lady jane Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Goeiemorgen mensen,Desi, goed je weer te lezen meis:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Nou Bol hij wil weg en heeft inene een kamer gevonden dus ik weet niet of ik vrijdag weg kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 goede morgen allemaalhier schijnt het zonnetje, wordt daar weer vrolijker van.desi fijn dat het afscheid goed is verlopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Suus wil je wel geholpen worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Ik heb mn tas al ingepakt Igor dus wat denk je zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 knok er dan voor en maak je man duidelijk dat JIJ vrijdag weg bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Ja Suus het blijft moeilijk hoor, vooral voor je kinderen. Waar gaan ze naar toe, en hoe moet het nu verder met die kleintjes. Is daar nu niemand die je daar wat antwoord op kan geven? En trekt jouw man z'n handen nu terug van z'n kinderen? Hij is toch ook verantwoordelijk voor hun? Het zijn toch ook zijn kinderen? Wat zou jij nu het liefst willen zien waar de kids naar toe kunnen gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Igor i wil wel hoor anders had ik er niet vooor gevochten!!!Bol nee voor de kids is hij goed.ben op en ga even douchen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Goedemorgen allemaal...Desi: ik ben blij dat je mooi afscheid hebt kunnen nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 goede morgen Jacc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 ha Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Goeie morgen Jacc en Igor,Hoe is het weer bij jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 hoi Bol, ik zit op het moment in het zonnetje, maar eigenlijk moet ik me douchen en aankleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Bol: er is een voorzichtig zonnetje wat wegloopt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Ik loop nog helemaal na te stuiteren na de verhuizing. Vantevoren wist ik al dat het niet mee zou gaan vallen en het was nog nét iets erger. Schoonvader had al mijn gereedschap willen houden! Het stond notabene bij de notaris vastgelegd dat dat van mij was! Na de verhuizing ben ik wel veel gaan drinken. Gisteren ook nog. Ik hoop binnenkort weer opnieuw te stoppen, maar nu lukt me dat nog niet.Ik ben nu wel veilig op werk. Vanaf morgen begint een heel lang weekend en kan ik nog meer genieten van mijn rotzooi in mijn huisje. En uiteraard van dochter, die zooo lief is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Soms moeten dochter en ik ook wel lachen. Ik wist dat ik in de gaten werd gehouden in het huis, maar onderwijl was dochter boven bezig een lamp en spiegel van haar los te schroeven. Die horen bij een tafel als een soort make-up hoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Nou Igor en Jacc dan heben jullie meer dan hier in het zuiden hoor. Hier is het bewolkt.Ga dadelijk met Zus ff boodschappen doen en om 13.00 naar Pietje Peut.Verder heb ik net Jos gebeld in het ziekenhuis. Het was een gesprek van 30 sec. Ik vroeg hoe het ging en hij vertelde dat hij vannacht niet geslapen had. Toen ik vroeg of ik dan moest ophangen zijn hij ja. Nou dat heb ik gedaan.Merk zelf dat het me eigenlijk niet zo veel doet. Vroeger had ik, of doorgevraagd, of helemaal over de flos geweest. En dan daarna blijven zitten met een hoop zorgen. Nu heb ik zo iets van, we zien het wel weer. Ik voel wel degenlijk meer afstand. Goed? Ik weet het niet, wel vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 hoi Tatum,fijn dat je nu je eigen huisje hebt. ik hoop dat je er met een nuchter, blij hoofd van kunt genieten. dan loopt alles ook makkelijker. een bosje:present: voor op de tafel, zodat je weet dat ik aan je denk en hoop dat je nuchter blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Bol: stapje voor stapje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Bol je groeit! Is het allemaal gezellig met je logeetje?Ik bedoel, goeiemorgen allemaal. Hier zon, maar koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Bol, goed gedaan. En bedenk: zolang je niet zeker weet wat je wél moet doen, doe dan even niets. Geef het tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Ik moet weer weg. Helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Bol wat goed ik ben blij voor je dat je er makkelijker mee omgaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Dank voor jullie complimenten lieverds.Tatum, ja met zo'n hoop spanningen en stress is het zo moeilijk om dan niet naar de fles te grijpen hé? Ik hoop toch dat je dadelijk weer zo sterk wordt dat je de verleiding kan weerstaan meis. Ik gun het je van harte.Vietje goeie morgen meis. Voor jou een extra Zo maar. Daar had ik nu echt behoefte aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Nou Bol, dankjewel, daar ben ik erg blij mee. Desi ben blij voor je dat jullie zusje zo een mooi en waardig afscheid hebben kunnen geven. Veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden