zoermuis Geplaatst 8 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Borretje: Nu is de lang afgewachte dag aangebroken voor je. Ik wens je van hieruit heel veel sterkte en hoop je gauw weer te lezen. Denk vooral aan het samenzijn met je zoon straks dan moet het allemaal lukken. Ik zal je missen:heart:Liefs Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Borretje,Ik heb niets meer toe te voegen aan alle goeds dat je is toegewenst.Je weet hoe ik over je denk, en mocht je het vergeten zijn, ik vind je geweldig.Ga er voor meisje en het gaat je lukken,Liefs, sterkte en tot ziens (op het forum),Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odilia Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Zo ik ben d'r ook weer eens eventjes. Met drinken (of niet-drinken dan) gaat het goed. Niet volledig gestopt maar toch wel gigantisch geminderd, ook omdat ik me er gewoon steeds meer **** door ging voelen. Inmiddels is gebleken dat ik depressief ben, en word daar voor behandeld. Ik denk dat als dat beter gaat, ik het drinken ook beter laten kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Daar houd ik je aan Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 vind het zo verschrikkelijk slap van mijzelf,probeer de hele week al te stoppen,maar krijg zulke ontwenniningsverschijnselen,dat ik iedere keer weer nat ga.morgen laatste poging anders maar weer detox aanvragen.ik moet ook maar eens achter die ijzertjes aan,ben zo benauwd dat ik val,zal wel aan de leeftijd liggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Sailor, get yourself together. Sluit je op in je huis, de hele avond op het forum, en dan moet je nou eenmaal op een houtje bijten. Door bijten dus. bek op het stuur, en doortrappen. Met tegenwinden regenvlagen in je gezicht. Zorg dat je genoeg sapjes of fris in huis hebt en knabbeldingetjes. of rook gewoon 5 peuken achter elkaar (zo doe ik het) tot je misselijk bent.Dan is de trek ook wel weg hoor. Uitzitten dus. Be strong. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Sailor kunnen we je helpen? En waarmee? Kunnen we het wat makkelijker maken voor je? Hoe kunnen we je uberhaubt helpen?Kom a.u.b. weer wat meer op het forum joh zodat je er niet alleen mee blijft zitten. Misschien is een maatje voor jou wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Woman, Saylor,Allemaal prima adviezen aan Saylor.Saylor ik ben het er mee eens hoor, haal van alles in huis behalve alcohol.Je moet er doorheen, als je telkens bezwijkt kom je natuurlijk nooit van die ontwenningsverschijnselen af.En inderdaad het forum kan je helpen maar daarnaast moet je beslist een andere bezigheid hebben, het forum is duidelijk niet (meer) avondvullend.Ga er voor, geen drank, wel afleiding, zorg dat die Detox niet nodig is, ken het niet maar het lijkt me niets.Sterkte, volhouden en succes,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Lieve Borretje...ik ben hier bijna nooit 's avonds maar ik dacht ik log eventjes...en ik lees dat je gaat voor eventjes weg....Ik wens je veel succes en gezondheid....ik zie je volgende jaar, hoop dat alles naar wens loopt voor je.Een dikke knuffel voor jeLiefs,Susana:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Borretje: het kamermeisje heeft van een handdoekeen heel mooi hartje gemaakt met paarsebloemetjes van de tuin eromheenen er in branden 2 kaarjes voor jou en zoonveel licht in donkere tijden gewenst voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Ben net terug van kennismakingsgesprek met nieuwe contactpersoon GGZ. Bij haar kunnen we ons wel thuis voelen. Gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Linksaf en dan rechtdoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Ha Jopie,gefeliciteerd met je nieuwe baan meis!Blijf je wel een beetje uit de randstad weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 ja nog een 9!lijkt mijn rapport wel:Dwelterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Borretje, ik lees niet zo vaak mee maar nu "toevallig" dat je de Detox in gaat, ik wil je succes wensen en dat het je zo mag sterken uit de spiraal van de verslaving te komen!Lfs,Tort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Hee Jane, was het vandaag ook een 9 trouwens??Truste JopieIk zit net van borretje te lezenpff nou das toch niet niks hoor.Gelukkig klonk ze zelf wel wat optimistichMocht je dit nog lezen Bor...We branden allemaal kaarsjes voor je, in de arresleeBen je tenminste in gedachte dicht bij onsIk wens je veel succes en ga dr voor.Laat ze maar een adb p....je ruiken daar!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Zeker weten Witte,eindelijk wat bijgekleurd nuik dacht al dat deze zon niet krachtig genoeg meer wasmaar nu kun je tenminste zien dat ik geen bleekscheet meer ben.De Duitsers die lang blijven zijn wel poepiebruin, maar ja 3 1/2 week! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Ik mag t misschien niet vragen hier hoormaar ik doe t gewoon toch...Heb jij nu niet ongelovelijk veel zin om" je weet wel te worden"(ik hou het maar netjes) zo op je laatste dag??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Borrie straks kun je lekker uitslapen sailor kom op joh. je redt het wel zonder alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Nou ga dr maar vanuit dat je bij iedereen ontzettend afsteekt hier hoor JaneWant onze zon zit verstopt onder een dikke mistlaag....Trouwens je ziet het hier bijna niet als iemand bruin isIedereen zit dik ingepakt met sjaal, wanten, mutsen, dikke jassen enz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Nee helemaal niet gelukkigik had mezelf stiekumpjes er wel ééntjebeloofd op de laatste avond, maar ga dat niet doen hoor.Stel je voor dat ik het er niet bij kan laten?zo goed vertrouw ik mezelf dus niet.en wat het toe voegt? Ik hoopte het gevoel een matig mens te kunnen zijn.Maar dat ben ik nou eenmaal niet,dusse mag ik wel onmatig zijn met eten hieren laat ik het drinken maar voor de drinkers hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Ik heb die kleren ook bij me van de heenreismaar geen ijzertjes dusen dan thuis maar ff goed stokenzodat ik daar wat kleur kan laten zien.Nou mensen , ik ga naar bedhier al een uur later weerdus tot morgenlekker dromen voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Mijn foutje JaneDe vraag was voor Bor bedoeld.Ik had ff dr naam er bij moeten zetten.Weet je trouwens Jane dat ik die gedachte om de laatste avond er 1 te nemenhelemaal niet bij jou vind passen....Hup weg hoor met die gedachte. Doe je de laatste avond maar geheel tegoed aan het dessertbuffet ipv die bocht waar je spijt van gaat krijgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Ik kom Bor nog even heel veel sterkte wensen voor de komende tijd. Hopelijk ben je gauw weer terug. En dan samen met je zoon. Lekker weer samen thuis, elke dag. Zet em op meid! Ik heb een stressdag achter de rug. Zo eentje waarop je heel graag stevig wilt drinken bij thuiskomst. Niet gedaan. Applaus voor mezelf. Zag dat onze Fleurtje er weer is dus dat maakt mijn dag toch weer een beetje goed. Welkom terug Fleurtje! En nu mn bed in.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden