Spring naar bijdragen

donderdag 6-1-2011

igor

Aanbevolen berichten

Ben ik weer ff, soep staat te pruttelen, ondertussen strijken.

Meiden; jullie gaan GOED!!! :present::present::present:

Bol misschien ben ik wel een ochtendmens, maar weet het niet zeker.
Sta wel graag bijtijds op maar kan eigenlijk niet zonder middagslaapje :huh:

Drup; fijn dat Banjo weer rustig is.
Realiseer me dat dit een moeilijke tijd vh jaar is voor mij; 11 jan. sterfdag van mn man en 13 van mn moeder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 216
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Yaja: ik heb mijn kadootje al binnen nl. dat ik van die rot zucht af ben. Wat is dat toch een ellende . Ik wens het alle stoppers toe dat ze dit ook ten deel gaat vallen.
Zolang voor alle harde knokkers een :present:je.

Wat mijn medicijnen betreft moet ik zeggen dat ik nog niet veel verschil merk. Ik loop nog rond als een zombie. Het schiet niet echt op. Moet me vooruit trekken net iemand van 100 jaar. (en misschien ben je dan nog fitter:D ) Maar ja, Ik moet niet zo zeuren, dan lijk ik er nog meer op hhahaha. (Ik kan gelukkig nog lachen, dat neemt niemand me af:))

Josje: Het gaat je lukken (als ik het kan kan jij het ook!)

Miryam: Het slapen komt ook wel goed.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Positieve instelling is al het halve werk he Dees:heart:

Kijk waar je nu staat vergeleken bij een half jaar geleden!

Applaus voor jezelf!

Die zucht is idd erg vervelend,
hij was helemaal weg maar ben sinds eind December gestopt met de Refu en merk dat het stiekem toch weer iets meer wordt.

Gevaarlijk maar ben op m,n hoede!
Zonder refu de feestdagen doorgekomen dus flinke test doorstaan!
Kan het dus prima zonder.

En binnenkort.....gaat het zonnetje weer schijnen,mogen de dikke jassen de kast weer in,gaan de vogeltjes weer fluiten,kunnen de ramen wer open en voelen we ons allemaal weer een stuk lekkerder!

Ik kan niet wachten! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou troost je Yaja ik hoor hier op het moment ook al enkele vogeltjes fluiten. Lekker he:D

Waarom ben je met de Refu eigenlijk gestopt eind December. Dat was toch niet een kiertje openzetten van dat beruchte achterdeurtje he? Ik heb de Antabus ook maar geaccepteerd want ik voel me nu goed en dat wil ik echt niet op het spel zetten. Het medicijn zelf kan voor niets kwaad is me verzekerd. Het draagt alleen bij aan mijn rust. Als je nog onrustig bent in je kop kun je het t beste maar weer oppakken.:light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat was het juist niet eigenlijk Dees,
ik voelde me juist sterk en wilde het op eigen kracht doen.

De onrust in m,n hoofd was weg en heb er echt wel even over nagedacht.
Niet met de intentie te gaan drinken.
Juist niet zelfs!

Ik heb niks tegen Refu maar wil he zonder kunnen,
vind de hoofdpijn die ik van de Refu krijg erg vervelend.

En mocht het nodig zijn,ik kan er zo weer aan beginnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane bedankt (weer) voor je tip. Ik vind de gewone probiotica ook heel duur en dat is een goed alternatief. Ik weet ook dat dat echt nodig is bij AB. Ik moet het alleen nog in huis halen.

Ya: Als je het zonder kunt is natuurlijk prima en ook doen dan. Alleen als je onrustig wordt niet twijfelen en gauw beginnen. Maar jij bent een kanjer en kunt het ook wel zonder.
En als je daar hoofdpijn van krijgt moet je het ook laten. Je wilt toch helder zijn he?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voel me echt belabberd. maar nu even doorzetten, ik wil echt een stapje hoger gaan met het buikdansen. Financieel wordt het erg krap en ik heb al niet zoveel. Dus moet ik gaan verkopen...Een paar uurtjes in de week kan genoeg zijn. Een vaste middag, vrijdagmiddag ofzo.
Moet nu echt even uit de blubber komen. Van het dansen word ik weer fit en blij.
Voel echt een depressie aankomen.
Ben beetje vertrouwen kwijt. Het gaat bij mij altijd zo hevig alles ineens. Wordt wel tijd dat die therapie eens begint.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, daar ben ik weer effe...
Doggie in dat flutweer eruitgelaten, zelf ook drijfnat inmiddels, bah !!!
Laat de lente maar beginnen wat mij betreft.

Nu effe wat belangrijke telefoontjes, werk en huisvesting !!!
Ga echt niet in crisisopvang, zeker niet met mn zoon waarvoor iedere verandering een knauw is in zijn veiligheid, dus actie...

Woman;
Ik heb niet veel op je gereageerd, maar bij deze...
Duidelijkheid geeft rust, althans bij mij wat betreft relatie.
En nu je eigen doel stellen !!!
Jij bent nr 1.
Niemand anders.
Egoistisch ? Welnee, zelfbehoud !!!
:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Woman,

Vind het erg voor je dat jij je belabberd voelt. Dansen maakt je blij dat ervaar ik ook zo. Zet eens een buikdans muziekje thuis op en ga daneens op je orientaalse kleed zitten. Kijken wat er gebeurd.
Ik heb ook last van depresive buien zeker in de winter. Een wandeling werkt bij mij ook dikwijls. Ook ik ervaar dat ik een doel moet hebben. Ik wandel dan naar het centrum en haal daar een bootschapje.
Ik doe trouwens elke dag bootschappen alleen al om er even uit te zijn. Ik werk niet elke dag heb een partime baan vandaar.
Heb jij werk Woman? Wat voor therapy ga je doen en wanneer?
Hoe jong ben je eigenlijk? als je dat liever niet zegt is het ook goed hoor. :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoihoi, moet eigenlijk van alles doen, maar toch maar even op het forum. Bedankt voor jullie steun! Het helpt echt om hier even te lezen. Welke dans doe jij, Woman? Bij mij zit ook al lang in mijn hoofd om te gaan dansen, het lijkt me heerlijk, je kop leeg maken, misschien komt het er binnenkort van, als ik wat langer nuchter ben en mijn plannen kan gaan waarmaken. Sterkte in ieder geval. En Desi 80 dagen wat knap! Mirjam7, je bent ook net aangemeld zie ik, wat is jouw doel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik doe ook elke dag boodschaps, dat geeft structuur ofzo.
en het scheelt een hoop gesjouw (ik heb geen auto)
Ik zit in de ziektewet. Al 3 jaar en ik kan het niet uitstaan dat ik niet fit ben.
met een doel bedoel ik meer een deadline. het liefst uitzicht op een optreden, want reken maar dat ik dan aan de slag ga met dansjes en kostuums. Nu zwem ik een beetje doelloos in de rondte en hou me vast aan een foute liefde....is nie goed.
Buikdansen is mn grote passie en daar wil ik echt voor gaan. Dus ik bijt me er weer in vast. Als een pittbul.
Iemand nog een optreden nodig ? Voor jullie gratis (alleen onkostenvergoeding-reiskosten enzo)

Ik ben 42

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...