Ronald41 Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 Een hele goede morgen allemaal. Het is hier in Amersfoort nog steeds wit buiten maar het dooit wel. De sneeuw is nu wat drab aan het worden, en ik denk dat het meeste richting de avond wel aardig weg is. Zelf vind ik het wel jammer hoor, ik hou nu eenmaal van sneeuw of de extremen van het weer, zoals storm maar ik ben blij voor de oudere mensen.Die hadden er toch veel last van, vooral boodschappen halen was een ramp voor deze groep.En wat gaan jullie allemaal doen vandaag. Zelf ga ik straks naar buiten toe met de honden, en vanmiddag krijg ik bezoek. Voor de rest een beetje opruimen en eens kijken op het internet voor een dagboek. Ik kreeg het advies om eens alles van mij af te schrijven dus ik ga dit maar eens proberen.Is het trouwens een idee om mijn ervaringen van de detox hier eens op te schrijven, en hoe ik daar gekomen ben.Allemaal een hele fijne dag en maak er wat van.Ronald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 Goedemorgen Ronald,Ik zou jou verhaal over de Detox best interessant vinden.Hoor wel eens dat iemand daar geweest is maar kan me er geen voorstelling bij maken.Ik ga slapen en wens een ieder voor straks goedemorgen en een fijne dag.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 Een hele goeie morgen Kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 Goedemorgen Ronald,Verder nog niemand op?Wonderlijk, dat de sneeuw alweer zo snel weer verdwijnt.Blij toe eerlijk gezegd.Hoef ik niet meer te lopen naast mijn fiets.Straks naar yoga, dan naar LATex die terug is van vakantie.Vanmiddag naar dochter om de sint te vieren met de twee kleintjes van2 en 4.Wordt vast heel gezellig.Tuurlijk zijn wij geinterreseerd in jouw verhaal Ronald! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 Oh,Goedemorgen Bol en Jopie,Inmiddels ook gearriveerd zie ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 En ook een hele goeie morgenallemaal lekker met je nieuwe speelgoed aan het spelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 Goeie morgen Rap. en Jop.Vroeg Jop? Maar ik ben toch altijd vroeg op? Ben meestal zo rond 7.30 in de huiskamer.Tis nu zeker niks om met je woef langs het strand te gaan wandelen hé?Rap. blijf jij vandaag ook lekker thuis of moet je nog door die nattigheid?Ik hoorde gisteren dat het aan het eind van de week weer gaat vriezen. Zag m'n weekendje zwager en schoonzus al in duigen vallen. Vond dat niet zo prettig en hoop dat ze er naast zitten. Dat doen ze meestal maar nou zal je zien dat dat niet het geval is.Morning lieve Jane. Ja jij zit daar maar lekker in het zonnetje vandaag hé? En wij maar koukleumen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 Goedemorgen Jane,Nog steeds in het warme Turkije,Wat een verschil met hier he.Nee, nog geen nieuwe speeltjes gehad vandaag:(Bol,Zoals ik al schreef; Ga er nog wel op uit vandaag.Eerst naar yoga, daarna naar LATex was de bedoeling.Maar hoor nu net dat hij 3 uur vertraging heeft.Dus, zal eerst moeten bijslapen.Dan vanmiddag naar dochter.Sint vieren met de kleintjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 oké Rap. Nou dat zal genieten zijn met die kleintjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 Ja, zeker genieten Bol,Maar ik ga er nu vandoor.Me even in hogere sfeeren begeven.Misschien nog tot vanmiddag.Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 Later Rap.Slaap lekker Jop.Zo Bol gaat zitten schilderen. Denk nu, kan ik dat wel zo vroeg? Moet ik niet eerst nog van alles doen en dan pas gaan zitten, maar alles is klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 En bovendien eerst genieten mag ook hooren een dagje alles wat minder aan kant ook.Ben benieuwd naar je 1e mandela Bol, of kom je daar nog niet aan toe?Hier sluierbewolking en een paar graden koelen als gister, was ook voorspeld.Geen strandweer dus en geen zin in shoppen. Luxe problemen dus.Lekker lezen en eens de hammam opzoeken dan maar.fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 goede morgen allemaal. jammer dat de sneeuw verdwijnt, K&B hadden zo'n plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 Verrassing van de Sint, voor jullie allemaal::light:zoek maar uit wat je hebben wilt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 Ik moet eerst dit schilderij af krijgen Jane, maar lag gisterenavond in bed al te denken, hoe zou ik zo'n mandala gaan maken.Maar heerlijk dat het bij jou wamme is meis. Ja en misschien trekt die sluierbewolking wel weer op en komt de zon door.Moghu Igor. Nou de winter moet nog beginnen dus zal er best nog wel veel sneeuw komen. Ja dat had ik al verwacht hoor. Jonge honden vinden sneeuw heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 Sara dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 Goedemorgen allemaal:DGoed geslapen hier.Rust is weer wat wedergekeerd in huis.Vandaag een begin maken aan een mandala.Ik ben benieuwd, ik heb er nu al zin in.Effe gedachten op nul en maar gaan doen.Eerst maar eens met potlood en passer een op papier/schilderbord krijgen.Invullen met kleurenverf komt daarna nog wel.Vanavond pakjesavond met mn kids.Normaal zouden we er eigenlijk niet veel aan doen, eerder met de kerst pakjes onder de boom... maar aangezien mn kids met de kerst niet hier zijn:( Probeer er dus vanavond maar een gezellige en vrolijke avond van te maken, kan ik op die herinnering met de kerst op teren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 Moghu Saar en Blondie.Jemig zeg wat een hoop kado's. Ff kijken wat ik zal pakken hoor.Blondie wat fijn dat de rust een beetje weer gekeerd is. Ben heel benieuwd hoe je die rust en het alleen zijn ervaart.Ook ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan met die mandala's. Gauw maar foto's op een draadje zetten hé, beloofd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 Hihi Igor; zat er iets leuks tussen voor jou? Nou ik zou blij zijn als er geen sneeuw meer lag hoor die idiote herder vreet zich er helemaal vol mee en moet dan om de paar uur hooooooooognodig, de sukkel en hij is al 6 Bol dussssss..... bij sommige honden gaat t nooit over Ff wat bijgelezen.Martens: gefeliciteerd man :present:wordt een drukke en spannende tijd, maar wat een fijn vooruitzicht voor het nieuwe jaar!Borrie; !Het gaat nu ineens wel erg snel hè? Periode van wachten voorbij, dat's goed aan de ene kant maar kan me de andere kant ook goed voorstellen meid.Blondie; vind jou zó supersterk! Schaam me gewoon als ik jou lees en dan zie dat ik het niet red terwijl jij zoveel meer te verwerken krijgt. Mandala's schilderen.....wow. Laten jullie eens wat zien?Ik hoop dat ik in het komende jaar ook weer meer tijd/ruimte/zin krijg om aan m'n vroegere hobby's te beginnen. Maar ik moet eerst bijkomen, ben doodmoe.Afgelopen week was heftig, had ontslag ingediend, weer ingetrokken, gesprekken gehad met baas, bazin, UWV, psych enz. enz. en alles op korte termijn met als eindresultaat: toch ontslag genomen m.i.v. 1 januari. Nu moet ik deze maand nog uitzingen, pffffff. Nou ja, misschien heb ik dan minder last van de herinneringen waar ik altijd tegen moet vechten.Hoewel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 Goedemorgen allen Iedereen lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 Sara, toch je ontslag ingediend? Jammer en tegelijk opgelucht misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Borderliner1964 Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 Bordy komt vandaag maar weer eens kijken,welke gedichten er op het dagdraadje prijken.Uitgedaagd door Jane om ook wat te dichten,is Bordy benieuwd naar jullie gezichten.Bijna een maand geleden zag Sint met veel plezier,dat Bordy afstand nam van het drinken van veel bier.Samen met wat anderen toog Bordy naar het internet,waar hij zijn eerste berichtje al snel had gezet.Dat deed hij op het forum van Alcohol de Baas,dat was een heuglijk feit vond Sinterklaas.Horden mensen op het forum die ik direct bedank,zeiden je kunt beter stoppen met al die drank.Veel nadelen die het functioneren hinderden,naar je vrouw, je werk en je kinderen.Direct helemaal stoppen was het advies,voordat je, al wat je hebt opgebouwd, echt verlies.Een duiveltje zei; wat haal je nu toch in je bol,dit hou je toch echt geen maanden vol.Maar de eerste maand zit er bijna volledig op,geef dat duiveltje maar flink op zijn kop.Stoppen of minderen is voorlopig geen keus,want anders neemt dat duiveltje je bij de neus.Stoppen met alle drank is het meest veilig,stiekum één biertje vindt de Sint schijnheilig.Ook geen mixje, breezer of bisschopswijn,want juist in die laatste zit het venijn.Een wijntje voor alle gezelligheid bij het eten,en voor je het weet is de afspraak weer vergeten.Zeg het anders hardop tegen Sinterklaas,ook jij bent nu 'de alcohol de baas'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 Een hele goeie morgen allemaal. heb dit keer letterlijk een gat in de dag geslapen. Gisteravond gezellig sinterklaas gevierd compleet met surprises en gedichten. Vandaag nog even nagenieten met zun allen. Nu nog heerlijk rustig hier, straks zal de eerste wel naar beneden komen Het dooit en het regent. Zal zo blij zijn als er geen greintje gladheid meer te ontdekken is..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 Mogge allemaal,Dank lieve Sara Wat leuk Rapilos Sint vieren met 2 zulke kleintjes. Zou die oogjes wel willen zien en die spanning.Blondie kijk je uit? De vrouw van een vriend van mij maakt ze ook maar toen ze er aan begonnen was kon ze er niet meer mee ophouden hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 Bordy wat een ontzettend mooi gedicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden