Spring naar bijdragen

Vrijdag 17-12-2010


Teveel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Meurnink All,

Over het algemeen gaat het met iedereen, deze ochtend, goed :)

Lichttherapie kan zeker goed werken tegen seizoendepressies.

Waar ik blij om ben is dat ik weer mn ritme terug heb. Gewoon op tijd naar bed, niet op het www blijven hangen en op tijd opstaan gaat dan vanzelf.

's Middags slaap ik nog wel, nog steeds snel moe na de griep. Nou ja, de ruimte en tijd is er dus why not?

Nog blijer ben ik dat de hang naar alcohol echt weg is.
Waarom dat bij mij zo gemakkelijk is gegaan en bij anderen vaak nog moeilijk is?
Verlang je dan echt naar de smaak zelf of het effect?

Als mn man een glas wijn drinkt (ook steeds minder vaak) dan doop ik nog weleens de tip van m'n cighaar er in, gewoon voor de lekkere aroma. Was nooit echt een wijndrinker, zeker geen rode wijn maar op het laatst pakte ik alles wat ik maar kon pakken. Sterke drank niet. Waarschijnlijk omdat ik snel last van mn maag had en wel aanvoelde dat als ik daar aan zou beginnen ik binnen de kortste keren helemaal niets meer zou kunnen drinken.

Borretje doet het goed, dat is een hele geruststelling.

Alf heeft zich in raadselen gehuld en ik ga nooit (meer) op dat soort berichten in. Vind het eerlijk gezegd een vorm van (negatieve) aandacht zoeken en dat moet je niet belonen, vind ik.

Iedereen zoekt z'n eigen weg bij het stoppen met drinken. Ook al denkt de Jellinek dat ze mij hebben geholpen, ik weet dat ik het zelf heb gedaan. Nou, dat is niet helemaal waar. Zonder de Jellinek was ik niet in aanraking gekomen met een psychiater die de vinger op de juiste plek legde.

Het begint te lichten en ik zie dat het buiten aardig wit is. Mooi!

Minder mooi voor de mensen die er zo vroeg doorheen moeten, die hebben al hun aandacht voor de weg nodig om staande te blijven.

Fijn dat je je weer beter voelt, Slokje. Doorgaan met goed voor jezelf te zorgen maakt de kans dat je niet zo snel of helemaal niet meer terugvalt groter!

Voor Blondie heb ik zo'n respect! Vanaf het eerste moment ben je gestaag doorgegaan en laat je je niet van je pad halen!

Vandaag de kamer van mn zoon opfrissen, die komt maandag al! De tijd gaat zo snel.

Nu ben ik wel toe aan een kopje decafé. Zijn er meer mensen die geen cafeïne nemen? Mijn hart gaat er zo van racen en dat vind ik een naar gevoel. Lijkt me ook ongezond.

Enfin, de ovenheerlijke croissants sla ik helaas af, wil nog zeker 10 kilo afvallen en met de feestdagen in het vooruitzicht kan ik maar beter nog van al die overheerlijkheden weghouden.

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo langzaam aan begin ik het dorp te leren kennen de hond was een behoorlijk eind weggelopen, ik was zo brutaal om bij een agent aan te bellen ;) die kent het halve dorp. na wat telefoontjes zijn we achter de eigenaar gekomen, en hebben hond en baas weer verenigd. de bandiet is de hele nacht buiten geweest :( gelukkig waren ze wel ongerust en naar hem op zoek. nu maar eerst een lekkere bak koffie :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik weer!

Jullie zouden hier ff moeten kunnen meegluren...Er is net een flink pak sneeuw gevallen. Alles is wit!
Was wel bikkelen tijdens het fietsen van en naar school, ben nu nog aan het opwarmen: koud!

Slokje:
Vandaag dag 1. Probeer jezelf niet als genezen te zien...Het zal tricky zijn de komende tijd. In hoeverre ga je dat voorkomen. Wat ga je nu anders doen dat eergisteren niet lukte? Misschien idd net als Moby zegt ergens ophangen?

Desi:
60 dagen droog! :heart::present::):heart:GEFELICITEERD! Super:D

Yvonne:
Leg het naast je neer meis...Snap je frustratie best, maar diegene mag zelf even in de spiegel kijken dan. Het zegt meer over haar dan over jou. Kijk in de spiegel lach naar jezelf, bakkie koffie...peukie en maak er een mooie dag van. Want die verdien je:present: Ben iedere ochtend weer blij als ik je hoor!
Thanks:heart:

Igor:
Jou goede daad van de dag zit er weer op:P Mooi!

Toine:
Sport ze! Even nieuwsgierig...heb je ook een baan?

Teveel:
Wat lief dat je Martens helpt:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ben ik blij dat ik vandaag pas om 15.30 hoef te beginnen.
Tjee, wat een weer, alles wit en weer een gigantische sneeuwbui.
En de mensen fietsen dus gewoon he.
Ik durf dat echt niet op die glibberwegen.
Heb in de hakkenbar al antieglibberijzers besteld
Kijken of ik kans zie om even langs te gaan om te kijken of ze er al zijn.

Betekent wel dat ik vanmiddag 5 km. naar werk moet lopen, want ben gisteren gehaald, dus mijn fiets staat daar nog.

Prachtig wit buiten, maar hoe onnederlands.

Oh, en Yvonne,
Probeer je niet zo boos te maken joh.
Laat gaan, laat los zouden ze op de yoga zeggen:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos:
Ik heb vanmorgen gefietst en hier was het niet glad, juist doordat er een laagje poedersneeuw lag. Maar lopen? 5 km is best een stukkie zo door de kou. Hoop dat je ijzers er zijn, anders wil een pannenspons (zo'n ijzeren) ook wel eens helpen. Deed mijn moeder vroeger altijd.
Maar lees dat je pas om 15.30 uur weg hoeft dus wie weet is het dan al blubber;) Moet zelf vanavond werken, maar moet er wel een paar keer uit om de kinderen te halen en te bregen. Ze blijven vandaag niet over op school.

Werk ze nog voor straks mocht ik je niet meer spreken!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...