Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Najaaaa, half negen en nog niemand.
Tent nog dicht???
Ik ga snel even bakkie koffie en een pot thee voor jullie zetten.
Verwarming staat al wat hoger.....

WAKKER WORDENNNNNNNNNNNNNNN, TIS HARTSTIKKE LAATTTTTT

• Antwoorden 121
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Morgu Desi en Sailor.
Was inderdaad zooo heerlijk in bed, heb een gat in de dag geslapen voor mijn doen.
Druk dagje vandaag.
Wij vieren vanavond Sinterklaas.
Lootjes getrokken, hoofdkado voor degeen die je hebt, daar hoort ook een surprise en een gedicht bij.
en verder een hoop hele kleine k'dootjes.
Heb alle k'dootjes al in huis, ook al ingepakt, surprise is af, moet alleen nog het gedicht, maar dat is geen punt , doe ik tussen de bedrijven door.
Straks boodschappen doen en de boel op orde maken.
Bedden voor de meiden opmaken ......
Bedenken wat voor hapjes vanavond.
Heb er zin in.....

Geplaatst

Goede morgen
Kijk vanachter de computer zo de tuin in
Er is al publiek
5 turkse tortels zitten op de rand van de garage
Een zit er op het voerhuis tegen het raam,naar binnen te kijken
Nog even en ze pikken weer tegen het raam als het voer op is,deden ze vorige winter ook
De spreeuwen zijn bezig met de pot zaad/pindakaas
Dat hussel ik altijd zelf,ook pindakaas met geraspte appel vinden ze lekkr
Ga nu wat doen,moet nog huishoudelijk bezig
Goede alcohol vrije dag gewenst
Neem de eerste niet,doe ik ook

Geplaatst

Hier stuifsneeuw op het ogenblik.
Mag van mij eigenlijk wel lente worden ;)
Maar goed, koffie en thee staan klaar op het aanrecht, bak met afbakbroodjes ernaast.
Tast toe.
Ik ga aan de slag.

Geplaatst

Goeiemorgen iedereen, voor de eerste keer op de dagdraag, zal me niet zo vaak lukken want 's ochtends altijd vroeg weg, dit postte ik vandaag al ergens anders maar het moet me even van het hart...
Eergisteren was ik op een receptie, ze kwamen enkel met glaasjes Cava rond, dus ik heb het aangenomen, best eng ! En heb er vervolgens een tijdje mee in mijn hand gestaan om het dan bij anderen bij in te schenken. Wat ik vreemd vind is dat niemand, van de 18 mensen die er waren, geen alcohol dronk... Gisteravond waren er mensen op bezoek en is er ook onwijs veel gedronken, ik aan de sapjes en thee. Hoe later, hoe meer dronken ze werden en ik voelde me erg prikkelbaar en kwaad op hun. Ook mijn man. Tot voor 2 weken en 5 dagen deed ik gewoon mee, het is moeilijk voor me, ik heb haatgevoelens jegens hun en moet hier beter mee leren omgaan. Iemand suggesties ? liefs E

Geplaatst

Goeie morgen Elvira. Misschien ben je een beetje jaloers omdat hun wel mogen drinken en jij niet, of word je kwaad omdat ze anders worden omdat ze gedronken hebben en jij niet. Heb je het gevoel dat je ineens in een hele andere niet nuchtere wereld zit, en geen goed contact meer hebt met anderen. Misschien word je daar boos om. Je zal misschien moeten leren te ACCEPTEREN dat je nu eenmaal niet kunt drinken en een ander wel. Maar het voordeel is dat jij de volgende dag lekker nuchter op staat en zij niet.

Geplaatst

Hai Bol, heerlijk!!
Alle stress en zorgen zijn letterlijk duizenden km's weg.
En ik heb gedroomd, ben het nu weer kwijt helaas, maar wel fijn.
Nu ook een goed gevoel dat ik hier niet hoef te drinken, wil dit gevoel
ook niet kwijt.
In de ontbijtzaal zo leuk, alle tegenstellingen, ik zat naast een moslimman in
vol aornaat, met een westers giletje over zijn djellaba. Mannen in zijden pakken,
supersjiek. Maar ook toeristen in de (nep)merk trainingspakken enz.
Dus het begint te wennen hier.
Straks naar het strand, en volleyen, lezen, luieren, buffetten, dat is het wel voor vandaag denk ik,
soms is saai zoooo lekker, en nu is het soms.

Ervira, ik had bij jou reactie van wie is wie gereageerd.
bye

Geplaatst

Jane. Klinkt helemaal niet verkeerd zeg. En nu maar hopen dat je toch een beetje aansluiting krijgt of vind je het neit erg om helemaal alleen je vakantie door te brengen. Zijn er ook Ollanders of Belgen? Ik zou het toch erg vinden om allemaal (vreemden) om me heen te hebben. Niemand waar je gezellig een babbeltje mee kan maken in je eigen taal.

Geplaatst

Heb al Sinterklaas gehad in de vorm van een lieve vriendin die me helpt met mijn hondje en daar kan geen kado tegen op voor mijn gevoel.
Dat is niet alleen op pakjesavond maar gaat het hele jaar door.........
Of is het december en word ik sentimenteel? Nee zie het goed.

Geplaatst

Wat is het toch mooi weer vandaag. erg koud maar zo lekker helder. Zaaaaaalig:)

Heb net oudste dochter die was slapen na een avondje stappen naar haar stage gebracht. Volgens mij had ze het na wat laat incl. alcoholische versnaperingen een lichte kater. Ze had niet zo'n goede zin. Maar ja zo zijn we ook geweest. Ik heb genoten van de auto rit(ong 20 km) door het mooie landschap en dat neemt me nu niemand meer af. Verse broodjes gehaald en nu maar wachten tot de rest van de huisgenoten wakker worden. :heart:

Jane leuk van je te horen vanaf je vakantieadres.Geniet van je vakantie meid.

Drup doe je vriendin de hartelijke groeten van mij. Ze is een schat.:heart:

Geplaatst

Goeiemorgen allemaal. Ik ben nuchter, maar toch een beetje dronken van geluk.... Ik heb definitief een nieuwe WONING (sorry dat ik even schreeuw) Gisteren heeft de gemeente besloten om de noodzakelijke aanpassingen te betalen. Het is een sprong de goede kant op Het begin van een nieuw leven. En ook nog es zonder alcohol, dus Ć©cht een nieuwe start.

Geplaatst

Mart wat ontzettend fijn voor je joh!!!!! Heerlijk, en wanneer ga je over? Heb je genoeg hulp voor de verhuizing? Is het ver van de woning waar je nu zit?

Moghu Jop. Heeft het bij jou dan erg gesneeuwd?

Geplaatst

Mensen, ik hoop komende week de sleutel te krijgen. Volgens de woonkrant is de woning per vandaag leeg. Dus het kan rap gaan, maar dat moet ik met de verhuurder gaan regelen maandag. En dan moet er veel aan gedaan worden. Van plafond tot vloer 't is allemaal 17 jaar oud.

Geplaatst

Igor, december is een beroerde maand om hulp te krijgen en in januari ga ik zelf een weekje skiƫn (daar zie ik al een half jaar naar uit). Ik ga gewoon beginnen zodra ik er in kan en dan roep ik nog wel een keertje HELP. Ik sta nu nog te tollen op mijn wielen dat het eindelijk gelukt is en er komt nu een tsunami aan dingen op mij af die moeten gebeuren, maar eerst het huurcontract dan kan ik plannen maken. - Bol - 't is een kwartiertje rijden van mijn huidige huis. Dus de afstand is het niet, maar alles moet natuurlijk wel over.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...