Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Sowhat, schamen naar ons toe.... niet nodig hoor meid.
Schamen naar jezelf..... misschien helpt dit gevoel je de volgende keer nog eens extra na te denken voor je....
Misschien eens met man en zoon om te tafel gaan en hen hulp vragen bij het laten staan van.. ?
Sterkte hoor.

Bol....... heerlijk toch lekker uitslapen.... is je gegund.

Drup, gewoon een baalbui dus.
Trap onder je eigen achterkantje geven en aan leuke dingen gaan denken.
ding met kaas aan de hond geven en iets klaarmaken wat je echt lekker vindt...
Koffie door de gootsteen en lekker bakkie thee zetten.
PC uitzetten en tv of radio aan... lekker gaan lezen ....
:present::present::present::present::present::present::present::present::present:
En dit bosje op tafel zetten, vrolijkt de boel weer een beetje op....

Geplaatst

Sowhat wat ben je van plan voor vandaag? Wil je vandaag proberen om niet te gaan drinken? En blijf je vandaag cde hele dag hier? Probeer aan de bel te trekken als je het moeilijk krijgt hé? Dan kunnen we je in ieder gaval proberen te helpen meid. en realiseer je je dat jij alleen beslist of je gaat drinken hé? Je bent zelf verantwoordelijk voor het eerste glas dat je pakt.;)

Geplaatst

Lieve allemaal,
Dat was een kort rondje voor Windhoos, vond ze helemaaaal niet erg.
Nu weer lekker terug in de warme kamer.
Dank jullie wel voor de lieve reacties, gek, maar ben er gewoon een beetje ontroerd van.
Ga nog een lekker bakkie maken, mag nog tot kwart voor elf lui doen van mezelf en dan huphuphup..

Geplaatst

Adam, petje af voor je , echt.
En ik moest ook wel lachen om het veldbeddenverhaal.
Denk ook niet dat ze goed slapen daar, maar ja, lijkt me altijd nog beter dan de hele nacht half op een bank te moeten hangen in de hallen....;)

Geplaatst

sowhat,je pseudoniem zegt het al, so what? iedereen hier gaat wel eens op zijn snuit,nou en?
uithuilen en opnieuw beginnen!

wat heb ik genoeg van die sneeuwbende zeg,heb net een vastgelopen rolstoeler uit de sneeuw geholpen,
een auto gaat nog makkelijker! heb het zweet op de rug!

Geplaatst

Daar issie weer gelukkig.
Ja, lekker die zaterdagkrant he?
Hm, mijn kwartiertje zit er op, ga aan de slag.
En begin maar met de oprit ijsvrij maken :wacko: , dank je voor de tip, hihi.
Maar heerlijk dat het zo goed met je gaat.
Ook voor jou dus petje af hoor.

Geplaatst

Goedemorgen allen.

Sowhat wat lees ik. Is het je niet gelukt gisteren? Goh wat rot voor je nu. Probeer vandaag je bij elkaar te rapen en neem de eerste niet. Hangen blijven in schuldgevoel maakt het nu er niet beter op. (Makkelijk gezegd, ik weet het) Hier een :present: voor jou om je op te krikken en er weer tegenaan te kunnen.:heart:i

Vandaag is de grote dag voor mijn kleine meisje die vandaag haar Sweet-Sixteen party mag geven. Vannacht al slapers gehad die vandaag wat mee kunnen helpen met het organiseren en vannacht het huis natuurlijk ook vol van blijvers omdat ze niet meer naar huis gaan vooral met dit weer. Morgen het familiefeestje dus heb wel het een en ander te doen. Er zal ook drank gekocht worden en geschonken natuurlijk. Gek genoeg doet het voor mij de pret niet drukken en neem ikzelf de eerste zeker niet. Ik heb hier de hele tijd heel erg tegenop gezien maar nu het moment er is is het allemaal oke.
Zal dadelijk maar eens mijn hulpjes op gaan trommelen en er tegenaan gaan.B)

Geplaatst

Bolletje, Bako en Martens bedankt voor jullie reacties doet me goed.

Ik zal weer wat vaker komen want dat helpt me toch door die moeilijke momenten.

Tot nu toe sinds 30 okt droog gehouden maar vorig jaar ben ik ook een tijdje gestopt en toen ik me slecht ging voelen ging
het weer helemaal mis en was ik binnen de kortste keren weer terug bij af...dus daar probeer ik nu voor te waken

Ik heb af en toe van die omslagmomenten dat ik binnen no time in een gemoedstoestand zit waar ik ook vaak in zat in mijn
depressie een soort van allesoverheersende donkere wolk die ervoor zorgt dat ik in een zelfdestructief en zwart gat beland.

Zoo gezellig voor de zaterdagmorgen ;) nee maar dat is dus de valkuil.

En Martens bedankt voor je inzicht, ik hoef er eigenlijk ook niet naar toe maar het is een druk omdat het toch van mij
verwacht wordt. Ik zou kunnen gaan en zeggen dat ik me niet zo lekker voel (geen vragen over waarom ik niet drink en ik kan op tijd naar huis)
of ik kan afbellen en zeggen dat ik ziek ben.

Ik kijk hoe ik me vanavond voel, het gaat nu weer een stukje beter ik moet echt door die momenten heen I guess..

Het ziet er buiten prachtig uit en ik ga met de honden een flinke wandeling maken door de velden, zal me vast goeddoen :)

Lieve forummers ik wens jullie allemaal een hele fijne dag ;rose

Geplaatst

Goedemorgen iedereen, alles hier ook spier en spierwit. Heb serieus mogen krabben aan mijn auto.
Sailor, je hebt je goede daad al gedaan dan vandaag hé ;)

Gisteren zware crisis gehad met ex aan telefoon. Zo had ik ze nog nooit gehoord. Ben er zwaar van onder de voet eigenlijk en probeer alles te verwerken. Moet nog lange weg afleggen vrees ik, maar ik kom er uiteindelijk wel :huh:

Geplaatst

Raar hé Lieved dat je gemoedstoestand in eens zo kan omslaan? En misschien heeft het juist te maken met de behoefte aan alcohol. Als je dan gaat drinken kom je in een visueuze cirkel terecht, en dan is het o zo moeilijk om de draad weer op te pakken.

Dees wat leuk dat je dochter een feest houdt en jij daar als sterke kanjer de zaak toch in het gareel houdt.
Ik kan me voorstellen dat je er tegenop gezien hebt maar beter zo dan er heel lakoniek tegenaan te kijken. Dit is beter want zo blijf je allert.;)

Toine, wat ontzettend fijn dat het je zo goed gaat, heerlijk om je te lezen. Ik denk dat veel mensen steun hebben aan jouw berichtjes. Zo kan het ook hé?:)

Vonnie hier vangen.:heart::sun:

Geplaatst

Goeie morgen Har, Rekel en Kyra.

Will hoe bedoel je dat van je ex? Bedoel je dat ze helemaal in de war is of zo? Je krijgt het wel voor je kiezen hé? Hopelijk duurt het niet al te lang en kan je beginnen met het verwerken van de scheiding.:heart:

Geplaatst

Thnx Jopie :heart: Ben het gewoon niet van mezelf gewend dat ik zo mopper en ook daar kan ik niet tegen hahaha.

De kinderen uit het dorp zijn heerlijk aan het sleeen alleen ze gaan van de dijk af. Leuk zou je denken maar de ene kant van de dijk gaat naar een groot kanaal en de andere kant hier naar de sloot.
Hou mijn hart vast want ze zijn nog zo jong en de ouders er niet bij maar ze zullen het wel gewend zijn en ik niet. Raam open gezet zodat ik het beter hoor als er iets mis zou gaan en nu dus stikken van de kou.

Geplaatst

Goedemorgen allen :)

Ha die Will, ik had je al gemist de afgelopen dagen. :heart:

Ik moet mezelf nu eerst onder de douche sturen nu luitjes. Lees straks wel even bij.

Geplaatst

Bollie, ze was helemaal over haar toeren gisteren wegens een misverstand op financiëel vlak. Lelijke dingen zijn er gezegd, en ben tot diep in mijn hart geraakt. En dat terwijl haar dochter bij haar was, want die hoorde ik huilen op de achtergrond.
We zoeken een gulden middenweg uit deze situatie, alhoewel we beiden dachten dat alles al in kannen en kruiken stak. Niet dus.
Dit weekend zit ze samen met mijn maatje op weekend. Ook daar heb ik het er moeilijk mee. (zou maar raar zijn, indien niet hé), en niet voor het feit dat ze dat doen, ieder zijn leven nu, maar wel voor het feit dat ze alle zonden op mijn nek blijft gooien, terwijl ze zelf verre van onschuldig is.
Moet er mee leren omgaan, en alleen de tijd kan me daarin helpen.
Drup, je bezorgdheid siert je hoor, maar om nu zelf zo in de kou te gaan zitten ?? :)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...