Teveel Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Een verstelbare (moer)sleutel Wijfie,Maar is een detail, onbelangrijk...Sterkte en kracht om te doen wat moet gebeuren.Je kunt je niet blijvend laten terroriseren, ik heb het gister al gezegd.Hij moet de consequenties van zijn lamlendig gedrag maar accepteren, deruit met die gozer!Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Wijfie ik had gisteren om 21.03 al een berichtje naar je geschreven liever. Het blijft zo moeilijk om consequent te zeggen "dit wil ik niet en dat wel, en daar moet jij je (zoon) ook aan houden". Je bent misschien zo bang dat je hem kwijt raakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Jopie, lekker (direct) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Hoi allemaal.Ik kom ook ff kijken. Ben sinds eergisteravond hartstikke ziek en het begint nu een beetje bij te trekken.Het voelt alsof ik een mega kater heb zonder dat ik gedronken heb. Dacht dat ik daar toch wel vanaf zou zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Hallo lieve kanjers / strijders / lotgenoten:present:Ik wil Jopie speciaal bedanken voor haar draadje Terugblik 2010 / Vooruitblik 2011...Wat een eye-opener!!De verhalen die ik daar gelezen heb... tranen in de ogen maar zo mooi wat iedereen elkaar toevertrouwt...Verder gaat het goed met me, ik wacht op het sein van mijn hulpverlener van ADB om aan de nieuwe behandeling te beginnen.Misschien kan ik even niet op de portal terecht dus het kan zijn dat ik 1 of 2 dagen niet op het forum verschijn, maar er is dan dus niks aan de hand met mij (als het goed is:D)Ik meld me weer, als het goed is morgen of misschien straks nog.Dag 3 droog van 2011...Samen staan we sterk, ook in het nieuwe jaar!Liefs, ToPPertje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Jopie@ Misschien is mijn verstand ook ziek want ik begrijp niet wat je bedoelt met huisje oplichten:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Wijffie de geschiedenis herhaalt zich zolang hoe je ermee omgaat nietverandert;je noemde schoonouders onmensen omdat zij zich niet voor zoons/vriendins karretje lieten spannenje noemt je zus egoistisch, ik meende dat ze daar wel mochten wonen?de enige die nu iets kan veranderen ben jij. je zoon doet hetzelfde, hij zoekt de oplossing voor zijnproblemen bij jullie, jij ook bij anderen. Je mag gerust gezond egoistisch worden en bent dan waarschijnlijk een nog betere moeder voor je zoon omdat je hem dan de kans geeft eindelijk eens volwassen te worden. nu maak je het hem wel erg makkelijk steeds. Ik zou ook niet uit mezelf weggaan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Ik reageer op de gegevens die je schreef Wijffieals reageren hierals bemoeien wordt gezien?je bedoelt dat ik moet schrijven wat jij graag wilt lezen?dan schiet je weinig op natuurlijkik bedoelde het goed hoormaar zal proberen me er niet meer mee te bemoeien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Jopie wat bedoelde je nu met huisje oplichten. (of ben ik toch blond?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Middag allen Dees, ik snapte het eerst ook niet, maar het was blijkbaar een tikfoutje van Jopie. Ze heeft het veranderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Hee die MupHoe was t weer op werk vandaag?Ik mag morgen ook weer, was t te doen na je vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Trouwens Jopie hoe was jou eerste dag op de bus?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Ohh...Ahhh... nu snap ik t Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Wijfie, het is jouw keus om je zoon en vriendin weer in huis te halen. Haar ouders kiezen ervoor dat niet te doen. Zowel jij als die ouders hebben hun reden om deze keus te maken. Dat maakt ze niet meteen onmensen.Wat ik jammer voor je vind is dat je zo het gevoel hebt dat dit je overkomt. terwijl je toch echt ook zelf mag kiezen in deze kwestie. Bij dit soort zaken maak je (maakt men) een afweging. Wat levert het me op tegen wat gaat het me kosten. Alles in overdrachtelijke zin dan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Haaa die Witte, het was maar een halve dag. En het was best lastig weer op te starten. Maar ik heb de tijd genomen hier en daar even bij te kletsen enzo. Hoort erbij he, na een vakantie.Sterkte jij morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Thnx, gaat wel lukken Mup:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Er kan vast wel iemand die morgen thuis is een kaarsje voor je branden JopieJammer dat ik niet in de buurt woon, zou je wel willen zien zitten voorin de bushe verdorie verkeerde liedje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Je kunt het Jopie!!!!Powerrrrrrr:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 ">http://www.youtube.com/watch?f...age&v=ySbt9TFTcX4Hopen dat deze wel goed is.Voor jou Jopie!!!(niet alles vd tekst letterlijk nemen hoor...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Jopie. Ik zie ook altijd overal zo tegenop. Vaak de eenvoudigste afspraken nakomen geeft me hartstikke veel spanning. Vroeger ging ik daarom drinken en voelde ik me natuurlijk nog slechter. Nu kan ik niet meer drinken en ben ik benieuwd hoe alles wat op me nu afkomt zoals stage beginnen donderdag en zo gauw mogelijk ook weer werken (is financieel hoog nodig). Hoe kan ik dit aan vraag ik me steeds af. Mijn zelfvertrouwen is zover weggezakt sinds ik niet meer werk dat ik het allemaal donker inzie.Waar is verdorie mijn optimisme gebleven vraag ik me af. Heb ik dat dan allemaal verdronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Hij's leuk Witteen zo toepasselijk ook he jopie:Dbestemming Doolhof, oei oei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Witt hier krijg ik ook wat beter humeur van. Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Wat komt er nu bij jan. te staan in je onderschrift jopie?ben zo benieuwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Wijfie trek je niet toch al te veel naar jezelf toe? Ik bedoel, wat zou je zoon nu echt zelf kunnen doen in deze situatie en waar moet je hem nog mee helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Met jou komt het ook goed hoor DesiJe moet alleen weer alles opnieuw leren doormakenmaar je hebt echt niet al je positiefiteit weg gedronken hoor.Alles in kleine stapjes doenen nu bij je eigen gevoel blijven en zeer zeker leren aangeven als iets je teveel is. Want je kan niet meer terug vallen of een borrel als je thuis komtDus beter eerst aan de bel trekken op het moment als iets niet zo goed lukt.Snap je wat ik bedoel.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden