Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Yeahhhh, ik ben vroeger ook uit bed gevallen! Daar komt het natuurlijk van. Hehe, gelukkig...

Bor, way to go meid, goed van je! Ik zal aan je denken als je op de detox zit. Lekker veilig met de kerste en oud en nieuw. Ervaar jij dat ook zo.

Je gaat vanavond weg Jane?, ik hoop idd dat ik slaap. Veel plezier.

Desi, lieffffff zijn voor jezelf mag.

• Antwoorden 166
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

'Avond allen :)

Vreselijke baaldag vandaag. Het begon wel goed maar op het werk liepen verschillende zaken gewoon niet lekker. Niet door mij gelukkig, Maar ik word er toch wel chagerijnig van. Of misschien wel juist chagerijnig omdat ik er geen invloed op heb/had.
Bah, bah, BAH!!!!!!!!!!

Even omschakelen.

Verder met iedereen alles oké?

Geplaatst

Neem ff rustig je je tijd om om te schakelen,
ff wat lekkers eten
en tegen jezelf zeggen dat jij je best hebt gedaan

Hier alles prima Mup.
Vanavond voor het eerst deze week niks
Je snapt wel dat de cv hier lekker staat te stoken he
kaarsies en lekker coconnen

Geplaatst

Ja, de verwarming staat hier ook lekker hoog. Duurt nog even voordat het echt goed warm is.
En de oven staat al aan.

Ik moet me maar even richten op de dingen die wel goed gingen. En de mensen die wel leuk waren. Gek is dat toch. Dat één iemand die vervelend doet je gedachten zo kan overheersen soms.

Geplaatst

Ok, nou dan wens ik je voor straks alvast veel zennnn toe.

Ik ben ook benieuwd hoe t met borretje is.
Ik wil dr ff een :heart: onder de riem steken, maar ben bijna nooit gelijk online
Hoeveel liter water zou ze onderhand al niet op hebben, want ze zou nog ff komen hier
BOR WAAR BEN JE....

Geplaatst

noem je dat roepen Witte?
Ik hoorde het hier ook; schreeuwen heet dat.
Zo ff volleyen en mijn ongeduld eruitmeppen
de ene vlucht na de andere vertraagd of geannuleerd
t zal toch niet waar wezen he.
tot laters.

Geplaatst

Mag je ook niet internetten in detox??
Want dit vind ik wel heel erg hoor

Dat het zo niet mag daar heb je je bij neergelegd en wil je ook aan werken
maar moet dat nou juist met de feestdagen??
Of is dit iets wat ik rot zou vinden, want misschien vind jij t wel veel minder erg dan ik
dat het perse met de feestdagen is?

Geplaatst

(klop klop) ff kijken of ik in de goeie huiskamer ben. Ha gelukkig, dacht ff dat ik helemaal verkeerd zat met het nieuwe logo.
Vanmiddag niet afgemeld omdat ik ineens uitgenodigd werd om mee te rijden met een vriendinnetje en haar vriend.
Even wat boodschappen gedaan voor haar want ze wil gaan leren schilderen. Pakt het gelijk maar goed aan en wil het gezichtje van haar nichtje van 3 weken oud schilderen. Niet mis hoor, en dan nog met acryl, daar heb ik zelf nog nooit mee geschilderd dus er spannend.

Geplaatst

Wat een super maatje ben jij!!!
Das pas zorgen voor je maatje.
We gaan natuurlijk allemaal op haar letten en misschien een goed idee dat ze zelf een "tijdelijk"maatje uitzoekt, want echt vervangbaar ben jij niet natuurlijk...

Maar ff nog een vraag:
Je mag wel post ontvangen dus...

Is het dan niet een idee dat iemand die daar geen moeite mee heeft
zich opgeeft als postadres...

Of bijv dat we aan blondie in haar pb om jou verblijfadres kunnen vragen (die moet je niet op de draad zetten hoor, raad ik je aan)
Want niks mooier dan veel post dan te krijgen toch...
Wij gaan je er ook voor een gedeelte doorheen schreuren hoor...

Maar dit alles natuurlijk als jij dit wil...
Misschein wil je echt wel ff rust van alles dat kan natuurlijk ook en daar dan ook alle respect voor hoor!

Geplaatst

oei lief Borretje van me dat is schrikken zeg. Het komt nu toch wel erg dicht bij. Ik weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen, en zou je graag een hele dikke knuffel willen geven maar dat kan alleen virtueel:heart::sun:
Ik kan wel heel opbeurende dingen proberen te schrijven maar het is gewoon bout, en ik hoop dat het heel gauw voorbij zal zijn en dat je dan kan genieten van alles wat je hebt gegeven, en voelen waarvoor je het gedaan hebt.:present:

Geplaatst

Helemaal goed Bor...

Ik schoot ff door.

Alle respect voor alles hoor en doe het vooral op je eigen manier.
Daar kom je uiteindelijk het verste mee, voor jezelf.

Maarre 1 ding kan ik toch niet laten dan
Want je moet dan wel weten dat we in de arreslee allemaal een kaarsje
in ons hand hebben (in het echt staat hij bij mij op de kast) en die branden
dan allemaal voor jou. Ik ga er gewoon vanuit dat we allemaal een kaarsje voor
je branden, zodat je dit weet, mocht je een moeilijk moment hebben.

Is dat wel een deal dan???

Geplaatst

Jaaa jemig nu is direct bekend dat ik zo hard kan schreeuwen ook natuurlijk

WILLLLLLLL KOM FF BIJ ONS LANGS AUB

nu hopen dat dit ook werkt Bor....

Geplaatst

Het eten is goed gegaan hier. Ik heb toch een gewone maaltijd gemaakt van aardappelen en winterwortel (uit de stoomkoker) en vis uit de oven. Daardoor kon ik gezellig bij de meiden op de bank zitten.

Leuk dat ik dochter zo meemaak met haar vriendinnen. Nu begrijp ik haar verhalen ook wat beter.

Ze zijn nu naar de schouwburg toe. Dat is een project dat moet verplicht van school. Ik denk dat ze om 22.30 uur teruggebracht wordt.

Borrie, ik lees dat jouw wachten zich in een eindstadium bevind. Goed gedaan. Wel zwaar, 4 weken detox en geen contact met de buitenwereld. Lijkt bijna wel een gevangenis :angry:

Maar je krijgt er ook wat moois voor terug :heart:

Weet je het adres al? Dan wil ik je straks graag een kerstkaart sturen. Er van uitgaande dat je daar wél een nachtkastje hebt om het op neer te zetten.

Zo, nu gauw expeditie Robinson kijken. De finale ;)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...