igor Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 goede morgen allemaal.ik spring meteen onder de douche.koffie en thee staan klaar. een peukie toch echt graag buiten in de sneeuw
igor Geplaatst 2 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst 2 december 2010 HUP HUP het bed uit jongens. ik weet dat het koud is, maar de winter moet nog beginnen dus wen er maar aan
blondie6173 Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Goedemorgen Igor en Jopie en alle latere inloggers...Vannacht niet geslapen, angst en paniek om het vertrek van mijn kids op vakantie met hun vader.En irritatie en onrust mbt partner al kan hij er niets aan doen, ik heb gewoon een adempauze nodig, tijd om eerst aan mijzelf te denken.Kan weinig veranderen aan de situatie met mijn kids, behalve dan maar te ondergaan.Kan wel wat veranderen aan de situatie met mijn partner.Vandaag urgentie aanvragen voor ander huis, want kan niet blijven wonen waar ik nu woon met de kids van mijn kleine salarisje en vanavond partner op de hoogte stellen dat ik (tijdelijk) apart verder ga.Ik moet nu effe aan mijzelf denken.Werk ga ik zo bellen dat ik niet kom zodat ik mijn zaakjes kan regelen, waren gelukkig al op de hoogte van mijn situatie thuis met mijn partner.En nu weer kop omhoog !!!
Moby Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Mogguh, ben al 'even' wakker. Griepje en daardoor wat wankel. Heb het warm en inmiddels koud tegelijk.Gisteren op 1 klein glas wijn na gelukkig niet doorgedronken. Had even de gedachte me "helemaal klem te zuipen". Waar dat nu ineens vandaan kwam? Nou ja, wankel lijf dus.Beter de wijn door het eten Verzet tegen ziek zijn is groot. Misschien de angst van het niets doen, geen puf hebben die zo op dreigende depressie lijkt. Wat 'mist' zijn de negatieve zelf-gedachten dus het zit wel snor.Gewoon uitzieken.Moet sowieso de kou wel in wat, als je koorts hebt, lekker is. Vandaag maar 's niet op mn giechel gaan. Er ligt hier wat stuifsneeuw, niet glad.Voor allen die door weer en wind naar werk gaan: Behouden vaart en een goede dag!
Moby Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Ha, Blondie,Het zat er aan te komen en tijd dat je voor jezelf kiest!
bolletje Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Goeie morgen KanjersGoh Blondie dat is niet mis zeg. Kinderen op vakantie, een ander huis aanvragen. Logisch dat je slecht geslapen hebt wijfie. Hoop echt dat alles gauw en voorspoedig verloopt zodat je weet waar je aan toe bent.Tida ik ken dat gevoel hoor, niet ziek mogen zijn. Bij mij is dat misschien toch de angst om het stil zitten of liggen. Ik mag niets mankeren.Maar om nu naar buiten te gaan is weer het andere uiterste. Toch? Kleed je maar lekker wamme aan hoor.Zie dat Igor en Jop ook al wakker zijn. Goeie morgen meiden. Jullie moeten het met een hartje doen, kus gaat nog niet. Heb m'n tanden nog niet gepoetst:heart:Borrie goeie morgen lieverd. en een
Teveel Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Goedemorgen,Blondie, de knoop door gehakt, heel goed, beter dan door laten zeuren.Sterkte en denk goed om jezelf.Tida beterschap, goed dat je inzag dat wijn niet het medicijn is.
Susana Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Goedemorgen allemaal..Blondie: veel succes en sterkteTida: beterschapHier lekker geslapen..alles mooie wit van de sneuw...mooie om te zien, straks lekker kids en mezelf inpakken en naar buiten
Moby Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Zal toch naar buiten moeten, Cow&Chicken kunnen moeilijk een hele dag binnen blijven. Zo erg is dat niet. Gisteravond was het ook lekker, als je je maar warm genoeg kleedt. Voelde me precies Kenny (Southpark) haha
bolletje Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Goeie morgen lieve Sus.Het zou fijn zijn als er een klink laagje sneeuw zou liggen zodat de kids sneeuwballen kunnen maken.
Susana Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Jopie..hahaha wat ben je grappig!!!
PROUD2BME Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 goedemorgen lieve allemaal!Kids op de slee naar school!Wat een pret!Papa trekt zich in de kou een ongeluk,en mama.....ligt nog lekker warm in bed!!!
Moby Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Trusten, gelijk heb je. Ik wil wel op de bank maar mn dag is net begonnen. Eerst maar 's nonkafkaf zetten en iets ontbijten.
bolletje Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Moghu lieve Ya. Ga jij vandaag ook weer een Refu. slikken? De mijne zit er al weer in. Ben eens begonnen met een halve. Dat moet ook genoeg zijn denk ik. Ik heb dit gedaan omdat ik iedere ochtend met zo'n vieze ijzersmaak in m'n strot, op sta.
Triop73 Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Goedemorgen allemaal.Vandaag komt m'n nieuwe hulpverleenster van Novadic Kentron langs, komt mooi uit want ik kan wel een gesprekje gebruiken...Zo, en nu eerst een bakkie doen.
PROUD2BME Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 goedemorgen Bollie,Zodra ik m,n warme holletje uitben gaat hij erin hoor Bol!Gisteren 1 December,1 maand alweer!
sailor Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 goede morgen allemaal,wat is het guur koud zeg,kreeg de kippen niet eens naar buiten!
PROUD2BME Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 zitten ze vastgevroren aan de stok Sailor??
bolletje Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Geweldig Ya. We gaan er weer voor hé? En een maand droog? Chapeau meis.Moghu Tropic. Wat fijn dat je vandaag een gesprek hebt zeg, dat kan veel duidelijkheid geven, iets waar ikzelf altijd heel veel behoefte aan heb.Hopelijk dat je je na het gesprek, beter gaat voelen. Ik wens het van harte voor je.Sailor ik dank je de donder zeg. Zou jij met blote voeten naar buiten gaan? Wat je kunt doen of laten doen als je wilt dat hun poten niet bevriezen is, in smeren met vaseline. Er moet dan geen zout in zitten. Maar dan heb je kans dat ze wat eerder naar buiten gaan.
Teveel Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Waarom moeten ze met alle geweld naar buiten??Gewoon lekker in hun (hen?) hok laten zitten lijkt me wel zo vriendelijk...
Tatum Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Als ik begin - tegen mijn baas - met een vrije dag want het is geen doorkomen met de sneeuw. En hij vraagt gelijk of ik wel fris ben ........... dan is het hogenood om te stoppen.Hij heeft gelijk. De winkel is dichtbij, maar ik heb vandaag geen reden om naar de winkel te hollen. Bollie, Borrie, Yajala, Teveel, Sunny, Nijn en Niwi, samen een pact voor vandaag??
Tatum Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Dank je Niwi. Ik heb ook nog een on-line moestuin, dus als ik even uitlog dan ben ik nog niet naar de winkel. Vandaag mag even alles, behalve drinken Als ik drank wil halen, dan meld ik dat. Ik heb geen drank meer in huis. Dat is allemaal op
niwi Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 misschien je eigen onderschrift nog eens lezen, Tatum ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden