Spring naar bijdragen

zondag 2 januari 2011

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 241
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vergeet mijn laatste vraag, ben al gaan kijken.
Natuurlijk herken ik je situatie, ik ben omgeven door "drinkende" familie en/of vrienden.
Alhoewel het me niet meer altijd lukt, durf ik wel meedrinken met NA, en dat scheelt veel. Dan bvoel je je niet zo'n buitenbeentje ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu heb ik het helemaal gehad hier in dit stomme godvergeten dorp. Stel idioten hier ze kunnen niet eens naar school maar wel naar de kerk.
Was buiten met Banjo en die kijkt altijd ff bij de buren in de tuin en opeens een gepiep en gejank maar ben niet zo vlug met het gips en zag dat hij haar schopte.
Ik vroeg naar de reden en hij zei dat sinds ik hier woonde dat diertje in zijn tuin zat te poepen. Niet waar want laat haar altijd netjes uit en heb zakje bij me om het op te rapen.
Ze hebben een open tuin dus logisch dat Banjo ff gaat kijken maar ik let op haar en ze heeft nooit iets gedaan daar. Trouwens het is ook betegeld en dan doet ze niets maar let er heus wel op.
Ze moeten me hier gewoon niet want toen ik zelfs nog mijn excuus aanbood (weet niet waarvoor) zij hij dat ik gewoon een rare was. Huh? Gewoon een rare das pas echt raar.
Ben helemaal van streek want zo kom ik er nooit tussen. Zal ook niet want vanaf nu zijn het gereformeerde boeren in mijn ogen.
Maar degene die mijn hondje durft te schoppen is de mijne en geloof maar dat je dan sterk bent want homonen of adrenaline werken heftig.

zag ik dat de buurman mijn beestje aan het schoppen was dus ik werd fel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Will!:present:

H20
Zelf heb ik er niet zo'n last van wanneer mijn vrienden of familie drinken. Het meest moeilijk heb ik het wanneer mijn partner iets pakt en er dus een fles sterke drank open in de kast staat....Maar het valt me op dat ik overal alcohol zie sinds ik gestopt ben...Daar irriteer ik me dan weer aan. Zoals bij het ophalen van mijn kinderen na het kerstdiner op school...Krijg je meteen een glas Gluhwein onder je neus. Ik hoorde een ouder beleefd weigeren omdat ze er al eentje ophad. Toen antwoordde hij: ach, op 1 been kun je niet lopen toch? Zo fout!:o Maar ja, een jaar geleden had het me niet opgevallen en had ik er wel eentje genomen en waarschijnlijk ook die 2de....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Drupp....
Wat jammer toch dat sommige mensen eerst gaan schoppen of slaan voordat ze gaan praten...
Wat zul je geschrokken zijn en boos! Zou ik ook zijn:o Kun je Banjo niet aan de lijn houden zodat je ze op tijd uit die tuin kunt halen? Of op een andere plek los laten? Weet niet, denk ook maar mee:$ Maar begrijp je boosheid. Niemand mag zomaar je hond trappen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Drup dan ben ik blij dat ik hier in een gewoon dorp woon zeg. Dit zou ik ook never en nooit pikken. Zou zelfs niet in discusie gaan maar er meteen op rammen. Van dieren moeten ze af blijven. als ze iets naar jou hebben moeten ze zo flink zijn om dat te zeggen maar van Banjo moeten ze met hun poten netjes afblijven.:angry::devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gatver drup, wat is dat voor een persoon ?? Ze moesten hem tegen een muur nagelen zeg. Als hij dat nog doet moet je klacht neerleggen hoor. Wie denkt hij dat hij is zeg ?? Zomaar een beestje stampen :angry:

Bollie :heart: gaat het meisje in de nieuwe jaar ?? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ben woest. Caro probeerde me te kalmeren maar als ze aan mijn hondje komen dan ben ik niet te temmen. Wilde zelfs met mijn gipspoot de vierdaagse gaan lopen. Nee flauwe kul maar wie doet nu zoiets? Hij weet heel goed dat ik naast hem woon dus dan spreek je me er toch op aan? Maar er valt niets aan te spreken want laat hondje netjes uit en ruim haar drolletje op, piesjes doet ze op het gras in het park maar alleen als we thuis komen dan kijkt ze ff in de tuin van de buren.
Sorry laat maar ben te veel over de rooie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijffie...wat nou niet willen? Hij staat toch op straat dan kan hij toch geen eisen gaan stellen:o
Sorry hoor, maar daar heb ik moeite mee...Hij zal zich moeten aanpassen en anders maar niet...Dan zoekt hij maar een andere oplossing. Het is zijn probleem en niet het jouwe, hoe moeilijk ook voor een moeder. Maar hij is volwassen en moet zelf zijn zaken regelen...Nu ben jij daar de dupe van. Misschien moet je dan maar nee zeggen....
Jeetje:$ Ik word er boos van..Moet me er ook eigenlijk niet mee bemoeien...
Ga maar lekker uitwaaien, misschien brengt het een helder inzicht.
Sterkte:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ekstertje,
het is niet dat ik zelf moeite heb met niet mee drinken, maar als ik ga eten bij vrienden en binnen kom en ze zeggen bij voorbaat van je gaat toch niet ongezellig doen he.. vanavond gezellig ook mee doen dan is het heel lastig om nee te zeggen vind ik. en daarna de volgende dag denk ik dat ik het best wel kan gewoon af en toe een glaasje, en voor je het weet is het weer zo ver, de glasbak ziet me weekelijks weer! als je begrijpt wat ik bedoel!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

H20,
Ja, ik begrijp wat je bedoeld. Ik heb ook een familielid die steeds aan blijft dringen. "Ach, doe nu eens gezellig!" Nu zeg ik: "Hoezo? Ben ik anders niet gezellig dan?". Heb hem ook gewoon verteld dat ik vind dat ik teveel drink en dat ik wil minderen. Ik heb nog niet gezegd dat ik eigenlijk helemaal wil stoppen, maar dan vind ik het onderwerp weer te zwaar worden. Zo hou ik het nog een beetje luchtig. Wil niet dat mensen weten van mijn drankprobleem, laat staan dat ze zich zorgen gaan maken...

Heb je al gezien dat je profiel openstaat? Heb het al gezegd bij de Wie is wie, maar misschien heb je dat niet gezien...Volgens mij kun je je in je prfiel afschermen hierin. Anders kun je het melden aan de moderator en dan kan hij het voor je veranderen. Nu kan iedereen lezen hoe of je heet...dat zal niet de bedoeling zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt en je hebt gelijk.
ik heb het gezien van mijn profiel en doorgegeven aan de monitor. voor nu mijn naam ed gewijzigd dus het is een niet bestaande naam. raar dat dit mogelijk is overigens.
nou ik ga naar een nieuwjaars receptie nu. vandaag nog aan de wijn. vorig jaar 4 januari ben ik gestopt met roken. dat is dinsdag een jaar geleden. op die dag dit jaar ga ik definitief stoppen met drinken...
je hoort nog van me. iedereen een fijne avond en tot weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie, ben het helemaal met ekster eens.
Jouw zoon kan geen eisen meer stellen, mag heel blij zijn dat hij bij jouw zuster in huis mag.
Ik denk dat je je poot stijf moet houden, dit kan gewoon niet.
Hier doe je jezelf, je man en uiteindelijk ook je zoon geen goed mee als je hier in meegaat.
Hoe rot het ook is....

Drup, een hele vervelende situatie.
En kan me indenken dat je over de rooie bent.
Suggestie om Banjo aan de riem te houden daar ben ik het mee eens.
Of hij nou wel of niet iets doet in die tuin.... het is niet zijn eigen tuin.
En misschien morgen toch eens met de buurman gaan praten? Dan zijn jullie allebei weer een beetje afgekoeld.
Kan me indenken dat je daar geen zin in hebt, maar ja, je woont naast hem... dus misschien toch maar proberen er het beste van te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Eks... ja, heb een beetje lekkere lummeldagen.... beetje in huis rommelen en een beetje hier rommelen.....
Morgen weer er tegenaan...
Jij nog een fijne dag.
Bol, is prima dat kletsen, dat helpt, ben ik van overtuigd..
H20 Leuk dat je hier ook mee komt kletsen en praten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,
Heerlijk dagje vandaag.
Niets moet, alles mag.
Ben vanaf vandaag weer gezond gaan eten.
Wil er 10 kg. af hebben.

Oudjaar uitgeluid met 0% bier.

Drup,
Rot, dat incident met je hondje.
Beter misschien toch maar aan de lijn houden.
Maar schoppen, is natuurlijk belachelijk, en dat liegen over in zijn tuin poepen ook.
Maar ja, je hebt niets aan een B.B.B. (Boze Buurman Bullebak)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo heb ik last van winterdpressie (donkere dagen) deze winter had ik me dan ook voorgenomen hier goed met bezig te zijn. Ben bij zumba gegaan eerst 1 keer in de week nu ga ik soms op de maandag 2 lessen achter elkaar en de woensdag en donderdag als ik niet hoef te werken. Ik merk dat dit me positieve energie geeft. Ik raak er aan verslaaft lijkt wel ;) Heb er deze dagen dan ook moeite mee dat alles stil ligt. Morgen mag ik weer :)
Ben dus vanmiddag maar eens lekker gaan wandelen in de zon, wat ook heel lekker was.
Ik ga regelmatig lopend naar het winkelcentrum gewoon om maar meer buiten te zijn. Ja dat heb je als je geen hond uit kunt laten he... moet je jezelf uitlaten.
koop daar een kleinigheid, kruide thee ofzo, drink er een kop cappuccno en loop weer lekker terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve allemaal:heart:

Drup, wat een gedoe met je hondje, ik zou ook woést zijn! Ik kan je reactie begriipen hoor.
Bolletje, hoe gaat het met je, lieverd?
En Will, wat fijn dat je zo positief bent, je hebt wel zin in het nieuwe jaar volgens mij:D

Ik heb vandaag alles voor mezelf uitgeprint want mijn dossier gaat morgen eraf omdat ik aan een andere behandeling bij ADB begin. Dus alle lieve berichtjes ook uitgeprint, nu heb ik weer een lege pb-box, dus ik kan weer mailen!

Ik heb volgens mij 300 blz. uitgeprint, de cartridge is bijna leeg...
Maar nu heb ik wel alles netjes geordend voor het nieuwe jaar.:D

Ik ga er droog tegenaan, en ik hoop dat Ekstertjes slee nog ff door blijft rijden want het is echt megagezellig zo met zijn allen.

Zo, en nu ga ik maar eens koken voor mijn mannetje... de liefde van de man gaat door de maag, toch?:huh:;)

Dag 2 droog van het nieuwe jaar! SAMEN STAAN WE STERK! Dag 6 dus, sinds de laatste uitglijder...

Liefs, Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie,

Je zoon is toch een volwassen vent.
Laat hem de consequenties nemen van zijn gedrag, zijn onwil, zijn lamlendigheid, opzouten, er uit en dat ie voor zich zelf zorgt.
Op een gegeven moment moet je aan je zelf denken, jij leeft ook maar een keer, dat mag en kun je niet laten verpesten door wie dan ook.

Wees hard maar eerlijk en goed voor jezelf, flikker hem en haar er uit!

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...