Spring naar bijdragen

woensdag 22-12-2010


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 158
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mogguh, Ladies,

Vroeg hè of is dat bij jullie normale tijd? Hier wordt man zo ook wakker om zich klaar te maken voor werk.
Martens, werk-ze na alle drukte rondom je verhuizing!

Zoon is weer even in het land :) of had ik dat al verteld?
Enfin, ik geniet er van.

Heb een ander virus overgenomen. Blijf maar aan het kwakkelen. Voelde me een paar dagen wel weer okay maar nu weer grieperig. Grrr

Drink inmiddels helemaal niet meer, zo kan ik het eigenlijk wel noemen. Inmiddels alweer wat etentjes waar wijn bij werd gedronken meegemaakt en ik heb er geen behoefte aan. Wil het gewoon niet en dan is het voor mij gemakkelijk.

Fijne dag, hoop niet in blubberiaanse toestanden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorge Moby.

Ja, het is wel mijn normale tijd dat ik opsta. Nu nog wat vroeger (6.00 uur) ivm vroegere vertrektijd van mijn vriend ivm langere reistijd. Vandaag denk ik dat ik weer ff terug ga. Dochterlief hoeft toch niet naar school vanwege vakantie en ik ben zo moe de laatste tijd. (Zullen wel de winter-Blues zijn).

Gisteravond naar AA geweest. Weer zeer verhelderend en geeft je weer motivatie om vooral door te gaan met ADB. Heerlijk die wekelijkse meetingen.

Wat is dat toch fijn h als die drang om perse mee te doen verzwakt.
B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fijn is het als je uit het drink ritme bent. hoef s'morgens niet meer na te denken wat ik eet (kan geen chocolade verdragen als ik flink gedronken heb) ben helderder enz enz voordelen.
ik heb af en toe een duwtje nodig geloof ik. ik heb iemand van de week beloofd om niet te drinken tot de kerst en tussen kerst en oud ook niets. het gaat me 'makelijk' af nu, als ik iemand recht in het gezicht iets beloof zal ik het ook nakomen.
zit ik te denken waarom zou ik met de kerst wel drinken dan. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
igor

fijn is het als je uit het drink ritme bent. hoef s'morgens niet meer na te denken wat ik eet (kan geen chocolade verdragen als ik flink gedronken heb) ben helderder enz enz voordelen.


ik heb af en toe een duwtje nodig geloof ik. ik heb iemand van de week beloofd om niet te drinken tot de kerst en tussen kerst en oud ook niets. het gaat me 'makelijk' af nu, als ik iemand recht in het gezicht iets beloof zal ik het ook nakomen.


zit ik te denken waarom zou ik met de kerst wel drinken dan.
:D





Beloof ons dan dat dat je met de kerst niet zal drinken:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onderuit gaan met de fiets? Geen plannen in die richting:P Enne bedankt voor de bloemen Igor:) Lief! Misschien zouden ze voor de fiets een hoes uit moeten vinden voor over je banden met spikes erop. Dat lijkt me wel wat;) Nee, het fietsen gaat op zich best goed Igor. Rustig aan, de glimmende vlakken vermijden en niet te wild sturen. Ik ben deze winter pas 1 keer onderuit gegaan en hoop dit zo te houden...En als het nu héél erg gaat dooien lukt dat me vast!:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goeiemorgen!
Succes en rustig aan voor wie op pad gaat!
Vandaag vrij en gelukkig doet de verwarming het weer.
Reparateur kwam gistermiddag pas om 17 uur, was ik blij dat ik 's morgens moest werken :angry:.

Maar laat ik niet te vroeg juichen, de geluiden die ik van boven hoor lijken me (nog) niet normaal, hm.
O Eks, ik ben het ook helemaal zat, die winter, deel je sjachrijn :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers
Allereerst wil ik Druppie en Blondie bedanken voor de reactie gisteren.

Ik heb ondanks het bericht, redelijk goed geslapen en ga zo wel werken. Lijkt me toch het beste. Ik weet niet wanneer ik gehaald wordt maar ik kan ineens weg zijn hé:)
Zo nu ff lezen hoe het met de kanjers gaat.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen iedereen
gisteren ontdekt dat ik eigenlijk al meer dan een maand gestopt ben (eerlijkheidshalve moet ik er aan toevoegen 'buiten 1 alcoholbeperkte avond' en daar ben ik vanochtend superblij mee !
ook al voel ik me wat wrakkig, dochterlief is wezen stappen en heeft me een onrustige nacht bezorgd...:)
ik zie het hoe langer hoe meer zitten om met Kerst niet te drinken, Nieuwjaar laat ik nog even in het midden
voel me gesterkt door jullie, dat is zeker !

fijne dag nog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...