Mupke Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Morgen Jane. Ja Niwi, ik weet het, dat klinkt dubbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 den Jane4 se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Ik hop even naar de douche. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 zo, bijgelezeninteressante discussie weer over stoppen en/of minderen.Fleur de minderaars zijn stilzwijgend geaccepteerd door de stoppers hoor,het is denk ik je eigen geweten die dit blijft aanhalen. De echte minderaards die hoor je er niet overdie zitten in de arreslee samen met de stoppers. We zijn nl gewoon ADbers en allemaal hier om dat te blijven. Ik zit toch weer in de verdediging merk ik. Jammer, maar hoort erbij blijkbaar.en toine, blijf nu maar even verslaafd aan de adrenaline en de endorfines van het sporten, daar valt dat ene drankje bij in het niet. het lijkt nu alsof je je alvast vastklampt aan het idee weer te gaan drinken, dat moet ook geen obsessie worden. geniet gewoon per dag.Je maakt wel veel los bij de mensen hier, dat is wel een goed bijverschijnsel toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Ik heb geen discussie gezien over minderen of stoppen "Fleur de minderaars zijn stilzwijgend geaccepteerd door de stoppers hoor, het is denk ik je eigen geweten die dit blijft aanhalen. De echte minderaards die hoor je er niet over die zitten in de arreslee samen met de stoppers. We zijn nl gewoon ADbers en allemaal hier om dat te blijven."De minderaars zijn stilzwijgend geaccepteerd door de stoppers?? Tjee sorry jane maar wat wil dat juist zeggen?Geaccepteerd?? Sorry maar ik val ff over je woorden. De echte minderaars?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Nu is drup echt woest.Zit al 2 weken te @ met mijn Peebeetjes die ik niet kan beantwoorden want mijn box zou de limiet van 50 hebben maar dat kan niet want alles is naar een map verplaatst en er staan er nu nog maar 5 in mijn box. Vind dit heel vervelend want zie de oplossing niet en geen antwoord geven zelfs onbeschoft maar het lukt me niet.Telkens val ik weg hier terwijl ik ingelogd blijf staan maar mezelf niet zie als zodanig.Wilde een paar keer reageren maar scherm bleef wit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Heej zit er ff in dus zo snel mogelijk mijn posting aan de moderator doorzenden want kan ze anders ook niet bereiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 ik bedoel Fleur dat er ook minderaars in de arreslee zittenen die zijn in mijn ogen ADBen Toine, juist wel over schrijven dus:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Dus dat zou dan een vereiste zijn jane?Sorry dat ik er zo op inpik maar ik vind dit best verrijkend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Wacht es ff...voor ik mijn voet ergens inzet.Ik denk dat ik het nog steeds niet goed begrijp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elvira Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 ik denk fleurtje dat minderen met alcohol voor jane4 ook 'alcohol de baas' betekent:je werkt eraan om je alcoholgebruik onder controle te krijgenen dus ben je klaar om mee op de arreslee te zitten en zelfs alsje nog 'gebruikt' dit al veel bewuster en beheerster te doenen steun te krijgen van de hele groep, minderaar of stopperzo begrijp ik hetna mijn mini-uitschuiver met kerst weer helemaal droogen van plan dit vol te houden tot nieuwjaardan hopelijk terug beheerst gebruiker (klinkt goed)lijkt mij de beste manier op dit moment, sterkte nog iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Dank Elviraik wist het niet anders te zeggenmaar inderdaaden iedereen hier is op zijn/haar manier bezig met ADBin welke fase ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Drup heb je ook naar je send box gekeken?Dat heb ik nl een keer gehad.Dacht ik ook dat mn inbox leeg was,maar daarachter is nog een sendbox Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Lieve kanjers,Laatste berichtje van Borretje op haar eigen draadje voordat ze voor 2 weken hermetisch wordt afgesloten van de buitenwereld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Staat het verhaal van Borretje ergens geschreven? Of is het gaandeweg op de dagdraadjes aan de orde geweest? Het is namelijk even niet niks wat ik op het draadje voor Borretje lees, opgesloten worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Hier gaat het goed, lekker dingetjes te doen. Heb mn pecee opnieuw ingesteld maar nu zie ik horizontale streepjes, beetje jammer.....Prins komt het hele weekend. Hij heeft extra vrij gevraagd. Leuk !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Kyon, je kunt Borretje via de zoekfunctie nalezen,het is niet aan ons haar verhaal te vertellen he.Het is idd niet niks en het is een kanjer, dat kan ik je wel vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Hallo mensen, goedemiddag...Maak je niet te druk Drup, als het echt belangrijk is wordt ie wel opnieuw gestuurd.Mooi vooruitzicht Woman, maar een heel weekend platonisch?Een weekend zonder drank lijkt me makkelijker, maar ik kom natuurlijk wel van Mars.Heel veel plezier in elk geval alvast gewenst.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Hallo allemaal:)Kom even mijn neus laten zien, maar heb knallende hoofdpijn dus het zal kort zijn..Heb de hele dag in bed gelegen met de dekens over mijn bol. Nu doet zelfs het licht van de pc pijn aan mijn ogen:oHeb wel eens vaker migraine en heb er ook medicijnen voor. Maar die helpen alleen wanneer ik de aanval aan voel komen. Nu stond ik vanmorgen op en zat er al middenin...en dan helpt niets meer.Vandaag op dag 58 en zag dus dat ik tijdens de jaarwisseling op dag 60 zit, dat is dan wel weer mooi!Fijne avond nog iedereen. Hoop dat ik me morgen beter voel en dat ik ook op jullie kan reageren, sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Sterkte Ekstertje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Zo, hier weer een klein stukje verder met de kamer van mn zoon.Beetje bij beetje wordt het weer een kamer in plaats van een varkensstal.Eten en drinken voor een maand school van zijn kamer afgeplukt, bah.Nu eerst even de frituur opzetten... Ik weet is niet goed voor de kilootjes, maar geen zin om nog te gaan kokkerellen.@ KyonKorte samenvatting Borretje1 April en dit is geen grap heeft zij zich aangemeld. Zoontje (7) was uit huis en onder BJZ geplaatst door onenigheid thuis(o.a. als gevolg van alcoholmisbruik).Na verloop van tijd mocht Borretje haar zoontje in de weekenden ophalen, maar wel onder controle van testen van haar en haar husband.Dit heeft dus ruim 9 maanden geduurd, ondanks dat Borretje er verschrikkelijk hard voor knokte om haar zoon weer thuis te krijgen.9 December is zij opgenomen in Detox, en dat terwijl ze al geruime tijd haar gebruik onder controle had c.q niet dronk... Wachttijden... Overbodige opname lijkt mij, maar goed wie ben ik om daar over te oordelen. Vandaag om 15 uur is zij herenigd met haar zoontje (inmiddels 8 jaar) en de komende 2 weken mag ze geen contact meer met de buitenwereld hebben(geen post, gsm,internet of whatever...)Daarna...Dat mag ze zelf verwoorden !!! Ik besef heel goed dat mijn weergave van de situatie van Borretje een subjectief beeld geeft.Ik ben er trots op haar Soulmate te mogen zijn...Ben heel dankbaar haar te hebben mogen leren kennen, Vriendinnen voor het leven mag je wel zeggen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Blondie,Toch even een vraagje aan jou.Waarom mag Borrie al die tijd dan geen contact met de buitenwereld hebben?Trouwens wel heel fijn, dat jullie zo,n fantastische vriendschap hebben.Sterke mensen zijn jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Bolletje, mocht ik je niet meer spreken; heel veel sterkte voor morgen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Rapi, al sla je me dood, ik kan het je niet vertellen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 BTW. Tactive dit is een uitdrukkig wat ik hiervoor gebruikte, geen ban please !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden