Spring naar bijdragen

maandag 29-11


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Even binnenvallen, sorry, egoistisch werd me gister ook verweten door mn vriend....had een moment voor mezelf nodig, heb hem dus geuit dat ik graag de avond alleen wilde zijn, na hem een tijd niet gezien te hebben, vatte hij zeer slecht op.
Vervolgens heb ik een giga off avond gehad en zag ik er vanochtend niet uit....over gevoelens gesproken en weet amper meer wat ik voel.
Wat ik wel weet is dat ik direct aan de wijn ben gegaan nadat hij vertrokken was.....triest maar waar.
Ik vind het leven behoorlijk pittig maar goed ik zal niet de enige zijn!

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Pioen, moeilijk hier op te reageren
want misschien heeft vriend wel een beetje gelijk,
was je (onbewust) misschien al van plan tijd voor jezelf met drinken
door te brengen? Os zat er al iets fout tussen jullie dat je hem, ook na een tijd,
weer niet wilde zien? In elk geval helpt dat drinken niet, maar dat weet je al he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pioenroos,

Het leven is pittig, gelukkig maar, alleen jij bedoelt het zo niet denk ik.
Ken je onvoldoende, maar je eerlijkheid maakt indruk...

En dan die wijn, ben je een stopper, ja, dan is het jammer maar hoppa en opnieuw beginnen.
Ben je een minderaar en niet dronken geworen? Niets mis dan toch...

Ga er voor,
Je leeft maar één keer, je kan het niet overdoen.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
jopie

heb waarschijnlijk een baan.


dankzij die ouwe sunny die me weer op een spoor zette: als buschauffeur dus. vandaag soll, gesprek en gaat door.




nog wel ff medische keuring, maar daar verwacht ik geen drama van.



Hoe is het nu met je handen? Heb je daar al een piesje over geplast?;) Ja???? Nou daar komt hie dan.

HIEPERDE PIEP en nu met z'n allen HOOOOEEEERRRRAAAAAAAAAA. :present::present::present::present::present::present::present::present::present:
Goh wijfie wat zou dat mooi zijn zeg. Net een pracht van een huis, en nu al een baan. Ik geloof dat ik er gewoon een beetje vrolijk van word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: Teveel
Hee Jopie dan wil ik een keer meerijden,

Ja hé maar ik heb de primeur al gehad hé? En wat kan die griet rijden zeg. Heerlijk gewoon. Nog geen enkel moment m'n billen bij elkaar hoeve knijpen. Nee dat gaat lukken hoor zeker weten. O wat ben ik blij voor je Jop als het door zou gaan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pioen:present: Kan het misschien zijn dat hij wat bang is dat hij je kwijt raakt? als hij dat inderdaad is, en jij trekt je terug wordt dat gevoel nog eens bevestigd.
Maar waarom wilde je je een avond terug trekken? Was daar een speciale rede voor? voelde je je al niet zo goed of kwam dat pas na die aanvaring met je vriend?

Zat net te denken, kunnen we niet een dagpact maken? Gewoon voor iedere dag en de mensen die zich wat onzeker voelen daar als eerste hun naam in gaan vullen of vraag ik nu iets heel stoms?
Zal ik eens heel gek doen en een nieuwe draad aan maken of is dat ook heel stom?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...