Sara Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Joop daar moet ik nog eens over nadenken hoor.Wat is dat...."opgeven"?Kan dat niet ook: een andere weg inslaan zijn?Of: even pauze nemen? Ik roep maar wat hoor, ben er nog niet uit.Maar weet wel dat ik faalangst heb hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Oh ja Rapilos, idd, ook lang geleden hé, en wehouden vol hé greetz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Joop, ik wil graag bekennen dat ik een fout maakJk ben driedubel aaan het nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Taat ik hoop dat je je door die warmte wat beter gaat voelen. Het is maar virtueel maar het werkt echt. Je bent oké zoals je bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Tuurlijk houden we vol Wannes,Met jou ook alles goed dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Lieve kanjers ik ga weer afsluiten. Zie ik jullie morgen weer???? Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Opnieuw die gevoelens.Die niet werkelijk zijn.Midlife-scrisis voor mij Ik kan er trouwens wel om janken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 quote: Originally posted by: rapilosTuurlijk houden we vol Wannes, Met jou ook alles goed dan? Volhouden hé, en achteraf gezien gaat het vanzelf, stoppen, met uitzondering van feestelijke gegenheden en dan nog mss 1tje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Weltruste lieve Bol!Kijk, da's nou een voordeel van toch maar geen hond hebben Slaap lekker en morgen gezond weer op Tatum ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt (jee staat ook stom zo maja).En denk nou maar niet dat je de enige bent hoor.Nogmaals big hug.Blijf nog ff hier als het je helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 nou lui, heb even bijgelezen en ga nu lekker slapen. afgelopen nacht was Tucker pleite.... ik zoeken. om 2:00 uur zat ie weer voor de deur. Maar ik was ff niet blij ik heb maar 5 uur geslapen, da's momenteel iets te weinig voor mij. Dus.... de groeten allemaal, goede nacht of goede wacht. CU morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Hihi Joop: jij bedankt voor de analytische conclusie van mijn opwellinkjes Je weet mijn gevoelens vaak zo loepzuiver in gedachten om te zetten, thanxxxx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Bovenal: weet ik juist dat ik door moet gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Slaap lekker Martens, heeft Tucker straf ( gehad)?Kruip maar lekker onder de wol.Joop, elke morgen is anders en ik wens dat de jouwe vol positieve belevingen mag zijn.De dag dat ik werd opgenomen ( ----tig jaar geleden) zong ik de hele ochtend "Morning has broken".....en zo is het maar net, elke dag is als een nieuwe wereld waarin jij mag (be-)leven.Relax en voor straks truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Wannes,Zelfs dat durf ik niet aan, er eentje nemen bij feestelijke gelegenheden.Ja, heel misschien een advocaatje met slagroom met de kerst.Hoe dan ook, je gaat goed lees ik.Lieve mensen,Ga maar naar bed.Kan ik tenminste mijn lekkere warme pyama aan.Toedels,En Tatum, Sterkte met je overwegingen, we zijn er in elk geval voor je!Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Hallo allen Welterusten Rapi. slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Hoi Mupke!Truste Rapi, gauw in je warme pyjama!Tatum, je hebt t over midlife-crisis: zit je soms ook in de menopauze of het begin ervan?Bij mij begon dat namelijk ook met heel heftige emotie-schommelingen, gek werd ik er van, jantje huilt, jantje lacht, kon om alles en niks janken. Menstrueerde nog regelmatig maar o,o,o die hormonen gierden door mn lijf. Herken je daar iets in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 pfjoei bijgelezengoeienavond nog even.Saar ik doe van alles door elkaar,de helft van de kofferinhoud ligt op bedbeneden alle spullen die ook nodig zijnen het hele huis in rep en roer, met de bedoelingeen beetje opgeruimd weg te gaan. En omdat het berekoud is, blijf ik alleen in de huiskamerlanger dan 1/2 uur. maar morgen is de deadline, en dan maak ik alle dingen af.Wat niet klaar is, blijft liggen, maar mijn pak-lijst is dan kompleet.s Avonds heb ik nog een volleywedstrijd en rond 23 uur pak ik de trein.Vliegtuig van 4 uur en om 9 uur in Turkije. nacht gemist maar dag extra daar, dus helemaal niet verkeerd.Wat je schrijft over je werk, mooi om te proberen, halve dagen kan rust geven. Je hoefter niet ver voor te reizen, toch? Anders erg veel reistijd. nu elke dag struktuur en misschien vrije middagen. Ik hoop dat je snel wat hoort en het gaat zoal goed voor je is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Ik heb niks te melden vandaag dus kan net zo goed afsluiten. Rustig dagje gehad. Een beetje saai zelfs. Afgezien van de zoute snert. Nog even met mn kop thee voor de buis hangen en dan mn voorverwamrde bedje in.Jane en Sara, jullie ook lekker slapen straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Haha Jane zoals je schrijft zal t er ook wel uitzien maar komt goed, zeker weten.Ohhh heerlijk naar Turkije en die kleine "jetlag" tuk je er met een paar siesta's zo weer uit.Met mn werk gaat t goed komen, woon idd op 15 min. rijden dus dichtbij.Wens jou een heeeeeeeel fijne, warme, relaxte vakantie: GENIET!!!:present:En ik heb t laatste gestreken, nu doet mn rug au en ga ik op de bank hangen.Lieve mensen een goede avond nog en voor straks: weltrusten ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Jij ook Mup,ik slaap heerlijk de laatste tijdzonder er halverwege uit te hoevenen blauwbekkend er weer in, heerlijk.Heb de verwarming op de laagste stand dus de ergste kou is erafen na 22 u slaat alles af en koelt langzaam af, en verder loop ik met een fleece plaidhalf om me heen, door de koude zones. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Hier wel te melden dat ik vandaag een rotdag heb gehad.Dacht mijn rust weer wat gevonden te hebben, maar dat was schijnbare kalmte en rust.Word echt kierewiet van alle negatieve gevoelens in mijn koppie en krijg het gewoon niet voor elkaar om ze te laten rusten of om te zetten in wat positiefs...Pfff...Zie verschrikkelijk op tegen de nacht, weinig kans dat ik zal slapen,vrees ik... en dan morgen ook werken waar ik door mijn instabiele emoties eigenlijk ook al tegenop zie...Wat een geklaag zeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 goedenavond dames, want we zijn toch alleen hier? zonder mannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 He Blondie...niet leuk voor je. Zie je nu al tegen de nacht op? Wat ga je doen denk je? Boeken lezen vannacht, iemand bellen? op t forum lekker schrijven? Ik heb heel vlug de dag doorgelezen, en zijn meer met een rotdag geloof ik. Nog even trug lezen. Jane....vakantie? goeie reis en heel veel plezier daar. Blijf je lang weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Klaag het maar lekker van je af hoor Blondiewij kunnen wel wat hebbenen misschien ben jij er wat van kwijt danff lekker lang warm douchen?of anders verwennen, ik weet niet wat voor jou werkt?Ik ga melk warm maken met anijs en dan Law and Order kijkendaar slaap ik gek genoeg vaak goed op, vergeleken met wat daargebeurt heb ik het zo gek niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Geen idee wat ik ga doen Beate.Ben al wezen douchen, lekker warm.Getracht te mediteren, maar dat lukt me gewoon nu niet. Gedachten blijven mij overspoelenStrijken doet nu teveel angst voor vakantie van kids opwekken.Vaat is al aan kantBoeken kan ik me niet op concentreren...En ga zo maar door...Ik loop mezelf gewoon gek te maken.Ga zo maar effe teevee kijken, met een kop warme melk met anijs...Jane ; Als ik je morgen niet meer spreek, alvast een fijne vakantie lieverd... Geniet ervan !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden