overigens een "oprotpremie" :) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit laatste klinkt niet aardig, en misschien ben ik niet altijd aardig. Misschien is dat ook wel goed. Kan ik voor mezelf en voor dochter opkomen. Ik ben nu vooral bezig om voor haar een toekomst te maken. Kans op een goede baan en eigen keuzes te maken in haar leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geloof ik nog een paar Noren ergens liggen. Nijdams, maat 39. voor diegene die willen. Het zijn nogal dure geweest en bijna niet gebruikt. Ik zie me niet meer met mijn leeftijd nog gaan schaatsen dus als ik er iemand een plezier mee kan doen? Moet nog wel ff kijken of ik ze kan vinden.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...