bolletje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 We proberen het er het beste van te maken Kore. Maar het gaat wel hoor. soms ff door bijten en ook soms wat moeilijk maar verder gaat het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Lieve luitjes , ik sluit hier af... ga nog even gestrekt op de bank... Mijn luikjes vallen een pietsie toe onderhand. Liefs van hier vandaan. Zie jullie in 2011 weer hoop ik. Liefs en tot later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Dag lieve Yvonne tot volgend jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Dag Yvonne,ook heel veel liefs en warmte van mij:heart:en voor jullie allen een dikke:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Fijn Wijffie...Zit je nog stevig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Gedragen jullie je een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Op de valreep wil ik iedereen het jaar 2011 toewensen dat ze voor zichzelf in gedachten hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 jij ook een heel goed jaar met dochterlief hermie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Jij wel, zo te zien hé Mupke,zo'n brede lach!Alle goeds ook voor jou Hermie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Dag blonde schoonheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Ben er niet helemaal bij. Zit half tv te kijken en hier. Dat werkt niet zo goed.Misschien tot later. En voor wie ik niet meer zie vanavond: wens ik alvast een geweldig nieuw jaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Hallo ben nog op zoek naar de poedersuiker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 whoops was dat voor mij Kore?heeft nog nooit iemand tegen mij gezegdthnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Kijk nou zeg onze Jane heeft een facelift ondergaan. Wat goed. Dag lieve Jane.Druppie heb jij nog zo'n ouderwetse koffiemolen? Daar kun je van gewone suiker, poedersuiker maken.Heeft Banjo het tweede pilletje al gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Hallo medestrijders.Wil alvast zeggen dat ik hoop dat voor ieder van jullie 2011 gaat worden wat jullie er van hopen.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 even versoberd in deze overdagdige dagenet voilà !une metamorfose Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Harrytoch niet met die boekenwijsheid het nieuwe jaar in?Kom op joh doe eens gek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Deze wens heb ik voor jou ook Har. en dat je maar een grote boekenwurm mag worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 ik durf hier niet neer te zettenwaar ik straks mee toast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 pb dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 quote: Originally posted by: jane4ik durf hier niet neer te zetten waar ik straks mee toast Een bakkie thee Jane???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 mama mia! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 zie 23.48 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 quote: Originally posted by: jane4ik durf hier niet neer te zetten waar ik straks mee toast Brad Pitt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden