Spring naar bijdragen

Dinsdag 11 mei 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 309
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Carolien ik ben het helemaal met je eens.

@Suus: Hij ZAL voor de kids moeten zorgen want anders krijgt hij echt problemen met BJZ.
Jij gaat tenslotte alles doen wat in je vermogen ligt om het beter voor de kids te laten worden. Nu is hij aan zet!:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi hoe voelt het nu voor je, als ik vragen mag. Ik herinner me zelf van na de uitvaart van mijn moeder, dat het ineens zo leeg was. Niet alleen dat ze er niet meer was, maar ook, je hebt maandenlang gezorgd (en je zorgen gemaakt), vervolgens het regelen van de uitvaart, en dan ineens....
Of weet je het nog niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Hannah, na 3 maanden iedere dag samen te zijn geweest met mijn zusje moet ik nu weer alle andere bezigheden oppakken anders val ik in een leegte. Wat ik zeker moet voorkomen. Begin vandaag met vele nieuwe afspraken te maken anders red ik het niet.
Mijn moeder moet nu 1 dochter missen en is 85 jaar. Daar ga ik dus ook extra tijd in steken. daarnaast ga ik verder met mijn zoektocht naar werk. Zowel voor mijn eigen structuur op te bouwen als mijn financiele situatie beter te maken want dat is ook naadje pet.
Ik zou graag mee doen aan jullie treffen maar financieel zit het er nu nog niet in. Misschien win ik de lotto of zo. Dan ben ik er! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien vind je het goed dat ik je dat vanavond door geef wat die nummers betreft want ik heb ze nu niet bij de hand. De mensen die aanwezig waren vonden het in ieder geval prachtig en lieten de mensen de mogelijkheid om te herdenken. Ik ben niet zo handig met mijn comp. dus misschien kan P. ze ff naar je doorsturen. je e-mail heb ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werd gisteren door mijn allerliefste vriendinnetje gebeld dat haar vriendje het had uitgemaakt en ze was zo verdrietig dat ze vroeg of ik langs wilde komen.

Tuurlijk doe ik dat,
toen ik daar aankwam had ze blijkbaar al 2 flessen wijn op en was nog steeds aan het drinken.

Haar verdriet werd er natuurlijk alleen maar erger van en ik schrok echt wat de drank met haar deed.
Natuurlijk weet ik het ook van mezelf maar om het zo van de andere kant te zien zette me weer ff flink met beide benen op de grond hoor

Pure schaamte,zielig als je het zo ziet.

Heb haar lekker in bed gelegd met een emmer ernaast.

Voor haar heel ellendig maar was voor mij een goede les!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig Vlaamse, dat jij dat ook herkent. "Daar komt zij weer op haar orenje Dr. Martens, wie denkt ze wel dat ze is..." :D
Ik zet mijn Martens alvast in het vet, ook al duurt het nog een maand voordat er weer een week op gebergwandeld gaat worden.
Draag ze in het dagelijks leven niet meer zo vaak, vind de combinatie met 50 jaar toch een beetje ongepast worden. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Desi

Soms moeten we er met onze neus op geduuwd worden of niet dan?:$

Nou idd Dees,
deze hakte er goed in bij me!

Maar ook vooral schaamte voor mezelf,ppppffffff,
zo heb ik er ook vaak zat bijgelopen en op dat moment denk je dat het best meevalt! pppfff,
NOU NIET DUS!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,
Zometeen ga ik even teruglezen, eerst even voor Dees. Ik heb, net als allemaal hier, aan je gedacht gisteren. Was een zware dag denk ik he?

Ik heb vannacht wat liggen nadenken. Cathy zei gisteren tegen mij: Goh, Em, jij bent ook meer wakker dan dat je slaapt. En je bent ook veel op het forum. Zoiets.
Daar lag ik in mijn bed over na te denken. Ben ik hier teveel?
Ik sta wel de hele dag ingelogd, dat klopt maar ondertussen doe ik een heleboel thuis. Af en toe lees ik weer wat, reageer weer wat.
Is het teveel? Tja, ik vind het leuk om hier te zijn, ben benieuwd naar alle verhalen.
Het was ok niet vervelend bedoeld hoor maar ik word er onzeker van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Dees,
Ja Jos is eergisterenavond naar het ziekehuis gebracht. Z'n stoma zat verstopt maar ik weet niet hoe het nu verder is. Maar ze zullen er wel iets aan gedaan hebben.:present:
Verder zal ik vanmiddag de afdeling weer bellen en daar maar eens gaan vragen, dan krijg ik weer wat meer duidelijkheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Em:present:je. Voor mij ben je niet teveel hoor. Ik lees je graag en wat is te veel meis. Soms kunnen enkele berichtjes mij al het gevoel geven dat dat teveel is, en bij jou is het voor mij nooit teveel hoor. Ik lees je heel graag. Jij mag hier ook zijn meis, en zeker als je het zelf ook leuk vind.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allmaal
Ik ben ook weer in da house
Iets beter dan gister, maar nog niet helemaal.
Vandaag maar weer eens borduren. Vanavond dansen. Eventjes maar, maar dat goed juist. Jammerdejammer donderdag geen les. Dat is al de tweede week :(
Dat is voor mij wel echt steeds dat ik me niet goed voel. Al de lessen niet doorgaan. Ik heb dat zo nodig !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emmaroos, wat is er zo "beschamend" aan om veel op het forum te zijn? Dat is mij ook wel eens gezegd. maar waarom zou dat als een zwaktebod gelden?
Ik doe in de tussentijd ook van alles, en af en toe kom ik even piepen.
Dat kan betrokkenheid zijn, of gewoon even praten met mensen die je dierbaar zijn geworden, of dat je even wat kwijt wil.
Ik vind daar niets verkeerds aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...