Spring naar bijdragen

maandag 3 januari 2011

igor

Aanbevolen berichten

Een verstelbare (moer)sleutel Wijfie,
Maar is een detail, onbelangrijk...

Sterkte en kracht om te doen wat moet gebeuren.
Je kunt je niet blijvend laten terroriseren, ik heb het gister al gezegd.
Hij moet de consequenties van zijn lamlendig gedrag maar accepteren, deruit met die gozer!

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 167
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo lieve kanjers / strijders / lotgenoten:present:

Ik wil Jopie speciaal bedanken voor haar draadje Terugblik 2010 / Vooruitblik 2011...
Wat een eye-opener!!
De verhalen die ik daar gelezen heb... tranen in de ogen maar zo mooi wat iedereen elkaar toevertrouwt...

Verder gaat het goed met me, ik wacht op het sein van mijn hulpverlener van ADB om aan de nieuwe behandeling te beginnen.
Misschien kan ik even niet op de portal terecht dus het kan zijn dat ik 1 of 2 dagen niet op het forum verschijn, maar er is dan dus niks aan de hand met mij (als het goed is:D)
Ik meld me weer, als het goed is morgen of misschien straks nog.

Dag 3 droog van 2011...

Samen staan we sterk, ook in het nieuwe jaar!

Liefs, ToPPertje:D :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijffie de geschiedenis herhaalt zich zolang hoe je ermee omgaat nietverandert;
je noemde schoonouders onmensen omdat zij zich niet voor zoons/vriendins karretje lieten spannen
je noemt je zus egoistisch, ik meende dat ze daar wel mochten wonen?
de enige die nu iets kan veranderen ben jij. je zoon doet hetzelfde, hij zoekt de oplossing voor zijn
problemen bij jullie, jij ook bij anderen. Je mag gerust gezond egoistisch worden en bent dan waarschijnlijk een nog betere moeder voor je zoon omdat je hem dan de kans geeft eindelijk eens volwassen te worden. nu maak je het hem wel erg makkelijk steeds. Ik zou ook niet uit mezelf weggaan;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie, het is jouw keus om je zoon en vriendin weer in huis te halen. Haar ouders kiezen ervoor dat niet te doen.
Zowel jij als die ouders hebben hun reden om deze keus te maken. Dat maakt ze niet meteen onmensen.
Wat ik jammer voor je vind is dat je zo het gevoel hebt dat dit je overkomt. terwijl je toch echt ook zelf mag kiezen in deze kwestie.
Bij dit soort zaken maak je (maakt men) een afweging. Wat levert het me op tegen wat gaat het me kosten. Alles in overdrachtelijke zin dan he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie. Ik zie ook altijd overal zo tegenop. Vaak de eenvoudigste afspraken nakomen geeft me hartstikke veel spanning. Vroeger ging ik daarom drinken en voelde ik me natuurlijk nog slechter. Nu kan ik niet meer drinken en ben ik benieuwd hoe alles wat op me nu afkomt zoals stage beginnen donderdag en zo gauw mogelijk ook weer werken (is financieel hoog nodig). Hoe kan ik dit aan vraag ik me steeds af. Mijn zelfvertrouwen is zover weggezakt sinds ik niet meer werk dat ik het allemaal donker inzie.
Waar is verdorie mijn optimisme gebleven vraag ik me af. Heb ik dat dan allemaal verdronken?:brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met jou komt het ook goed hoor Desi
Je moet alleen weer alles opnieuw leren doormaken
maar je hebt echt niet al je positiefiteit weg gedronken hoor.
Alles in kleine stapjes doen
en nu bij je eigen gevoel blijven en zeer zeker leren aangeven als iets je
teveel is. Want je kan niet meer terug vallen of een borrel als je thuis komt
Dus beter eerst aan de bel trekken op het moment als iets niet zo goed lukt.
Snap je wat ik bedoel.?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...