igor Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 goedemorgen allemaal. het is heerlijk fris buiten. ik zal even koffie en thee zetten, een boterhammetje smeren voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Mogge Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Mogguh, Ladies,Vroeg hè of is dat bij jullie normale tijd? Hier wordt man zo ook wakker om zich klaar te maken voor werk.Martens, werk-ze na alle drukte rondom je verhuizing!Zoon is weer even in het land of had ik dat al verteld?Enfin, ik geniet er van.Heb een ander virus overgenomen. Blijf maar aan het kwakkelen. Voelde me een paar dagen wel weer okay maar nu weer grieperig. GrrrDrink inmiddels helemaal niet meer, zo kan ik het eigenlijk wel noemen. Inmiddels alweer wat etentjes waar wijn bij werd gedronken meegemaakt en ik heb er geen behoefte aan. Wil het gewoon niet en dan is het voor mij gemakkelijk.Fijne dag, hoop niet in blubberiaanse toestanden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Goedemorge Moby.Ja, het is wel mijn normale tijd dat ik opsta. Nu nog wat vroeger (6.00 uur) ivm vroegere vertrektijd van mijn vriend ivm langere reistijd. Vandaag denk ik dat ik weer ff terug ga. Dochterlief hoeft toch niet naar school vanwege vakantie en ik ben zo moe de laatste tijd. (Zullen wel de winter-Blues zijn).Gisteravond naar AA geweest. Weer zeer verhelderend en geeft je weer motivatie om vooral door te gaan met ADB. Heerlijk die wekelijkse meetingen.Wat is dat toch fijn h als die drang om perse mee te doen verzwakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Goedemorgen damesZie net in de krant dat de NS directie voledig het spoor bijster is, en machinisten en conducteurs hun trein kwijt zijn.Dus wie van plan was met de trein te gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 fijn is het als je uit het drink ritme bent. hoef s'morgens niet meer na te denken wat ik eet (kan geen chocolade verdragen als ik flink gedronken heb) ben helderder enz enz voordelen. ik heb af en toe een duwtje nodig geloof ik. ik heb iemand van de week beloofd om niet te drinken tot de kerst en tussen kerst en oud ook niets. het gaat me 'makelijk' af nu, als ik iemand recht in het gezicht iets beloof zal ik het ook nakomen.zit ik te denken waarom zou ik met de kerst wel drinken dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Goedesmorregens Igor, Desi, Moby, Harry en Toine,Blij dat ik niet met de trein hoef dan Harry...Maar fietsen is momenteel ook geen feestje:o Van mij mag het gaan regenen. Heb al genoeg sneeuw gezien, hang er wel een foto van op tijdens de kerst:P Witte kerst: doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 ekster als het nu gaat regenen wordt het spekglad, en jij mag fietsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 quote: Originally posted by: igorfijn is het als je uit het drink ritme bent. hoef s'morgens niet meer na te denken wat ik eet (kan geen chocolade verdragen als ik flink gedronken heb) ben helderder enz enz voordelen. ik heb af en toe een duwtje nodig geloof ik. ik heb iemand van de week beloofd om niet te drinken tot de kerst en tussen kerst en oud ook niets. het gaat me 'makelijk' af nu, als ik iemand recht in het gezicht iets beloof zal ik het ook nakomen. zit ik te denken waarom zou ik met de kerst wel drinken dan. Beloof ons dan dat dat je met de kerst niet zal drinken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Ik bedoel veel regen en DOOI en nu graag! Maar weet dat de dooi het niet gaat redden, wil ik de weerberichten geloven...Ik wil LENTE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Dees nog even niet. dag bij dag hé.ekstertje wat ben je aan het mopperen nou dan doe maar lekker die bloedhete zomer hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Ik wil bloemetjes, warmte, lammetjes, t-shirtjes met korte mouwen en zon, zon, zon, zon en nog eens zon!Ik ben geen wintermens, wordt er alleen maar sjacherijnig van (voor wie dat nog niet door had:P) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Igor had het in ieder geval door:D Eks is sjaggie....Maar verder alles ok hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 ekstertje hier dan een bosje :present:. geniet ervan, en pas je straks op buiten want ik heb zo'n raar gevoel dat jij onderuit gaat met je fiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Onderuit gaan met de fiets? Geen plannen in die richting:P Enne bedankt voor de bloemen Igor:) Lief! Misschien zouden ze voor de fiets een hoes uit moeten vinden voor over je banden met spikes erop. Dat lijkt me wel wat;) Nee, het fietsen gaat op zich best goed Igor. Rustig aan, de glimmende vlakken vermijden en niet te wild sturen. Ik ben deze winter pas 1 keer onderuit gegaan en hoop dit zo te houden...En als het nu héél erg gaat dooien lukt dat me vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 ekster de winter moet nog beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 En nu fladderd Eksje er weer vandoor! Moet hier wat kinderen met een prikstok prikken:P Het schiet hier niet echt op en dan helpt het niet als mams achter de pc zit:$Toedeledoki!Fijne dag iedereen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 werk ze eksterik ben er ook van tussen. fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Igor & Ekster werk ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Goedemorgen lieve mensen...leuk om te lezen dat het gaat goed met jullie...Vandaag ben ik lekker vrij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 goedemorgen allen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Ook goeiemorgen!Succes en rustig aan voor wie op pad gaat!Vandaag vrij en gelukkig doet de verwarming het weer.Reparateur kwam gistermiddag pas om 17 uur, was ik blij dat ik 's morgens moest werken .Maar laat ik niet te vroeg juichen, de geluiden die ik van boven hoor lijken me (nog) niet normaal, hm.O Eks, ik ben het ook helemaal zat, die winter, deel je sjachrijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Ook goeiemorgen allemaal, latertje vandaag. Lekker bakkie Igor, en lekker broodjes, dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Goeie morgen kanjersAllereerst wil ik Druppie en Blondie bedanken voor de reactie gisteren.Ik heb ondanks het bericht, redelijk goed geslapen en ga zo wel werken. Lijkt me toch het beste. Ik weet niet wanneer ik gehaald wordt maar ik kan ineens weg zijn héZo nu ff lezen hoe het met de kanjers gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elvira Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 goeiemorgen iedereengisteren ontdekt dat ik eigenlijk al meer dan een maand gestopt ben (eerlijkheidshalve moet ik er aan toevoegen 'buiten 1 alcoholbeperkte avond' en daar ben ik vanochtend superblij mee !ook al voel ik me wat wrakkig, dochterlief is wezen stappen en heeft me een onrustige nacht bezorgd...ik zie het hoe langer hoe meer zitten om met Kerst niet te drinken, Nieuwjaar laat ik nog even in het middenvoel me gesterkt door jullie, dat is zeker !fijne dag nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden