lady jane Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Sailor, je schrijft al een paar keer op deze manierik voel me er machteloos onder.Kun je niet Refusal slikken? per vandaag liefst.Waarom blijf je maatregelen steeds uitstellen enafstellen?Het begon niet met een paar wijntjeshet begon met jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Oei iedereen plots weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 jane heb een afspraak met de HA morgenochtend,en dan gaan we op moeilijke momenten aan de refusal! tis niet anders,zonder dat spul red ik het niet!nieuw brilletje voor de pc is ook geen overbodige luxe,zie haast niet meer wat ik typ! dacht dat mijn oogjes stabiel waren,dus niet! wordt weer een dure grap,want ik red het niet met een hemabrilletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Heftige nacht gehad. Zat in een prachtige droom over Goddelijke Liefde die zich manifesteerde en ik kon het zelfs fotograferen. Werd helaas wakker van de kat, dus moest er even uit. Even de tijd gehad om na te denken dus. Dat ik deze platonische relatie niet platonisch zou kunnen houden als ik nog zou drinken. Dat ik stiekum wel een beetje op zoek gegaan ben naar een nieuwe rush.....mensen die me kennen weten dat ik me lang afvroeg hoe geweldig het zou zijn te vrijen zonder drank op. Dat zelfs Goddelijke Liefde wel een vlucht kan zijn voor sommigen, een extase, een rush.....Maar is dat ergNee natuurlijk nietIk zoek het in de dans. Heerlijk. Als ik dat niet meer zou doen ga ik geestelijk dood. Daarna gedroomd over aardse lust. Oppervlakkig en goedkoop, wel heel erg lekker hoor. En met liefde enzo. Maar toch....Komende tijd iets om over na te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Hallo allemaal,Blondie vandaag friet, appelmoes en kip of pannekoeken? Fijn dat de kids er strakjes weer zijn. Bolleke moest al vroeg op pad dus pc nog niet aan maar heb wel aan je gedacht.Toen ik thuis kwam meteen een kaarsje met intenties aangestoken en dat waren er veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 drup,bedankt,het water loopt mij in de mond bij de gedachte aan een kip,met patat ( ik woon boven de grote rivieren,en daar heet friet patat) maar ja de scoot is bijna leeg,en dat durf ik niet aan.jammer want we hebben hier een geweldige kippenboer in het dorp.nou ja morgen maar weer.tot die tijd maar afzien met een megabak cashewnoten uit het kerstpakket!voor de oplettende kijkertjes onder ons,de klimhortensia's zitten alweer bomvol groene knoppen! voor we het weten is het weer voorjaar!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Wijffie, waarom zou je? Niet teveel? Hoe wilde je dat voor elkaar krijgen? En wat gaat het je helpen dan? Doe het nou niet, morgen heb je spijt als je het toch doet, je schiet er niets mee op toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 waarom zou je nu iets gaan doen waar je van weet dat je het niet kunt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 wijfie heb je 1 goede reden om te gaan drinken???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 als je dan ga drinken, voel je je nog slechter... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 jopie ben je naar het buitenland geweest voor je rijbewijs? dacht dat dat niet meer mocht!ik ben zelf nog in het bezit van een motorrijbewijs gehaald op Mauritië! bewaar het maar als rariteit,want zal er wel nooit meer komen!schitterend eiland trouwens,met de "berg met het tietje"! ken uw klassiekers! de scheepsjonngens van bontekoe!? van J.Fabricius!!alleen jammer dat we nou weer zo nodig alle dodo's dood moesten meppen voor de lol,want te eten waren ze blijkbaar niet,gezien de bijnaam van walgvogel!maar ja als je net als ik wat rond de wereld hebt gezworven,zijn er wel meer dingen waar we niet bepaald trots op hoeven te zijn,slaven uit west afrika etc etc. vind die wilders dan ook echt een engerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 heel verstandig wijfie.ik moet er weer vantussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 WijfieDie blikken bier zitten nu in je hoofd. Die trekken en zeuren, drink mij !Dit moet je domweg uit zitten. Kruip op de bank met een dekentje en de tevee aan en zet je verstand op nul. Rook sigaretten tot je misselijk wordt eet een zak sjips leeg. Het duurt even, maar die blikjes bier verdwijnen weer uit je hoofd, echt waar. Trek verdwijnt !!!!Hou je daaraan vast. Het duurt even maar het gaat over. Til jezelf over de trek heen. Straks ben je weer blij en trots op je zelf. En vooral ook niet dronken met een megakater. be strong ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Wijfie, die rotblikken gaan nu voorlopig even niet uit je hoofd. Dat is de kracht van verslaving. Accepteer dat en bijt een poosje op een houtje. Duurt even maar het komt goed. Uitzitten dus die trek. Maar ja, je kan beter trek uitzitten dan straks een kater Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Die zorgen komen dubbel en dwars terug wijffie... echt. Ga iets doen wat je leuk vindt... Of gewoon lekker lezen of tv kijken.... niet naar buiten dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Okay, het is officieel nu. Heb koorts en ga even liggen uitzweten. Moet morgen gaan werken in de haven, daar kan ik niet tussenuit, of het moest echt nog erger worden.Wilde dit maar even kwijt. Ik hoest me te pletter en heb voor 3/1/2011 een afspraak voor groot longonderzoek. Als dat maar goedkomt.De drank is verder weg dan ooit, toch één voordeel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Beter je zorgen naar buiten brengen Wijfiehier of eldersdaarna is de trek vast over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Goeie middag lieve kanjers ik ben weer terug.Het is een erg moeilijke dag geweest, en ik hoef me ook niet meer af te vragen waarom ik niet met verdriet reageerde de afgelopebn week. Het is er dik en dubbel uitgekomen vanmiddag, zeker toen ik de kist zag. Maar het is goed nu en ik kan beginnen met het rouwproces. Ik ben erg moe en ga dadelijk op de bank liggen. Denk dat ik morgen een gat in de dag slaap.Misschien kom ik vanavond nog ff weltrusten zeggen maar dat weet ik niet zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Rust maar lekker Bol:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 (( )) Bol. Heb aan je gedacht Bol. Wat een moeilijke dag en tijd voor je. Nu uitrusten en even alles gewoon aan je voorbij laten trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 {{{}}} bollieGoed dat alles er uit is nu hopelijk. Ik leef heel erg met je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Will, jij beterschap hoor. Maar als je koorts hebt en je voelt je echt ziek, dan is het toch niet verantwoord dat je in de haven gaat werken? Niet voor jou en niet voor die boten. Voorzichtig aan hoor. En hoop dat dat longonderzoek gewoon goed uitpakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Bolletje, tijd om uit te rusten nu. Lekker met een dekentje op de bank. Wiil, dat is toch zot? Werken met koorts. Niet doen!!(hoewel, Sara doet het ook). Wat een doorbijters hier zeg.Ik ben benieuwd of Blondie al in de auto richting thuis zit. Heb eerder vanmiddag even gekeken op de site van Schiphol. Naar de aankomsttijden. Maar ik weet helemaal niet waar ze vandaan moesten komen. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Will:Heel veel beterschap en niet vergeten: ziek=ziek! Niet jezelf vergeten en tijdig je bed in! (spreekt een moeder:$)Wijffie:Afleiding zoeken meis....Die blikken gaan je nergens mee helpen. Ja, van de regen in de drup:oBol:Ik hoop dat de uitvaart mooi was, sterkte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden