Mupke Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Beate, je leest niet goed. ik heb me net gemeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Hihi Teveel, misschien moeten we het gewoon van geval tot geval bekijken..... ????? Maakt niet uit hoor, ik kan ook af en toe een beetje scherp zijn... ook als ik het niet wil.. Maar als ik heel eerlijk ben: mijn eigen windhoosje staat voor mij boven de meeste mensen .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Zo de kerstboom staatde kaarsen zijn aanzak pelpinda'sBol schuif een opik wil Lord of the Rings ook wel eens zien, gezellie.lees wel bij in de pauzeen mensen de donkere dagen voor Kerstbekende triggertijdenkom op he, je kunt het, samen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Ja Beate dat gevoel ken ik ook. Ik laat me ook niet ondersneeuwen of bang maken voor niemand. Ik krijg dan een soort gevoel van dat ik sterker ben dan die ander persoon. Niet terecht hoor want ik ga la liggen voor iemand geslagen zou hebben, maar er komt dan bij mij een soort woede die ik moeilijk onder controle kan houden. En nog iets, ik ben allergisch voor dreigementen. Ik denk dat ik daar het minst tegen kan.Ik ben altijd erg bang geweest voor mijn eigen agressie.Maar reageren op zowel positieve als negatieve gevoelens van anderen betekent wel dat je erg afhankelijk bent van anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 O is lord of de rings erop?Ga lekker kijken dan met een zakkie chips en water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 slaap lekker voor strals ben nu al moe en morgen wil ik in de morgen jullie begroeten met een lofliedje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Jane mijn vader kon zakken van die pelpinda's op. altijd op zaterdagavond. Hij noemde die olienootjes. Ken je die naam?O ja voor ik het vergeet te zeggen, ik vind je een lieverd. Maar dat wist je zeker al.Ben trouwens Sowhat weer kwijt.Trusten Slokje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Yvonne... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Ik ook van jou Bol:heart:en ja ook van olienootjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 hee jane is t geen tievie tijd??Zoo mijn kerstboom staat, welliswaar een ieniemieniemaar hij staat...Ik denk dat die van Mup heeeel groot is, maar die zou toch onderhand ook moeten staan.Dan ze weer mooi op ons draadje schrijven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Hoi Mup...long time no see Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 2 voor 12 kijken, i like it... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 MUPKE!!!! je bent er!! tegelijk met mij. Hoi. Normaal ben ik nooit zo vroeg hier, maar had sores, ben naar huis gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 gelukkig Mup...k voel een verwantschap. kan er niks aan doen. Hoe gaat het met je? savonds laat ben je hier niet!!! wat betekend dat? lucky you???Weten jullie dat ik echt de datum van de dag soms niet meer weet...ohh...nu bijna kerst? winkels dicht? nog niet? beter...kan dus nog kopen? Wat een stress voor die 2 dagen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 dendrho...heb je dezelfde tandarts als Jopie??? dan kan ik het me nog voorstellen.....ik MAG weer naar..... By the way; waar woon je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Hoi Jopie, love you. Nee...de uitdrukking; slaan, pa...doet geen bel rinkelen. Helaas.Get your ass together......oh la la. Turrlijk, tuurlijk zoeken we de oplossing bij ons zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 quote: Originally posted by: Beategelukkig Mup...k voel een verwantschap. kan er niks aan doen. Hoe gaat het met je? savonds laat ben je hier niet!!! wat betekend dat? lucky you??? Nee, niet lucky me. Tenminste als je daarmee bedoelt wat ik denk dat je ermee bedoelt. :$Ik heb een heel drukke week achter de rug Beate. En was voortdurend moe.Ik had je al gemist hier. Vorig weekend ofzo schreef ik dat hier nog.Waar zat je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Heerlijk hé Jop om lekker te genieten van iemand waar je verliefd op bent. Lekker in dromenland zijn, mooi muziekje of lekker langs het strand lopen, en maar genieten van de gevoelens die er dan zijn.Nu ervaar je dingen nuchter en wat is er nu mooier dan een zuiver gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Mup, ik was uitgenodig voor een bruiloft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 quote: Originally posted by: BeateMup, ik was uitgenodig voor een bruiloft in Tel Aviv, ben maar meteen een weekje gebleven. Nu ga ik a.s. maandag naar Nederland voor het Kerstgevoel ?!? Oud en Nieuw ben ik weer hier. Zoiets dus. Neem je wel warme kleding mee dan? 't Is hier nogal koud.maar kerstgevoel gaat wel lukken denk ik, met de sneeuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Hee Mup, zo druk gehad op je werk dusOok een soort van alles moet nog voor de feestdagen af?En ik maar denken dat je de kerstboom aan t optuigen was....(ik heb t nog niet gezegd vandaag, want t moet nog ff wennen, maar ik heb vakantie sinds vanmiddag:D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Ja Wtije, druk voor de feestdagen. Deels dan. Maar ergens wil je toch het oude jaar afsluiten met alle klussen afhebben. Volgende week werk ik ook nog. En er was wat ziekte bij ons dus dan moet je ook wat harder lopen he?Niet erg hoor. Maar ik baalde er wel van dat ik zo ontzettend moe was.Kerstboom gaan we morgen opzetten. En ik heb een leuk weekend voor de boeg. Komt helemaal goed.Hoelang heb jij vakantie nu? tot na Oud&Nieuw? Bofkont! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Jippie Witje dat moet een heerlijk gevoel zijn zeg. Vakantie zonder het gevoel van alles te moeten.Hoe lang heb je vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 dat gevoel lukt wel. Die sneeuw en kou heb ik toch een gruwelijke hekel aan. treinen die niet rijden, vliegtuigen die niet landen. En ja, ik heb een dikke jas die ik aan ga trekken. Daar zal het em niet aan liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 grrr ik weet niet meer hoe ik youtubeliedje hier moet krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden