Spring naar bijdragen

dinsdag 28 december

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 120
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wiil, ik kreeg toen ik net bij mn ex weg was een goed advies van een collega. Zorg goed voor jezelf!!!
Hij zag aan me dat ik dat niet deed. Herkende het waarschijnlijk want was ook ooit gescheiden.
Bij alle stress van een scheiding is dat echt heel belangrijk. Je hoofd loopt over van de hersenspinsels. Dat is niet tegen te houden. Laat je lijf dan in ieder geval krijgen wat ie nodig heeft. Rust, voldoende slaap, regelmatig eten. Dat soort dingen.
Ren jezelf niet voorbij Will.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de goede raad mup, ik apprecieer het ten zeerste, maar weet de laatste dagen niet zo goed mijn draai meer te vinden. Ardennen was leuk, heel leuk zelfs, maa ook daar lapte alles af en toe zwaar op, bij de thuisrit des te meer.
Dit zal nog wel een hele poos duren eer ik mezelf heb teruggevonden, want ik ben ik even niet meer, and i hate it !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapi misschien helpen vetbolletjes? Die kun je makkelijk zelf maken, maar 6 hoog is erg hoog voor bep. vogels, zoals het winterkoninkje kool of pimpelmees enz. Maar als ze in de gate hebben dat er ergens te eten valt, komen ze toch wel. Het zou leuk voor je zijn om wat te zien bewegen.:heart:

Toppie jammer weer meid maar inderdaad weer de draad op pakken is de enigste manier. En niet de moed laten zakken, je kunt het.;)

Zo ik heb vandaag veel ingepakt bij de kabouter. Moet wel want het moet binnekort toch wel leeg omdat er een grote wachtlijst is.
Verder de rouwkaart gehad. Ja er staat een regel

Na een stevige strijd, is toch nog onverwachts overleden

J.Kaboutertje,

Geb. datum, datum overlijden

Psychotherapeut,

1e dochter met kinderen
2e dochter met kinderen
3e dochter met kinderen
Bolletje.
En dan waar en wanneer hij gecremeerd wordt.

Dat was het. Erg kort maar het geeft wel aan hoe de relatie was tussen J. en de kinderen.
Ik zal blij zijn als de crematie achter de rug is mensen, zie er toch erg tegen op hoor.
Maar al met al is het vandaag, m.u.v. een paar huilbuitjes, weer erg goed gegaan.
Wat wel heel erg frapant was is, dat ik vanochtend 3 kaarten kreeg. Ik maakte de eerste open die van het overlijden van J. was.
De tweede maakte ik open en dat was een geboortekaartje. Daar kreeg ik het even te kwaad mee.
Ja en de 3e was een bankafschrift. Daar moest ik nog harder van huilen.
Morgen een dagje werken. Dat is ook niet verkeerd. Zo nu eten.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bolletje, heel veel sterkte met het overlijden van J.'
Het is niet gemakkelijk voor je lieverd...
Dikke knuffel van mij:heart:

Ik ga trouwens een andere nieuwe behandeling volgen bij Tactive maar ik blijf hier komen want ik kan het forum niet missen. Ik wil en zal die alcohol de baas worden!

Liefs, Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...