Spring naar bijdragen

maandag 29-11


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goeie morgen lieve Jane.:present::heart::sun:

Zo wat is het hier nu warm zeg.;) Vanmiddag nog even het andere gedeelte van de tochtstrip bevestigen en dan zit ik hier in een lekker warm nest. Maakte me best druk gisteren. Zelfs wat boos omdat ik al eerder geprobeerd heb om het hier wat minder tochtig te maken. Nu is het gelukt Yes.
Zo nu weer naar mijn manneke en maar kijken of hij wat uit z'n eigen wereldje wil komen, anders moet ie maar mooi blijven zitten.:)
Later lieverds.:heart:

Oké Tropic, houd je er dan maar vast aan dat het hoogstwaarschijnlijk over gaat.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roosje in vaas Bol, thnx de anderen waren net verlept.
Gisteren naar toneelstuk geweest: echte Bloemen
daarin werd steeds een roos gegeven aan de moeders
van onze wijk Oosterwei, berucht in binnen- en buitenland.
Afstudeerproject van mar. jonge vrouw, die daar woont en
in de buurt heeft ge interviewd, en daarna de moeders uit de wijk
heeft gepukt om te acteren. Na afloop discussie over wat het allemaal
opriep, erg indrukwekkend en herkenbaar allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook een Hill Street Blues fan. Dat mag van mij wel weer es in herhaling op de buis komen !

quote:


Originally posted by:
Martens

Klopte als een bus Will, Hill Street Blues beter heb ik ze daarna nog niet gezien. Ik gebruik die quote regelmatig, 't is ook een beetje cynisme hoor, vanwege m'n eigen wielen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja het was zo leuk weer. Heerlijk romantisch en dikke pret. We kunnen erg goed praten, uren en uren en uren zitten we aan tafel alleen maar te praten :)
We zijn gister naar buiten geweest en hij heeft prachtige foto's van mij en mn hondje gemaakt. Echt leuk !
We hebben een fijne respect voor elkaar, als ik nee zeg is het gewoon prima okay, (belangrijk voor mij ivm ex met losse vuisten). En ik kan zo leuk mezelf zijn, heerlijk is dat !

quote:


Originally posted by:
marjo

Hee slaapkop!




Alles okee met


de prins?




Doeg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben terug met een minder prettige mededeling. Mijn manneke wordt morgen opgenomen in het verpl. thuis.
En nog wel op de zelfde afdeling in de zelfde kamer bij dezelfde man waar hij vorig jaar ook lag. Een heel moeilijk iemand. dus dat wordt dikke pret daar.
Hij had het er erg moeilijk mee en wilde in eerste instantie weer niet maar na er toch weer veel over gesproken te hebben, een oxazepam en wat wijn, bedaarde hij een beetje.
Morgen om 13.00 komen ze hem halen en ik zal van te voren zorgen dat alles ingepakt staat. Dat breng ik dan daar naar toe.
Ikzelf ben nu toch wel erg moe en wat verdrietig. Weer voor de zoveelste keer verhuizen. Weer naar een andere plek. Ik zag dat hij het er erg moeilijk mee heeft en dat doet me pijn, maar het is niet anders. Het gaat gewoon niet meer daar waar hij nu is.
Zo nu ff de familie inlichten en dan ga ik bankhangen.
Later lieve allemaal.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik heb de familie op de hoogte gebracht van het geen mijn lieverd morgen te wachten staat.
Voel dat ik het er toch moeilijk mee heb. Ik probeer toch iedere keer te zeggen tegen mezelf dat dit gewoon het beste is voor hem en daar gaat het tenslotte om. Heb besloten om te proberen zoveel mogelijk spulletjes mee te nemen en het een beetje huiselijk te maken. Eigen spullen geeft toch een beetje het gevoel dat het niet helemaal in een nieuwe omgeving komt. En hij kent de verpleging dat scheelt een hoop.
Verder is het hier gaan sneujen en ziet het er mooi wit uit. Tijd om het maar weer eens gezellig te maken hier. Heb daar nu erg veel behoefte aan.:light::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt allemaal goed hoor lieverd dat weet ik zeker. Tis nu ff doorbijten voor hem maar als hij weer een beetje gewend is en ziet dat het toch beter is komt er weer wat rust.
Als hij maar eens het idee heeft dat anderen het ook wel eens goed voor kunnen hebben met hem. Nu denkt hij dat er een soort complot is waarbij de H.a. een grote rol speelt, en hij zegt dat hij nu eenmaal veel inteligenter is dan alle huisartsen en iedereen die hem wil verzorgen. Ja als je dat idee hebt dan sta je nergens voor open.
Maar we gaan er weer tegenaan hier. Newt ff flink zitten huilen dus dat is er weer uit en voel me weer een stuk opgelucht.
Ik kan hier zoveel kwijt dat mijn rotgevoelens er nooit lang zijn.:):rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BollieBol, take care meisje.
Drukke dag gehad. Nu ff kletse met mn meissie, vroeg eten en vroeg naar bed. Dat lijkt me fijn.
Heerlijk weer trouwens, schaatsen eind van de week. Fijn.

Blondie, one step at a time. Overvraag jezelf niet he, je doet het al zoooo goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...