suusje777 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Ja emma je kan ze beter tegelijk doen hahaha ben je er vanafx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 :D:D:D:D:D:D:D:D:heart:heart;heart;heart;heart;:present:rose;rose;rose;rose;B)cool;cool;cool;cool;En deze speciaal voor Emma!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Zie je Em, mij lukt het ook niet altijd!!Liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Dees, wat is er????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Ja, wat bedoel je Desi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Hoi Suus,Ik had eigenlijk ook wel echte antwoorden gewild op de serieuze vragen hoe jij dat gaat doen met je kinderen de komende weken. Je gaat nu vijf weken in opname, je man gaat naar een kamer zeg je, maar waar blijven je kinderen dan?Je hebt aan ons geen enkele verplichting maar het is toch wel prettig als je eens even globaal vertelt wat er nu echt eigenlijk gaande is.Nu ga ik even naar een andere draad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 borreje en emma praat met mi. Please. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Mag ik niet met je praten Dees?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Uh oh Desi, wassamatta? Dit klinkt wel erg als ehhhh.... En mogen andere mensen niet met je praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Dees, ik ben er immers, zeg het maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Desi ga lekker een uurtje slapen.Hier schiet jij , nog een ander iets mee op.Ik begrijp dat je situatie erg naar is. Bij deze sterkte. Dit schiet niet op zo! Kom terug als je nuchter bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 ff dimmen alllemaal ben niet gegrond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Desi, gegrond of niet gegrond, in deze staat ben je niet voor rede vatbaar.Ook als er teveel pillen inzitten met of zonder drank, is het beter even terug te treden.Desnoods een slapie doen.Hier laat ik het bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Hoii iedereen, kom blijkbaar op een minder goede moment binnenvallen ! Heb geslapen tot bijna 16u, en dat is in geen jaren meer gebeurd ! Het was nodig Desi, is alle oké met je, als er iets iets deel met met ons, wij staan klaar voor je hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Marieke. ben je toesenieste.en waarin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 DEES, STOP MET DRINKEN LIEVERD!!!!!! Probeer het wijfie, hier heb je jezelf zo mee:( Morgen heb je een levensgrote kater en dan nog de ellende die je de laatste tijd hebt gehad. Dat is dubbel op. Ga nu lekker naar bed of probeer iets te eten. Dit gaat echt helemaal fout. Kom op, de laatste keer heeft het je man en kinderen ook erg overstuur gemaakt. Denk daar alsjeblieft aan. Je krijgt toch een hoop warmte van het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Hoi Carolien, hoe doen we het vandaag ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Hoi bolletje ook, ik vrees dat als de eerste of tweede al binnen zit het voor vandaag te laat zal zijn. Zo zou het bij mij toch zijn. We kunnen alleen maar hopen dat Desi vlug onder de wol kruipt en er morgen met een volledig nieuwe lei aan zal beginnen ! Ondertussen blijven wij hier haar met zen allen steunen, en dat weet ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Wil:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Hoi Wil, Wij kennen mekaar nog niet echt maar zijn wel land en buurtgenoten, samen met Fleur.Alles goed met de cargo's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Sorry meiden ik ben niet helder nu. k hoop dat P. meeleest super dus. t zijn echt schatjes. Wat wil je nog meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 quote: Originally posted by: EmmaroosBorretje daar heb ik ervaring mee. En ik heb er alleen maar positieve ervaring mee. Ben een jaar opgenomen geweest en daarna psychotherapie gehad. Een paar maanden geleden is dat gestopt door persoonlijke omstandigheden in de thuissituatie van mijn therapeute. Ik kreeg toen in de plaats een maatschappelijk werkster, waardeloos en 6 weken geleden heb ik haar de deur gewezen. Maar verder niets dan lof over de verslavingszorg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Hoi VM, ik volg je al een tijdje hoor (geen stalkersgedoe hé), en we zijn idd heel close in ons Belgenlandje.Zwaar nachtje gehad en nog nooit zo lang uitegslapen in jaren (dankzij en temesta of 2). We krijgen een aardig groepje bij elkaar hier uit A hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Grappig he Wil! The battle of the lowlands part two! We gaan ze hier nog overweldigen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Ja hoor, ik vind dit geen slecht ding, zo leren onze bovenburen ons ook eens te goed kennen hé en vica verse. Ik moet binnen enkele minuutjes echter gaan vertrekken richting metropolis. Eerst hapje gaan eten (ooooh verleiding weer, ik heb daar nog nooit niet niks gedronken, dus gaat het de eerste keer worden) en dan filmpje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden