albertina Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Lieve mensen,ik wil jullie vast een fijne kerst toewensen.Helaas word ik weer opgenomen het is evenniet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Tina, waarvoor word je opgenomen? Wil je er iets over kwijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 He Tina wat vreselijk naar voor je.Natuurlijk voor jou geen fijne kerst dus wens ik je een heel spoedig herstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Tatum heel begrijpelijk hoor dat je dat met pijn in je hart doet. Je geeft toch iets op waar je je even (prettig) door voelt. En dat doet pijn. Maar de kater en de gevolgen doen zeker ook pijn.Tien wat rot. Kun je nu de kerst niet thuis vieren dan? Hoop in ieder geval dat je ondanks de opname je een beetje een goede kerst hebt. Misschien ben je nu niet alleen en voel je je juist wat safe.Goh ik vind het toch erg voor je.Heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Ik moet gaan. Vlaai halen voor de AA-groep van vanavond en straks naar ex-buurvrouw die ook jarig is. Onderweg voor haar een bloemetje halen bij het station omdat die van hele goede kwaliteit zijn .......... Misschien haal ik ook wel een mooie bos voor mezelf. Voor mijn verjaardag en om van te genieten op droge feestdagen Tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Hij komt. Na ernstig beraad met een vriendin die heel zacht is doch diplomatiek heb ik ja gezegd. Waar begin ik aan denkt een deel van mij.....maar ja, als ik het echt niet meer gewild had had ik geen ruzie gemaakt, maar was gewoon off line gegaan, en hem geblokkeerd en verwijderd.....En ik denk zomaar dat hij de boodschap wel begrepen heeft.....Hij heeft iig nu kennis gemaakt met mn temperament. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 WopsShame on meTatum, dikke verjaardagszoen. Ik wens je een mooi jaar toe. Zorg goed voor jezelf, okay ? Fijne dag en groetjes aan je lieve dochter xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Verzoening, Kyra. Tina, i wish you all the best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Woman: Ik hoop dat je alsnog fijne kerstdagen zult beleven met je Prins. t is je gegund:heart:Tina ik hoop dat het niks ernstigs is. Ga je nog voor de kerst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Goeiemorgen alllemaalNu is er dus blijkbaar verwarring die ik niet zo bedoeld hebNog een keer danMijn bedoeling is geweest:Laten we met zoveel mogelijk mensen aanwezig zijn met de feestdagen op ADB forum.Mocht je je alleen voelen/ rot voelen maar ook natuurlijk gewoon als je je happy voeltDaar is het feestpact door ontstaan.Ik heb de arreslee vorig jaar als iets heeeel positiefs ervarenEn werkelijk niet 1 moment gedacht, wat kan mij adb ook schelen. Ik doe gewoon met de rest mee, die aan de borrel zit en ik zie wel hoe ik me de volgende dag voel.Dus het doel van het pact is ontzettend goed uitgepakt en ik hoop zo graag dat het dit jaar weer zo gaat.En dat hoop ik niet voor alleen voor mezelf, maar juist voor iedereen!Doe wat je ding is die dagen, maar als er een moeilijk moment is, is het zo prettig als hier mensen aanwezig zijn. Daar was mn hele bericht voor bedoeld.Laten we het met elkaar doen op moeilijke momenten.Ik mag toch werkelijk hopen dat er nu geen verwarring komt door mijn bericht van gister, want dan bereik juist het tegenovergestelde voor ons allemaal.Vraag aub als er nog nog onduidelijkheid is, want die kant moet het zeer zeker niet opgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Lief van je Witte en dank voor je uitleg al had ik de boodschap wel begrepen maar de verwarring ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Kyra, Hij was naar een verjaardag van een ex geweest. Ineens was het stil, terwijl hij altijd smsjes stuurt. Beetje gevoelige kwestie natuurlijk, dus ik flipte. Hij snapte het niet, dus ik flipte nog meer enz enz enz. Dus nu stoppen met ruziemaken en hij komt gewoon lekker met kerst hier. Blijkt er toch een heuze prins in de prins te zitten. Was even bang dat ik een kikker in vermomming van een prins getroffen had......je kust een prins en hij wordt een kikker.....zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Heb net het verpl. tehuis van de kabouter gebeld. Het gaat achteruit met m'n manneke. Hij wil niets meer en geeft aan dat het genoeg is geweest. Dus nu maar wachten.Het is zo'n raar idee dat ik hem dadelijk niet meer zie. Bah. Ik kan me daar toch niet veel bij voorstellen als alleen dat het goed is zo, ik heb me er ook een beetje bij neer gelegd.Wil dat toch ff met jullie delen. Van de andere kant zal ik niet al te veel opschrijven want misschien is het voor sommigen van jullie niet prettig.Ga dadelijk ff boodschapen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Hoorde net dat hier in het zuiden nog mogelijk 20 cm sneeuw kan vallen. Mooi voor de kerst maar ik wil er wel nog uit.(Hoop niet dat dat vandaag nog gebeurd want ik moet straks nog een heel eind de weg op).Witte ik ben alle 2 de kerstdagen het merendeel thuis afwezig dus zal niet veel aan het forum kunnen bijdragen maar ik wens jullie hele fijne kerstdagen toe en sterkte aan allen die het nodig hebben. Ikzelf hou het kurk droog dat in ieder geval:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Dank je wel DrupTja, het was iets te onhandig aangepakt van me.Das altijd jammer als de bedoeling goed isIk hoop dat nu alles weer recht is gebreid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Lief Bolleke, juist wel opschrijven hier. je kan niet alles in je eentje dragen, ofwat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Bolletje: Sterkte meid. Ik wou dat ik je kon helpen. ff een virtuele knuffel voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Lekker voor je Desi dat je onder de pannen bent met de kerstIk wens jou ook hele fijne dagen toe.Mooi dat je zo strijdbaar bent en nu al zeker weet dat je het droog houd.Dat is vertrouwen hebben in jezelf!!Bolletje het leven is eenmaal moeilijk, maar als we ons allemaal zouden inhouden met schrijvendan gaan we allemaal weer drinken van ellende omdat we niet kwijt kunnen waar we mee zitten.Dus ga alsjeblieft juist hier schrijven in deze situatie.Er zit een scrollknop op voor mensen die het er moeilijk mee hebben en wie weet is het voor hen juist een uitnodiging om er ook wat over te schrijven.Ik wens je veel sterkte in ieder geval!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Dank jullie voor je berichtje.Ga nu maar ff boodschappen doen. Ben ik er ff uit.Tot later lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Gos heb ik een uurtje sneeuw staan ruimen staat het hier vol met aangrijpende/ingrijpende berichten.Tina: heel veel sterkte en wat ontzettend rot voor je, hoop dat ze lief voor je zijn en je kunnen helpen !Bollie: ben het geheel met de vorige schrijfsters eens BLIJF SCHRIJVEN!!!Wat ook gezegd werd: het helpt, ook mij, juist om ook over mijn rotgevoelens te durven schrijven, dus.....En verder: leef met je mee, wat een rare tijd ga je tegemoet lieverd, hier {{{}}}.Woman; hoe was dat duitse spreekwoord ook alweer?"Was sich liebt das neckt sich";) jullie hebben elkaar hierdoor wel beter leren kennen ja.Wie vergeet ik nu?Een heleboel denk ik.O ja: Druppie hoop voor je dat je zonder gips de Kerst in kan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Ja Bolleke kan me als weduwe heel goed voorstellen die gevoelens van nooit meer......Tuurlijk is het goed om er hier over te schrijven want het houd je erg bezig dus als je er over wil praten is het alleen maar goed.Naar zo nu met deze dagen maar meis de dood houd daar geen rekening mee en het komt voor een achterblijver nooit uit.Ik had op de rouwsite aangegeven dat ik zo graag afscheid had willen nemen terwijl anderen tegen me reageerden als het dan toch moet is een plotselinge dood beter.Tja wat is wijsheid hierin want wachten lijkt me ook een ramp en soms kan de dood een verlossing zijn voor hij/zij die moet gaan maar ook voor de achterblijver.Ik weet het niet meis, weet de juiste woorden niet maar voel wel je pijn van nooit meer.Dus schrijf gerust van je af en zend je een wame omhelzing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Ja jeetje, het valt niet mee, liefdesperikelen zo nuchter mee te maken....pfoeh heeeeey. En ik heb al zo'n onstuimig hart. is echt voor het eerst dat ik het nuchter meemaak sinds 20 jaar. heftig hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Wat is wijsheid. De dood komt nooit gelegen. Ikzelf heb geen afscheid van mijn vader kunnen nemen 8 jaar geleden. Hij is overleden aan een hartstilstand. Had zo graag afscheid willen nemen. Maar ben ook weer blij dat hem een lijdensweg gespaard is gebleven. Heb het maar moeten accepteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Same here, Desi. Mijn vader is 3 jaar geleden vermoord. geen afscheid nix, niet op de crematie, want ik moest hier de boel regelen. Wel een plechtigheid gehouden en de crematie op een filmpje gezien..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Tina, ik weet niet of je dit nog leest, maar heel veel sterkte hoor. Bol, tsja, gewoon blijven schrijven hier hoor over wat jou bezighoudt, kom op, daar is dit forum voor. Zou te gek zijn als jij nu niet schijft. We leven met jou mee, en ook jij moet jouw verdriet, twijfels en noem maar op kunnen uiten hier. Je schreef een paar dagen geleden dat je manneke je niet wilde zien.Ik hoop dat die bui weer over is. Witte, geen verwarring meer hoor. En dat jouw bedoeling goed was.... daar twijfelt volgens mij helemaal niemand aan. Woman, fijn dat je prins toch komt met de kerstdagen. Geniet ervan hoor. Dees, hoop voor je dat je geen/weinig extra sneeuw krijgt onderweg. Tis al spannend genoeg om naar dat gesprek te gaan toch? Ennu, probeer je echt zo min mogelijk druk te maken over dat gesprek, dat gaat vast hartstikke goed verlopen. Zo, boodschappen gedaan voor het merendeel. Lekker op tijd gegaan, nog parkeerplek zat en weinig krijskinderen. Toen ik terugging naar de auto was er geen leeg plekkie meer. Hier valt inmiddels eindelijk ook eens weer wat sneeuw, poedersneeuw wel te verstaan. Ben benieuwd of we later op de dag nou ook eens echte vlokken gaan zien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden