Spring naar bijdragen

vrijdag 24 -12-2010


igor

Aanbevolen berichten

Mogge Niwi en Yvonne.

Nee auto nog niet aan het uitgraven Ik wacht tot dochterlief opgestaan is en me kan helpen. Ze mag ook wel eens wat doen .Gniff,gniff......:D

Las dat Bonbon slecht nieuws had gekregen. Daar schrik ik van. Sterkte meid:present:

Alaine: Proficiat met je eerste jaar ADB:present::present:

Bol ook heel veel sterkte vandaag.i:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 215
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dames en heren... ik g u verlaten.
Kom straks nog wel even terug.
Ga me aankleden, hond uitlaten en dan de laatste boodschappen doen, dan is het nog lekker stil, geen krijskinders nog in de super ..... en zat parkeerplek, ben ik zo klaar dus.
Kom ik een uur later is het bomvol met auto's en doe ik er twee keer zo lang over....
Laterrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen allemaal op deze mooie wiitte sneeuwpracht ochtend

Allereerst wens ik alle strijders en Medestrijders
een fijne dagen toe, en hou het droog dat wens ik het eerste voor
degene die nog twijfelen,
en natuurlijk ook voor de minderaars ,
vindt het altijd nog knap dat jullie het wel kunnen;)

Ook vind ik het knap voor degene die helemaal gestopd zijn en dus volhouden
en daar hoor ik natuurlijk ook bij:D

Voor degene die nu een moeilijke periode doormaken een :heart:

Ik zou zo zeggen kom veel naar hier, en voila je wordt er zo doorheen gesleept
echt wel , en ik kan het weten hoor, anders had ik het niet zolang volgehouden
met mede dank door toendertijd mijn begeleider van de ADB en natuurlijk jullie:present:

Ikzelf houd het eenvoudig deze kerst lekker met manlief saampjes
dus niks geen drukte ook weleens lekker hoor

Voor iedereen wens ik het allerbeste toe, en denk aan jullie

Met een lieve warme knuffel van meiske:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen.
Net ff teruggelezen.

Bol: wat ben je een sterk prachtmens, denk veel aan je en wens je heel veel sterkte :heart:
Dat de verpleging zijn geur verdacht vindt lijkt mij geen goed teken meid. En dat hij geen mensen meer wil zien die hem dierbaar waren of zijn ook al niet, mijn moeder, hoe dement ook (heeft mij gelukkig altijd nog herkend) gaf mij nog 1 dikke knuffel en daarna mocht ik haar niet meer aanraken, zelfs geen hand vasthouden, moest dus toezien hoe ze weggleed maar dit schijnt voor redelijk wat mensen een normale manier te zijn om het leven echt los te kunnen laten.

Bonbon: rotnieuws meid, gelukkig kun je vandaag wat steun krijgen van je psych. Sterkte :present:

Hier niet geweldig, ben ziek. Heb ik weer, dat word kerstdagen in bed ofzo maar moet vanmiddag nog wel werken. En dat is nog niet mn laatste werkdag; volgende week ook nog 2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve Saar,

Wat beroerd dat je nu net ziek moet worden zeg. Heb je ook koorts? Kun je niet wat innemen tegen het ziek zijn?
Dat zou toch heel vervelend voor je zijn dat je nu juist met de kerstdagen ziek moet worden.
Ja we kijken maar hoe het nu verder met de kabouter gaat. Het is nu gewoon afwachten. Ikzelf laat me niet meeslepen door wat er boven m'n hoofd hangt. Ik zie wel hoewel ik het wel een rare reactie vind van mezelf Had verwacht dat ik veel meer zou huilen maar tot nu toe nog niet. Het zijn momenten dat ik verdrietig ben.
Voorlopig ga ik vandaag lekker werken en afleiding zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bollie dat herken ik wel hoor, het huilen hoeft niet, het verdriet is er toch wel maar ook misschien omdat je nog in zo'n onzekere fase zit, het is nog wachten.........wellicht brul je daarna wel de pannen van de daken, wie weet, misschien ook niet en overheerst de opluchting die er toch ook zal zijn zoals je gisteren zelf al schreef.
Kun je de rust vinden om te schilderen nu je niet kunt werken?

Mup ja ben streng voor mezelf, weet ik maar wil me niet laten kennen :D
heb gisteren de hele winkel gepoetst en zelfs buiten de ramen gelapt omdat er sneeuwballen tegen gegooid waren, denk dat ik toen al koorts had want voelde geen kou. Zweet en ril, heb keelpijn en hoest. Ja gooi er straks eerst maar wat pillen in, die 2 en half uur moet verdikkie toch kunnen, tis daar ook lekker warm dus......
Erger dat ik me zo meteen uit moet graven want de stuifsneeuw zit rondom en het sneeuwt nog steeds :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je niet willen laten kenne .. kan me er iets bij voorstellen. Maar toch, ziek is ziek.
Ik ben daar denk ik wat gemakkelijker in. Maar heb ook een werkgever die begrip heeft voor het feit dat iedereen weleens ziek is.
Je bent er al gauw vanaf Sara. Hopelijk heb je het op je nieuwe plek beter naar je zin. Je hebt al een nieuwe baan toch of vergis ik me?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen mensen
hier is t ook tobben
vreselijke pijn, kaakontsteking voor de verandering.
Tandarts met vakantie
en de kaakchirurg, die had ikzelf afgezegd, stom he,
Had 10 dagen geen pijn meer en wilde niet vlak voor Kerst laten snijden.
Nu dilemma, mijn recept voor anti biotica toch maar gebruiken
of alsnog met spoed/trein laten trekken; wat is wijsheid?

Over Wil, maar ik me ook wat zorgen Niwi, hij is te weinig hier.

Sara, gewoon een dagje uitzieken zou ik zeggen, dan heb je misschien nog wat aan Kerst,
je nu gaan groot houden voor de bijna ex-werkgever, lijkt me niet zo'n goeie voor jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Jane wat vervelend nu. Ik hoop dat ze er toch nog iets aan kunnen doen zeg. Dat zo vlak voor de kerst.
Ja of een goeie pijnstiller. Sterkte meis.:heart:

Goeie morgen Rekel. Ja ik maak me ook wat zorgen om de andere Rekel. En Jopie zien we ook weinig. Als er maar niet iets vervelends is waardoor ze weg blijven:sun:

Ikzelf heb net boodschappen gedaan en van de kinderen een mooi kado gekregen. Ik mocht parfum gaan halen.
Heb v. Gils gekocht. Wel een mannegeur maar heerlijk. Diegene die me kennen weten dat deze geur bij me past.
Ik heb zelf nog nooit zo'n dure parfum gekocht dus is dit genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...