Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Zo dan, ben weer me eigen oude zelf..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Eigenlijk wil ik jouw hoofd wel Yvon.Maar dat is zo verwarrend. Ik blijf maar bij mn standpunt dat de moederator ons meer Avatars moet geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Gek he, dat, dat beter voeltmaar tussendoor ff verkleden, blijft leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Je mag best mijn hoofd ook gebruiken hoor mup, denk dat we tot sint juttemus kunnen wachten op nieuwe hoofden, hihiKlopt witte, dit lijkt meer op mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Ik zie bekkie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Dan probeer ik em een tijdje. Hij past toch beter bij me dan dat dollarteken.En we zijn hier bijna nooit tegelijk. Jij bent meer van de ochtendploeg en ik de avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 kunnen we elkaar mooi aanvullen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Dit is pas verwarrend hee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Hallo lieve allemaal,Zo af en toe lees ik nog wel eens mee, schrijven doe ik eigenlijk bijna nooit meer maar wilde toch even iedereen een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2011 wensen alvast. Natuurlijk ook voor iedereen een hele fijne avond.Yvonne Bolletje heel veel sterkte deze tijd Verder iedereen die het nodig heeft ook heel veel sterkte, maar als ik het zo eens lees komen jullie er allemaal wel.Veel liefs,Beks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Hee die bekkie. nou, heb je vast mijn metamorfose gemist... had jouw koppie even. Was een goeie keus van mij ... Jij ook een fijne avond en natuurlijk ook een mooi 2011. Leuk dat je even langs kwam ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Bekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Witte, het went vast snel hoor, Ik ben er meestal smorgens alleen maar en mup komt veeeeel later, gewoon even kijken hoe laat het is en dan weet je wie het is;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Heee die wil. nog een paar uurtjes he, dan heb jij ook vrij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Een duidelijk verhaal toine.In ieder geval kan je goed verwoorden hoe je in het leven staat. En wat jij belangrijk vindt in de relatie met mensen om je heen.Misschien heb ik ook wel een sociale fobie. Heb het alleen nooit zo genoemd. Maar het is wel mijn streven om nieuwe contacten aan te gaan. Vind ik ook moeilijk. Bij mij speelt ook mn onzekerheid daarbij een grote rol. Ik lijk in het echt heel zelfverzekerd, maar dat is ook maar een masker. Maar ik werk er aan. Een ouwe knol leer je niet zomaar nieuwe trucjes, dus het zal wel wat tijd kosten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Laatste uurtjes wegen het zwaarst. Wil er alleen op tijd vanaf zijn, anders een hoop moeilijkheden, maar afin, moeilijk kan ook hé. Als die pijn in mijn borst nu eens wat zachter werd sé, en ik heb het niet over hartpijn zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Hier ook echt donker van de rook toine. achtertuin schijnt de zon.. aan de voorkant kan ik inderdaad af en toe de overburen niet zien... Nou wil, ik ga heel hard duimen dat je op tijd weg kunt, wel voorzichtig doen hoor. Mup, had inderdaad geen idee dat je je onzeker voelt. knap dat je er aan werkt. ik was vroeger ook heel onzeker, maar kwam heel zeker over , soms zelfs hooghartig, maar was niets anders dan verbergen van die onzekerheid. Dat is gelukkig wel over inmiddels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Lieve luitjes, ik ga even verder rommelen hier thuis. krijg een beetje kramp in mijn arm, hihi. doeg doeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Zelfvertrouwen, maar ook vertrouwen op ander Toine.Dat vooral vind ik moeilijk. Ik heb een muurtje opgebouwd, omdat ik niet gekwetst wil worden door anderen.Vanmorgen vertelde ik hier over die vriendin die gisteravond nog belde. Vandaag kreeg ik een mail van haar. Ze wil met me rpaten over de kwestie. En ik heb dat afgekapt. Wil het niet. Ik heb haar nog wel teruggeschreven dat de hele toestand me erg geraakt heeft destijds en dat ik me buitengesloten heb gevoeld door haar.Dat ik dat aan haar geschreven heb is eigenlijk al een hele stap voor mij.En dan ga ik nu even wat waterlanders wegwerken.Tot later luitjes. Komt wel goed allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Toine ik denk dat de vogels, m.u.v. de uil, gewoon blijven zitten. Veel vogels kunnen in de nacht niet vliegen omdat ze dan helemaal niets zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 lekker rustig blijven zitten op je eigen takje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Alweer goed voor jezelf opgekomen Mup.Lastig dat wel, maar je hebt het toch maar ff gedaan!!Hee Jopie geen zin in vanavond?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Net schoonouders geweest..gezellig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Ben je bij hen geweest of zijn ze bij jou geweest susana??Enne zo zie je he, geen familie is toch altijd nog wel een beetje familie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Vogeltjes kunnen toch in parken schuilen, of op natuurvlaktes, overdag is er al zoveel vuurwerk in de stad dat ze allang weggevlogen zijn voor het donker wordt. Net een half dutje gedaan. Zowie nog eens uitlaten, kort plasje. Optillen want er is al erg veel vuurwerk hier. Straks dan douchen en me leuk aankleden, en nog laatste dingetjes schoonmaken en ik wil wat koken. Ik kan heel exotisch koken, lekker met cocos en kruiden enzo. maar ik moet er zin in hebben en dat is vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Witte; ze zijn bij me geweest...lekker gegeten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden