zoermuis Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Waren jullie maar hier in mijn huiskamer dan konden we knuffelen tenminste wie wil. Heb ik nu echt nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 goeiemiddag allemaal.Emma ik vindt het prettig dat je 'zoveel' op het forum bent.ik ga er weer vantussen, eventjes sporten. dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Desi een dikke pakkerd voor jou:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Mijn katertje en Poes vragen aandacht. Ook fijn. Zal ze extra knuffelen. Sorrry wat ben ik sentimenteel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Als je nu niet sentimenteel mag zijn van jezelf Desiwanneer dan wel?Als je uitgeknuffeld bent, ff een lekker kopje soep of zowarme choc. melk troost ook goedbeter als sigaretten als je dizzy bent.en dan maar even een virtuele groepsknuffel ok?(((((((((( :heart:Desi:heart::heart;)))))))))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 nou die is wat anders geworden dan ik heb ingetoetst Desimaar vind hem wel grappig, dus ik laat m staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Dees pakt jouw katertje nooit de poes? Hier is dat zo raar. Ze kunnen zo heerlijk liggen en elkaar wassen en dan ineens vliegen de haren in het rond.Voor jou een virtuele knuffel van mij hoor lieverd:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Borretje daar heb ik ervaring mee.En ik heb er alleen maar positieve ervaring mee. Ben een jaar opgenomen geweest en daarna psychotherapie gehad.Een paar maanden geleden is dat gestopt door persoonlijke omstandigheden in de thuissituatie van mijn therapeute. Ik kreeg toen in de plaats een maatschappelijk werkster, waardeloos en 6 weken geleden heb ik haar de deur gewezen.Maar verder niets dan lof over de verslavingszorg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Desi gaat het wel met jou???? Maak me er wel zorgen om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 borretje vindt ik ook eng hoor naalden bah ik kijk nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Ik heb zojuist tijdens het uitpakken van de boodschappen een boodschappen tijdschrift in mn oog gestoken. Meestal knipper je wel voordat je iets in je oog steekt maar deze Bep dus niet. Loeiende pijn, veel tranen een rood oog en ik zie een waas. Even in de gaten blijven houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Het is niks als je maar laat merken duidelijk dat je gemotiveerd bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Hoi allen,Ben net terug van de winkel. Wat een kluuuuteweer! Van de autotot binnen dreef m'n stokbrood bijna uit de zak!!Bor!! Ikke vanavond pattatjes met botersaus hihi.Suus ik bel je later nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 En Em. ik lees je ook graag!Zelfs 10000 keer per dag!Desi ik denk aan je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Borretje hier ook aangeraden door jeugdzorg! Maar je hoeft er niet bang voor te zijnVM is goed wijffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 E m hier wordt je ook gelzen en overgewaardeerd hoor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Igor en VM:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 en ikke emma? hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Jij ook hoor Suus:heart:Ga ervoor he meid!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Was een grapje hoor Emma maar ik wou ook een kus na gisteren,hadden felle ruzie en getreiter en ga maar door:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 ik niet, Emma ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Em moet leren slingers maken en knuffels plakken! Bollie is err al aardig mee weg zag ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Ik zag mijn landgenootje 5bijna stadsgenootje) Fleur verschijnen.Alles ok me de bloemekes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Hahahahaha voor allemaal:DB):light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Jij weet wat ik voel. Nu ga ik ff voelen hoe het zit. `sorrry, *** zie maar, goht zie maar. dag laaat maaar zien. daaaaaaag hallllllllooooo *** hallooooooo.bekijk het je maaaaaar. fijn vooooooooor je halko.hou van je mij alsjeblif heeeeeeeee.......of niet.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden