igor Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 goede morgen allemaal.de sneeuw is weg helaas. motregen heb ik toch liever sneeuwde koffie/thee staat klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Morgen Igor,Vond het wel lekker hoor toen ik vanmorgen om 5 uur buitenstapte.Kon mijn jas gewoon open laten.Van mij mag de sneeuw weg blijven, op naar de 30 graden wat mij betreft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Goeiemorgen Igor en Harry, Hier nog resten sneeuw en vooral resten ijs.... maar het meeste is inderdaad weg, hoop wel dat het nu echt helemaal verdwijnt. Vind het nog steeds vreselijk verraderlijk om windhoos uit te laten. Als nou alles ff smelt, de straten en stoepen opdrogen zijn we klaar voor de volgende vorstperiode die maandag schijnt te komen.............Van mij mag het trouwens ook weer lente worden hoor, heb het al wel weer gehad met de winter..Zo , en nu pak ik eerst een bakkie van die lekkere koffie van Igor... En ja....... ik ga wel even buiten staan Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Sh.. , zijn ze allebei al weer weg... Zit ik weer tegen mezelf te kletsen. Affijn, maakt het uit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Goedesmorregens Yvonne,Er is weer iemand hoor: ikke:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 En ook alle latere inloggers en natuurlijk Igor en Harry die alweer elders zijn ook goedesmorregens!Ik ga vandaag de hele dag werken, heb er zin in.Vandaag dag 40, mooi getalletje!Houden we het vandaag droog? Ikke wel.Fijne zaterdag iedereen:present:Toedeledoki! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Goeiemorgen ekster. Inderdaad mooi: 40 ik heb ook jou gemist zie ik, bad timing dus van mezelf Hoop dat je een fijne werkdag hebt. Nijn nu wel binnen... goeiemorgen Nijn... Ik ga aan de slag, lekker op tijd boodschappen doen, dan is het nog een beetje rustig en vermijd ik de horder schreeuwende, jengelende en etterende kindertjes die niet door hun pappa of mamma in het gareel kunnen worden gehouden...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Goeie morgen lieve kanjers,Gisterenavond een prima avond gehad met schoonzus.We hebben het gehad over haar en mijn manneke en er waren ontzettend veel overeenkomsten. Die meid heeft ook het nodige meegemaakt.Ook nog over mijn alcoholmisbruik gehad waarop zij zei "Ik ben misschien ook wel alcoholist" Haar man drinkt erg veel en ik vertelde hoe een alcoholist was. Ook gezegd dat ik dacht dat zij alcoholverslaafd was want gisteren is er 1 1/2 ltr. wijn doorgegaan. Ik ken hun niet anders dan veel drinken. Daarna heeft ze minder gedronken omdat ze zei dat ze het makkelijk kon laten staan. Ja daar geloof ik niet zo in maar goed dat is haar leven.Vanochtend een refu. in genomen voor alle zekerheid want gisteren kreeg ik toch ff behoorlijk veel trek.Dadelijk gaan we richting Utrecht en ik kom maandagmorgen weer terug.Wens iedereen een heel fijn weekend toe en als jullie het droog houden doe ik het ook want SAMEN STAAN WE STERK. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Goedemorgen,wat een rust nog..........Iedereen slaapt natuurlijk lekker uit.Ik zou dat ook wel eens willen,helaas ben ik altijd vroeg wakker en kan danniet meer blijven liggen.Zo en nu even koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Goedemorgen allemaal:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Goedemorgen Sue,je profiel staat open.Als je een berichtje aan de moderator stuurtwordt dat verholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sue Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Goedemorgen allemaal!Vandaag hou ik het droog. Wij geven vanavond een feestje voor onze dochters 11 en 13 jaar. Het wordt het eerste feest zonder alcohol voor mij. Mijn man en goede vriendin weten wat er voor mij staat. Ik heb Refusal al binnen en ik ben van plan om het beste " hostess with the mostest" ooit te spelen...goede afleiding. Ik weet dat het niet makkelijk wordt maar ik ben er klaar voor. Ik verheug me vooral op morgen ochtend. Helder en fit wakker worden!! Ik zal laten weten hoe het ging.Ik wens iedereen een goede dag.sueA warrior knows when a battle is worth fighting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Effe koffie en een peuk.Nog niet helemaal wakker...Vandaag vieren we de verjaardag van mijn zoon bij Opa em Oma voordat mijn kids aanstaande Woensdag op vakantie gaan.Voelt wat dubbel aan, maar probeer er desondanks toch maar van te genieten.Zo naar de stad om een klein kadootje te gaan kopen.Die lieverd zei gisteren nog tegen me "Mams, Ik wil niet dat je wat duurs gaat kopen voor mn verjaardag, anders heb jij straks niets te eten als wij o vakantie zijn"Kon hem wel opvreten...Wat een schatje is het toch !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Sue, go for it !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sue Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Dank je albertina...aangewerkt!!Blondie...jij ook!! Ik zal aan je denken als wij allebei op onze feestjes zijn! Wat een snoepje, je zoon!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Sue,Ik mag mezelf gelukkig prijzen met mn kids...En met een helder hoofd kan ik veel meer genieten van dat gelukzalige gevoel.Veel plezier op het feestje met je dochters.Lezen we morgen hoe je het hebt ervaren ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sue Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Zeker weten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Mogge allemaal,Sue zet 'm op! Als je er klaar voor bent moet het lukken.Blondie wat lief en ja begrijp dat je zo'n lieverd wel op kan vreten.Bolleke wat fijn dat je een open gesprek hebt gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Zo, en nu ben ik weg...Douchen, aankleden, kadootje kopen, 2 uur in de auto naar mn ouders, feestje en weer terug...Meld mij vanavond nog wel even.Ik neem vandaag de eerste niet !!! Wie doet er mee ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 44 rode rozen voor jou Patatteke. Van gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Mogge jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 ook mogge to U2 Mup:)lekker uitgeslapen?hier nog zo een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Ook goejemorge allemaal.Mijn dag is goed begonnen door het fijne bericht van Borretje.Heerlijk toch....Sue en Blondie veel sterkte en plezier vandaag op jullie feestjes. Volgende week zaterdag ben ik aan de beurt. Wordt mijn jongste dochter 16 jaar. Dus een echt Sweet sixteen feest. Ondanks dat ik niet mag drinken heb ik er echt zin in. De dag erna is het familiefeestje. (Heb 2 dochters en die zijn een dag achter elkaar jarig) Dus december is een echte feestmaand hier. MAAR........ ZONDER DRANK. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Wel uitgeslapen Jane,. Maar niet nu pas wakker hoor. Ik rommel wat aan vanochtend. En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Kan iemand me een schop onder mn derriere geven? Ik moet iets doen, in actie komen. Maar ik heb totaal geen zin.Dus, wie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden