Spring naar bijdragen

Dinsdag 11 mei 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 309
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Suus het blijft moeilijk hoor, vooral voor je kinderen. Waar gaan ze naar toe, en hoe moet het nu verder met die kleintjes. Is daar nu niemand die je daar wat antwoord op kan geven? En trekt jouw man z'n handen nu terug van z'n kinderen? Hij is toch ook verantwoordelijk voor hun? Het zijn toch ook zijn kinderen? Wat zou jij nu het liefst willen zien waar de kids naar toe kunnen gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik loop nog helemaal na te stuiteren na de verhuizing. :devil:

Vantevoren wist ik al dat het niet mee zou gaan vallen en het was nog nét iets erger.

Schoonvader had al mijn gereedschap willen houden! Het stond notabene bij de notaris vastgelegd dat dat van mij was! :devil:

Na de verhuizing ben ik wel veel gaan drinken. Gisteren ook nog. Ik hoop binnenkort weer opnieuw te stoppen, maar nu lukt me dat nog niet.

Ik ben nu wel veilig op werk. Vanaf morgen begint een heel lang weekend en kan ik nog meer genieten van mijn rotzooi in mijn huisje. En uiteraard van dochter, die zooo lief is. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms moeten dochter en ik ook wel lachen. Ik wist dat ik in de gaten werd gehouden in het huis, maar onderwijl was dochter boven bezig een lamp en spiegel van haar los te schroeven. Die horen bij een tafel als een soort make-up hoek. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Igor en Jacc dan heben jullie meer dan hier in het zuiden hoor. Hier is het bewolkt.
Ga dadelijk met Zus ff boodschappen doen en om 13.00 naar Pietje Peut.
Verder heb ik net Jos gebeld in het ziekenhuis. Het was een gesprek van 30 sec. Ik vroeg hoe het ging en hij vertelde dat hij vannacht niet geslapen had. Toen ik vroeg of ik dan moest ophangen zijn hij ja. Nou dat heb ik gedaan.
Merk zelf dat het me eigenlijk niet zo veel doet. Vroeger had ik, of doorgevraagd, of helemaal over de flos geweest. En dan daarna blijven zitten met een hoop zorgen. Nu heb ik zo iets van, we zien het wel weer. Ik voel wel degenlijk meer afstand. Goed? Ik weet het niet, wel vreemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Tatum,
fijn dat je nu je eigen huisje hebt. ik hoop dat je er met een nuchter, blij hoofd van kunt genieten. dan loopt alles ook makkelijker. een bosje:present: voor op de tafel, zodat je weet dat ik aan je denk en hoop dat je nuchter blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor jullie complimenten lieverds.
Tatum, ja met zo'n hoop spanningen en stress is het zo moeilijk om dan niet naar de fles te grijpen hé? Ik hoop toch dat je dadelijk weer zo sterk wordt dat je de verleiding kan weerstaan meis. Ik gun het je van harte.

Vietje goeie morgen meis.:) Voor jou een extra :heart: Zo maar. Daar had ik nu echt behoefte aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...