Spring naar bijdragen

Zondag, 28 November 2010: koopzondag


Tatum

Aanbevolen berichten

Ik denk niet zo veel Igor. Lekker veel de frisse lucht in en goed opletten dat het vocht uit het neusje niet groen is (sorrie voor het een beetje viese regeltje).
Als het n.l. groen is even naar de dierenarts bellen, maar verder zijn honden net mensen, ze kunnen ook verkouden worden. Geen zorgen. zolang de hond blijft eten en goed drinnken is er vaak niet zo veel aan de hand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, er waren wel een paar tips over badderen.
S'morgens vroeg het badje ophangen (maar dan doen ze het bij mij ook niet)
En iemand schreef, dat sommige vogels nooit badderen.
Nou, badje misschien weer voor niks gekocht:angry:

Maar misschien heb je gelijk Bol, moet ik wachten tot de zomer.

(Wat een leuterpraat he, als iemand wat zinnigs wil zeggen,..schroom niet hoor)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rap. heb je wel eens geprobeerd om met een plantenspuit te spuiten? sommige parkietensoorten vinden dat lekker. Maar ik denk dat het toch te maken heeft met het weer, en ja sommige vogels badderen gewoon niet, dat zijn stinkvogels, net zo als baardapen zich nooit scheren.:P
Nee maar gewoon wachten en anders stop je hem gewoon in bad hoor.

Zo mensen ik ga een beetje vroeg afsluiten voor vandaag. Trusten alemaal en tot morgen weer.:sun::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol,
Heb ook de plantenspuit al gehanteerd, maar kan er niet achterkomen of ze dat nu wel of niet lekker vinden.
Ben trouwens bang dat de tralies dan gaan roesten.

Maar ook voor mij geldt; ik ga afsluiten.
Even miljoenenjacht kijken.
Bol, en alle anderen; Welterusten voor straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even vlug binnenspringen. Nog 2 nachtjes.

Ik heb net het zwaarste weekend ooit moeten doorstaan, denk ik. Veel ruzie over achterstallige gezamelijke rekening die ze niet meer wil betalen, mijn meubel allemaal gedemonteerd en daarjuist nog een aanvaring met de dochter die me echt hartsgrondelijk haat, zo aat ze me duidelijk blijken. Mijn reserveés zijn nu echt wel op; de zucht naar drank is erg groot en molest ik morgen niet werken.......wie weet wat dan !!
Morgen even herbronnen in de haven, nog 1 keer slapen elders en dan notaris vom te tekenen. Om 14u dezelfde middag is het dan mijn toer. Gaat ook zwaar zijn, maar anders.

MIJN EIGEN PLEKJE OPNIEUW !!!!!

Slaaplekker iedereen, ik kruip er in, lees jullie morgen wel :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos ik heb ze pas 2 maanden. Weet niet goed of het energiezuinig is maar ik heb ze meer tegen inbraakbeveileging. Woon nu in een beganegrond flat dus is safer en niets of niemand kan bij mijn ramen komen. Het maakt lekker donker en heel veilig wat ik belangrijk vind.
Ja kost behoorlijk wat maar de verzekering doet iets en je hebt 8 jaar garantie.
Moeilijke keuze want het is super alleen moet je het wel kunnen betalen wat vaak een probleem is.
Ik kon dat gelukkig en heb geen cent spijt maar kan natuurlijk niet in andermans portemonnee kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even voor Drup,
Voor de inbraak heb ik ze niet nodig(hoop ik).
Het is meer om de kou buiten te houden, en wel lekker veilig en donker s'nachts, want is aan de gallerijkant, dus er lopen nog 3 mensen langs mijn huis.
Mijn buurman heeft ze de hele dag dicht.
Dat zou ik nooit doen, vind dat veel te donker, maar zodra de zon onder is zou ik ze dicht kunnen doen.
Enfin, denk er nog even over.
Bedankt voor je meedenken, en welterusten voor straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Duik hier ook zo mijn mandje in.
Ben moe.
Moe van al het nadenken.
Nog steeds twijfels of ik wel verder wil met mijn relatie, ondanks dat mijn partner er alles aan doet om de relatie te laten slagen.
Lijkt wel of ik mijn gevoel voor hem kwijt ben geraakt en dat maakt me een beetje moedeloos...word moedeloos van mijzelf...

Zo nu nog even mediteren, hoop dat ik mijn koppie een beetje clear kan krijgen en een goede nachtrust heb... Morgen weer verder denken... Nu effe rust !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...