will Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Hey Igor en Mupke, en al de rest natuurlijk.Of het eten vanmiddag of de vele negatieve gevoelens van de laatste dagen. Ex-vrouw - ex vriend....... ze lappen wat op denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Heb macaroni gegeten.Gekregen van LATex gisteren.Hij had veel te veel gekooktSmakelijk Mup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Zo, hier net een bak met borrelnootjes op... :$En natuurlijk geen trek meer in de gezonde maaltijd.Na de meeting dan maar oppeuzelen.Ik ben weg... Laters;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Wiil, ik kreeg toen ik net bij mn ex weg was een goed advies van een collega. Zorg goed voor jezelf!!!Hij zag aan me dat ik dat niet deed. Herkende het waarschijnlijk want was ook ooit gescheiden.Bij alle stress van een scheiding is dat echt heel belangrijk. Je hoofd loopt over van de hersenspinsels. Dat is niet tegen te houden. Laat je lijf dan in ieder geval krijgen wat ie nodig heeft. Rust, voldoende slaap, regelmatig eten. Dat soort dingen.Ren jezelf niet voorbij Will. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Bedankt voor de goede raad mup, ik apprecieer het ten zeerste, maar weet de laatste dagen niet zo goed mijn draai meer te vinden. Ardennen was leuk, heel leuk zelfs, maa ook daar lapte alles af en toe zwaar op, bij de thuisrit des te meer.Dit zal nog wel een hele poos duren eer ik mezelf heb teruggevonden, want ik ben ik even niet meer, and i hate it !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Als je het maar ergens in je hoofd opslaat Wiil. Dat je soms denkt: O ja, zorgen voor mn rust. Het komt heus wel weer goed met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Rapi misschien helpen vetbolletjes? Die kun je makkelijk zelf maken, maar 6 hoog is erg hoog voor bep. vogels, zoals het winterkoninkje kool of pimpelmees enz. Maar als ze in de gate hebben dat er ergens te eten valt, komen ze toch wel. Het zou leuk voor je zijn om wat te zien bewegen.Toppie jammer weer meid maar inderdaad weer de draad op pakken is de enigste manier. En niet de moed laten zakken, je kunt het.Zo ik heb vandaag veel ingepakt bij de kabouter. Moet wel want het moet binnekort toch wel leeg omdat er een grote wachtlijst is.Verder de rouwkaart gehad. Ja er staat een regel Na een stevige strijd, is toch nog onverwachts overleden J.Kaboutertje, Geb. datum, datum overlijden Psychotherapeut, 1e dochter met kinderen 2e dochter met kinderen 3e dochter met kinderen Bolletje.En dan waar en wanneer hij gecremeerd wordt.Dat was het. Erg kort maar het geeft wel aan hoe de relatie was tussen J. en de kinderen.Ik zal blij zijn als de crematie achter de rug is mensen, zie er toch erg tegen op hoor.Maar al met al is het vandaag, m.u.v. een paar huilbuitjes, weer erg goed gegaan.Wat wel heel erg frapant was is, dat ik vanochtend 3 kaarten kreeg. Ik maakte de eerste open die van het overlijden van J. was.De tweede maakte ik open en dat was een geboortekaartje. Daar kreeg ik het even te kwaad mee.Ja en de 3e was een bankafschrift. Daar moest ik nog harder van huilen.Morgen een dagje werken. Dat is ook niet verkeerd. Zo nu eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Bol,Nogmaals sterkte,Je houdt je wel taai he.Rot tijd voor je joh:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Lieve Bolletje, heel veel sterkte met het overlijden van J.'Het is niet gemakkelijk voor je lieverd...Dikke knuffel van mij:heart:Ik ga trouwens een andere nieuwe behandeling volgen bij Tactive maar ik blijf hier komen want ik kan het forum niet missen. Ik wil en zal die alcohol de baas worden!Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Bolletje, toch een heke dikke inder je riem zenne, zeker in deze tijden.Vanavond kruip ik er extra vroeg in. Het is me wat teveel.Trusten allemaal, ik kom gauw terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Will:heart:Bolletje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Lieve Bolletje,Veel sterkte...wat onverwacht.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Desi; hoe is het op jouw werk? heb je naar je zin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Wat een stilte hier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 GoedenavondTerug van de meeting, was weer fijn...Nu nog even wat eten en dan opslomen om naar mn mandje te gaan.Nog maar 2 nachtjes alleen, dan zijn mn kids er weer !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 mooi Blondie, gaat lekker, nog maar 2 nachtjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Ik ga hier elke dag melden wat ik gesnoept heb. En dan eens kijken wat er gebeurt als ik bewust ben geworden van mn gedrag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Naarmate het dichterbij komt worden de nachten steeds langer Dhen, maar goed dat zij dan maar zo... Woman ; Ikke ook !!! Haal gewoon niks meer in huis na de feestdagen, sneu voor de kids... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Precies, een lekker toetje (vol eiwit) voor savonds laat, en that's it ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Was ook van plan dat toetje te laten staan, woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Ik ga nu opslomen, anders slaap ik weer een nacht niet en ik wil fris en fruitig zijn over 2 daagjes als mn kids er weer zijn...Truste allemaal:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Bah, blijf maar onrustig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Lig je nog niet onder de wol Blondie?Huphup, wegwezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Nog maar 2 nachtjes he?Hoe laat komen ze terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Te onrustig, mup...Komen donderdag om half 5 in de middag aan op schiphol...Wilde dat ik de tijd vooruit kon zetten, maar helaas:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden